پریسا علیلو به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها و هفته معلم از اعضا شورای روستاهای ممکان و سیدان و معلمین این دو منطقه محروم در صومای برادوست دیدار و از زحمات آنها قدردانی کرد
کد خبر: ۷۳۹۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ 29 April 2019

دیدار مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی از منطقه محروم صومای برادوست ارومیه
به گزارش تابناک  آذربایجان غربی،پریسا علیلو صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن روز شوراها و هفته معلم از اعضا شورای روستاهای ممکان و سیدان و معلمین این دو منطقه محروم در صومای برادوست دیدار و از زحمات آنها تقدیر وتشکر کردند.

علیلو، ضمن مهم برشمردن نقش شوراها در ساختن کشور،مناطق وشهرهای بزرگ وکوچک نقش این نهاد خدمت به مردم بسیار مهم توصیف کرد وافزود: یکی از ارکان مهم در زندگی اجتماعی ، توجه به تعامل و همفکری و مشورت است و شوراهای اسلامی یاداور قدرت تصمیم گیری مردم در اداره امور خود می باشد.
با توجه به فرمان تاریخی امام (ره) و ظرفیتی که در قانون اساسی در نظر گرفته شده بود ، تشکیل شوراها در راستای کوچکتر کردن دولت و واگذاری برخی از امور به مردم از طریق برگزاری انتخابات شکل گرفت ،تا بعنوان یک اصل عقلی و حلقه اتصال شهروندان با مدیریت جامعه ایفای نقش نماید.

مدیر کل امور بانوان وخانواده استانداری آذربایجان غربی همچنین از دستور استاندار آذربایجان غربی برای رسیدگی به توسعه مناطق محروم افزود: امید است با تلاش بیشتر و پیگیری های لازم با توجه به سهمیه های تعریف شده به مناطق مرزی با مدیریت صحیح این منابع در جهت ارتقای رفاه عمومی و زیست محیطی مناطق محروم و مرزی که دچار عقب افتادگی هایی از لحاظ امکانات و تجهیزات تحصیلی و تفریحی هستند صورت پذیرد.

علیلو شوراهای روستائی را عامل اصلی توسعه این مناطق دانست وافزود:شوراها به عنوان بازوان ارتباط میان دولت و مردم محسوب می شوند،وبا عملکرد مناسب این نهاد در جهت مصالح اجتماعی می توان شاهد شکوفائی حداکثری در این مناطق باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار