کد خبر: ۷۴۰۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۰ 01 May 2019


به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از خبرگزاری صدا وسیما ، معاون سیاسی و امنیتی استاندار در نشست دبیران شورا‌های امر به معروف و نهی از منکر ادارات استان گفت: باتوجه به نیاز‌ها و مشکلات اقتصادی مردم باید رفع منکرات اقتصادی در اولویت کاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر و دستگاه‌های متولی باشد.
محمد کاظم نظری با بیان اینکه نباید منکر زحمات مسئولان برای نهادینه شدن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه شد، افزود:یکی از مهم‌ترین منکراتی که موجب رنجش مردم است بحث گران فروشی و کم فروشی در سطح بازار است.
وی گفت: دستگاه‌های متولی نظارت بر بازار را افزایش دهند و مسئولان صنعت و معدن و تعزیرات تلاش کنند تا در حق کسی اجحافی صورت نگیرد.
نظری با تاکید بر ضرورت تولید آثار فرهنگی با محوریت امر به معروف و نهی از منکر، ادامه داد: باید با همکاری مسئولان روابط عمومی در این خصوص نیز اقدامات موثری انجام شود.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به برنامه‌های ۱۷ گانه در ماه مبارک رمضان، اضافه کرد: مردم استان ما مردمی نجیب هستند و بسیاری از مسائل را رعایت می‌کنند و فعال شدن پوشش مردمی " بگوییم و بگذریم" دوباره در استان ضروری است و از این پویش حمایت کنیم.
وی افزود: خوشبختانه در استان ما نهی از منکر تاکنون تاثیرگذار بوده وگزارشی از درگیری بین ناهی از منکر با مردم ارائه نشده است و بدون شک دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت می‌کند.
نظری ادامه داد:باید برنامه‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان در دستگاه‌های اجرایی برگزار و در این زمینه از ظرفیت مدیران استفاد شود.
نظری با گرامیداشت روز جهانی کارگر، گفت:کارگران سرمایه‌های انسانی با ارزش جامعه هستند و امنیت شغلی آن‌ها با رونق تولید محقق می‌شود.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه در آستانه روز معلم قرار داریم، افزود:پیشرفت یک جامعه در گروه توجه به آموزش و پرورش است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار