کد خبر: ۷۴۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۵ 01 May 2019

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از آغاز طرح نظارت بر بازار، تامین و توزیع کالاهای اساسی ویژه ماه رمضان در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ما ، محمد محمدپور عمران با اشاره به اینکه همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان طرح نظارت بر بازار و تأمین و توزیع کالاهای اساسی اجرا می‌شود اظهار داشت : این طرح برای جلوگیری از هر گونه سو استفاده‌های احتمالی اجرا خواهد شد.

این مقام مسوول خاطرنشان کرد : در طرح ماه مبارک رمضان بر کالاهای پر مصرف همانند مواد لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، میوه، شیرینی‌های پر مصرف و مرسوم در این ایام نظارت خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اعلام کرد: طرح نظارتی رمضان با استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان و ناظرین افتخاری این سازمان و مشارکت و همراهی دستگاه‌های ذیربط از جمله جهاد کشاورزی، دانشگاه علوم پزشکی، استاندارد و تعزیرات حکومتی و در قالب گشت بازرسی مشترک و هدفمند در سراسر استان برگزار خواهد شد.

این استاددانشگاه خاطر نشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی اعم از گران فروشی، عدم صدور فاکتور، عدم درج قیمت، احتکار و… موارد را به تلفن ۱۲۴ اعلام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار