کد خبر: ۷۳۸۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ 27 April 2019
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویر احمد،گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی با سامانه 190 تماس بگیرند و همکاران ما بصورت شبانه روزی پیگیر  و پای کار هستند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ نعیمی بعنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر یاسوج بمناسبت هفته سلامت با شعار مراقبتهای اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت نکاتی را ارائه نمود.
 وی در جمع نمازگزاران ابراز داشت: سلامتی موهبتی الهی است و به فرموده حضرت علی (ع) سلامتی در کنار امنیت دو نعمتی است که قدر و ارزششان زمانی به درستی شناخته میشود که دچار کاستی شده و یا از دست بروند.
رئیس مرکز بهداشت استان در ادامه به اهمیت سلامتی از دیگاه اسلام و ارزش انسان به عنوان خلیفه خدا بر روی زمین اشاره کرد.
وی افزود: بیماری های مالاریا و سل  که در اوایل انقلاب شیوع پیدا کرده بود خوشبختانه به صدزت کامل ریشه کن شده است.

نعیمی  گذری بر دستاوردهای نظام سلامت داشت و گفت: انسان سالم محور توسعه پایدار است و لذا برای حفظ، تامین و ارتقای سلامت انسانها نیازمند برنامه ها و مداخلات آموزشی، بهداشتی و درمانی می باشیم که به لطف خداوند طرح تحول سلامت با اقدامات اساسی از جمله کاهش پرداختی هزینه های درمانی در بیمارستانهای دولتی در این راستا سند افتخاری برای نظام مقدس اسلامی محسوب می گردد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: استان در برخی شاخص‌های سلامت از جمله در زمینه میزان مرگ و میر مادران باردار و کودکان در حال تولد از میانگین کشوری بالاتر است به گونه‌ای که نزدیک به صفر است.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار