سخنان ناسنجيده و غير مسئولانه شهردار چرام، پیشینه شهری و شأن مردم شریف شهرستان چرام را خدشه دار نمود.
کد خبر: ۷۴۳۰۳۲
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 09 May 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
سخنان ناسنجیده ای که شان مردم چرام را خدشه دار کرد!

امروزه به لطف فضای مجازی هنر، توانمندی و نیز استعداد بالقوه افراد شناسایی و به فعلیت می رسند اما انگار سهم ما از این تکنولوژی، برملا شدن عیوب، ناکارآمدی و در نهایت شرمساری حاصل از گزافه گویی مسئولی است که متأسفانه نه تنها منزلت جایگاه خویش را حفظ نمی کند بلکه با گفتار ناسنجیده و گتره ای، نشان داد که الفبای منشور حقوقی سازمان تحت مدیریتش را بلد نیست و خود را مصداق این بیت سعدی نمود که به درستی  فرمود: 
تا مرد سخن نگفته باشد عیب و هنرش نهفته باشد.

کلیت و موضوع سخنانش خارج از سقم آنها که کذبشان مشهود و با اندک تأملی، ناآگاهی، عقده، حسادت، غرض، مرض، کینه و حقارت آقای نوری استنباط میشود و شک ندارم خواننده مطالبش حتی اگر مخالف سرسخت اما منصف هاشمی پور هم باشد شهردار را به رعایت انصاف و جوانمردی دعوت می نماید.

جناب نوری در کمال بی اطلاعی و ناآگاهی و شاید آگاهی مغرضانه گفته است: 
مردم و مسئولان از عملکرد نماینده مردم ناراضی هستند!!!

آنچه مشهود است و رسانه ها و سایت ها نیز قویا به آن پرداختند اذعان مسئولان اجرایی استان در رأس استاندار به پیگیری و خدمات گسترده سردار عدل هاشمی پور در حوزه های مختلف بوده که به کرات در مراسمات مختلف کلنگ زنی  و افتتاحیه ها در کهگیلویه بزرگ  بیان شده است که گاها واکنش برخی افراطیون را نیز به همراه داشته است.
از عدم رضایت شهرداران گفته ای اما بد نیست در کنار دست خودت نظر شهردار سرفاریاب  در خصوص پیگیری ها و خدمات نماینده  مردم در مجلس را جویا شوی و یا نظر شهردارانی در نقاط دورتر چون لیکک، چاروسا و دیشموک.
در حوزه آموزش و پرورش وقتی رئیس آموزش و پرورش کهگیلویه در نشست رؤسای مناطق 13 گانه استان گفت:
تا حال از مدرسه ای بازدید نداشته ام که قبل از من، سردار هاشمی پور از آن بازدید نکرده باشد و بخشی از مشکلاتشان را حل نکرده باشد،  باعث شد که برخی رؤسا به جد از نمایندشان مطالبه گری نمایند.

 بدان پروژه گازرسانی به مناطق دشمن زیاری، چاروسا و دیشموک که با پیگیری مجدانه سردار هاشمی پور و اذعان رئیس گازرسانی کشور به این امر به انجام رسیده در سطح کشور کم نظیر است و اگر بر فرض محال که سالها مسئولیت داشته باشی هرگز توان یک  درصد انجام چنین کاری را نداری.

در بحث توسعه ورزش، ساخت چمن مصنوعی، سالن و تجهیزات ورزشی، منطقه ای را در حوزه انتخابیه  پیدا نمی کنی که از خدمات و پیگیری های سردار هاشمی پور بهره مند نشده باشد.

در توسعه راهها و امورات زیربنایی، آب شرب و کشاورزی، توسعه فرهنگی، صنعت و معدن علیرغم تمامی محدودیت ها که دامنگیر کشور شده، اقدامات هاشمی پور بسیار چشمگیر و درخور تحسین است که البته  مردم می بینند و بر اساس تکیه کلام سردار هاشمی پور،
خدا می بیند
جناب نوری
از مقایسه نمایندگان در کلامتان جز نفاق،  اختلاف و فتنه انکیزی، هیچ برداشت دیگری حاصل نمی شود غافل از اینکه خوب می دانی همسایه ما 25 درصد نفت و گاز کشور را تأمین می کند.
 بدان حضور اولیه سردار هاشمی پور در یک کمیسیون تخصصی و بسیار مهم بنام کمیسیون انرژی و انتخاب به عنوان رئیس کمیته گاز و  پتروشیمی در سال اول و سپس انتخاب به عنوان نایب رئیس کمیسیون انرژی، فقط حکایت از دانایی، توانایی، کارآمدی، تجربه و تخصص مهندس عدل هاشمی پور دارد.
از تخصیص اعتبارات گفته ای 
لازمه اش این است هوایی حرف نزنی بلکه تحقیق کنی تا به یقین برسی که قریب به 100 میلیارد  تومان خارج از همه اعتبارات ملی و استانی از قِبَل پیگیری و سماجت حاج عدل نصیب کهگیلویه بزرگ شده است.
کلام آخر
از خیانت به اعتماد و حق مردم گفته ای 
آگاه باش که تلاش در جهت وارونه جلوه دادن واقعیات، نه تنها حق مردم نیست بلکه خیانت به آنان است.
جناب نوری 
فرافکنی و فرار رو به جلو ، انتخاب روش مناسبی نیست و کهنه شده است. بهتر است به جای پرداختن به مسائلی که به جنابعالی مربوط نیست به اوضاع نابسامان شهرمان برسی و بدان که با درشته گویی، قادر به تغییر افکار منفی عمومی نسبت به خودت نخواهی بود. 
در صورت لزوم در مطلب بعد ناگفته های دیگری به سمع عموم خواهد رسید
سید شکرالله سیادت نسب
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳۳
شهروند بيكار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
درود بر سردار هاشمي كه سردار سازندگي برازنده ايشون هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
آقای سیادت نسب نفع شخصی دیده که این قدر حمایت می کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
چرا همه چیز را منفی می گویید ناشناس؟!!
منفعت شخصی همه چیز نیست
چرا نمیگی از نزدیک اقدامات را می بینه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
ولی آقای سیادت نسب اولا این کارهای که گفتی، همشون کارهای آقای بزرگواری هست ولی شما همان ... بگیر و شما سیادت خودت راهم ازبین بردی بااین حرفهات واین تعریف‌ها و که دادی
چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
با وعده های توخالی نمیشه مردم را قانع کرد.کدوم وعده در چرام عملی شد؟حتی در این نوشته که تازه نویسنده هم شده اقدامی در چرام بیان نکرده که همه دلالت بر مصاحبه درست شهردار پاک دست چرام هست
فرهنگی چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
واقعیت هارا شهردار چرام گفته‌.جز وعده های توخالی و قولهای استخدامی که هنوز هم قول میده و سوگند دروغ میخوره کدوم کار بابا!!!بچه های بعضی را گذاشته سر کار معلومه باید دفاع کنند
مهندس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
عدل ایندفعه یک پنجم رای قبلی رو هم نمیاره . میگی نه نگاه کن
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
دروغگوییها سرکار گذاشتن مردم فقیر و محروم و کشاندن آنها باوعده های پوچ به تهران و سپس مخفی کردن خودش از چشم اونها توی این خرج سنگین و کرایه ی بالا وعده های الکی و پوچ این آقا عدل به اندازه ای شده که کند ذهنترین آدمها هم متوجه این موضوع شدن.و هیچ جایگاهی ایشان دربین مردم ندارن.بخشدار محترم راست میگوید.ضمنا به ابن ماه مبارک قسم من خودم از طرفداران پروپاقرص ایشان بودم و ستون ایشان.اما الان جسارت اینو دارم که بگم حاضرم انگشتم که به استامپ زدم و به ایشان رای دادم را در سرب داغ و روغن داغ بذارم.

لطفا بچاپ دوست عزیز تا رسانه آزاد معنی شود
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
باسلام جناب شهردار بهتره دست ازحرفهای مفت ووعدهای که قبل ازشهردارشدنت به مردم دادی عمل کنی که درتوان تونبوددومااگه جنابعالی راست میگی ببین درصدنارضایتی مردم ازخودت درشهرچرام چقدراست صددرصدبه زودی منتظرباش چهره واقعیت برای مردم نمایان میشود ای خداکه نوری هم انتقادکن شده باشه
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
سلام سید کلی گویی کردی در شهر خودت چرام نمونه بگو وعملکرد بده حتی اگر مهندس نوری دروغ گفته باشد
بهمئی سرافراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۹
درود بر شهردار چرام که درست حقایق را گفته شما چرا واقعیت ها را نمی پذیری؟! برادر عزیز آب از سد کوثر به بهمئی(لیکک) را قرار بود سیاوش فرماندار احمدی نژاد در اردیبهشت 91 افتتاح کند و به بهره برداری برساند!!!! سپس جناب سردار هاشمی هم در سخنرانی های تبلیغاتی و انتخاباتی قول شرف داد و هم در همان روزهای اول بعد از پیروزی در انتخابات با شانتاژ تبلیغاتی در حالی که نشان می داد لوله ها را بر شانه خود کرده و در حال لوله کشی از سد کوثر به بهمئی بود مردم فکر کردند که در چند روز آینده یعنی اریبهشت 95 آب سد کوثر به بهمئی به بهره برداری می رسد ولی دوباره در اردیبهشت98 لوله های لوله کشی از سد کوثر به بهمئی را به کول کرده و می گوید اختلالی پیش آمده تا چند ماه آینده اگر مشکلی پیش نیاید آب به بهمئی می رسد بابا مگر مردم ...خودتی!! در جاده هم همینطور!!برو فقط مرکز شهرستان بهمئی یعنی لیکک را ببین دیگر روستاها پیش کش!! در برق شهرستان و گاز شهرستان هم همینطور!!!! هر روز لوله های گاز ممبی و سرآسیاب و کت بهمئی روی کول سردار و خبری از گاز نیست!!! بنابراین واقعا حق این مردم پایمال شده!!!.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
حیف که شهرداری که با این زحمات و پاکدستی یکی مثل سیادت نسب و عدل ...... بخواد تخریبش کنند.
بنده خدا تنها مرد رک و شفاف گو و پاکدست و متخصص به شغل خود در استان فقط جناب مهندس نوری هست
انصافا بدون هر غرض و تعصب جایگاه مهندس نوری حداقل استاندار هست
حیف که عاقبت این مملکت و استان بجای رسیده که عدل ......... بشه نماینده کهکیلویه و واقعا باید بحال انتخاب این مردم خون گریست و یکی هم که میاد واقعیت را میگه امثال سیادنسب ..........بیاد تخریبش کند.
سیده چرامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
به عنوان یک شهروند چرامی از حاج عدل هاشمی پور عذر خواهی میکنم به خاطر حرفهای زشت و نسنجیده شهردارشهر زیبایم چرام و باعث تأسف است که همچین آدمهای ریاست ادارت ما را بر عهده دارند .
عدالتخوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شهردار چرام حرفایش حقیقت بود و نه تعصب
،ولی چرا نمی خواهید دست از تعصب بی جا بردارید؟این حقیقتی بود که نه شهردار چرام بلکه بر هیچکس که وجداتی اگاه داشته باشد پوشیده نیست
شهروند چرامی
|
United States
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شهردارچرام در همین هفته جاری توسط اعضای شورای شهر استیضاح شد اودر ایینه وجدان اول به خود نگاه کند بعد راجع به دیگران قضاوت کند..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
جناب سیادت نسب
بانیم نگاهی به شهرتت ،تأسف می خورم که همتبارتم،
یقین داشته باش در تعریف از این مجموعه و شخص به زودی پشیمون میشی،چرا که وقتی آرا و عقاید با پول معامله می شود،یعنی دیگه طرف مقابل طلبکار هم هست و و حد اقل هیچ بدهی به شما و آینده نداره،
حالا خدا کنه تاته ی عزیزم به قدر حق چماقداری و همی مقاله (نخاله) ای که نوشتی ،حق ستانی کرده باشی
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
ضمن عرض سلام خدمت دوستان اولا ازیک مسول بعید است که چنین نسنجیده وکینه ورزانه سخن بگوید دوما خدمات وزیر ساختهای نماینده سخت کوش برابری میکند با خدمات نمایندگان ادوار گذشته سوما نماینده وظایفش فراتر از این صحبتها میباشد چهارما بعضی هنوز به حضور نماینده دربین مردم عادت نکرده اند چون بعضی از نمایندگان ادوار گذشته اگر قرار بود برای من نوعی کاری انجام دهند نماینده باید شبانگاه ان هم فقط به صرف سحری میامد چرام خونه نورچشمی ومن نوعی دست بوس نور چشمی وپابوس نماینده تا شاید کاری انجام شود یا نشود ولی جناب عدل هاشمی چون خودش ازچنس مردم است والان ازهرکس بپرسی حداقل یادوبار چهره به چهره یا چندین بارماس داشته ودرخصوص اقای سیادت ایشان الحمدالله نه نیاز مالی دارد نه نیاز کاری ودرخصوص فرزندانش یکی دردادگستریه حدود ۷ ساله مشغوله یکی از دخترهاش استان مشغوله حدود ۸ ساله ویکیشم دانشگاه صنعت حدود ۶ساله مشغوله وهمه هم تحصیل کرده میباشند واز طریق ازمون رسمی استخدامی وبااستفاده از مدرک تحصیلی وامتیاز جانبازی اقای سیادت شروع به کار کردن وربطی به این موضوعاتی دوستان بیان میکنند نیست ولی اقای نوری هرچند بوکینه واداوت از سخنان جنابعالی میاید اگر بخواهیم میتوانیم چرام رابسازیم
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
شهردار چرام عرضه رفتگری رو هم نداره شما جایگاه استاندار رو هم براش خالی کردین حیف چرام که شهردارش نوری زاده است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
آقای نشناس افتخار کن همتبار سردار سیادت نسب هستی تأسف بخور برا خودت که از رو عقد و غرض شخصی علیه نماینده و سردار سیادت حرف زدی
شهروند چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اگه برگردیم به عمرچهل ساله انقلاب وادوار مجلس و به دور از تعصبات غلط قومی وباندی وخطی جناب سردار هاشمی در این دوره به اندازه کلیه نمایندگان گذشته کار عام لمنفعه وعمومی انجام دا ه انهم در این شرایط سخت تحریم اقایان چشماشان را باز کنند وکورکورانه قصاوت نکنند که فردای قیامت باید پاسخگو باشند..
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
دوستان نه آقای عدل هاشمی نه هیچ نماینده ای نمیتونه زمینه اشتغال همه رو فراهم کنن مشکل گسترده تر از این حرف هاست.متاسفانه تولید ملی در وضعیت نامطلوبی هست .الان هم بدلیل اعتراضات گسترده در کشور بخاطر رابطه بازی در استخدام،نماینده نمیتونه در استخدامات رسمی دخالت کنه که کار خوبیه.و همه باید از طریق آزمون ..پذیرفته بشن.الان خود موحد یا هر کس دیگه ای در حد یک بیستم قبلا نمیتونن تو استخدام دخالت کنن. خواهشا انصاف داشته باشین
چرامی
|
United States
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۰
اقای ناشناس تاسف به حال شهری باید خورد که تو شهروندش هستی با این دیدگاه خرابت که تصود می کنی افکار خریدوفروشی است اقای سیادت نسب ازمال دنیا بی نیاز است واین تویی که بابت این یاوه گویی هایت دنبال حق چماق داری باید بگردی .
اقای سیات نسب دنبال یک تفکر است.
اگه چنین نبود بعد از سی واندی سال موحد را رها نمی کرد.
باید به حال این افکار تهی از منطقت گریست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
جناب سیادت چقدر گرفتی که اینگونه دفاع میکنی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۱
با سلام
جناب سیادت بهتر بود که مطلبی ارائه نمیدادی جنابعالی یک جانبازی که احترامت سرجای خود محفوظ می باشد ولی این اقا کاری برای مردم چرام نکرد توجهی نکرد جواب مردم را نداد این اصلا درست نبود به مردم احترام نگذاشت اونم مردم چرام که انصافا سنگ تمام برای ایشان گذاشت
بهر حال اگر به نظرت احترام می گذارد بگو دیگر برای انتخابات نیا که اوضاع بدجور وخیم با شعار و حرف که نمی شود مردم را فریب بدی برادر من شما یه کار تو شهر چرام بکو که ایشان انجام داده باشد در هر صورت مردم به عملکرد این اقای نمره منفی داده است وکاری هم نمی شود کرد نظر ، نظر مردم است وبس علی ایحال بنده به یاد این شعر افتادم که :
زندگی صحنه ی یکتای هنرمندی ماست
هر کسی نغمه ی خود خواند و از صحنه رود
صحنه پیوسته به جاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند به یاد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
بزرگترین خیانت را شورای شهر چرام مرتکب شده اند که پیشینه آقای نوری را می دانستند و ایشان را به عنوان شهردار انتخاب کردند ، صدها تحصیل کرده توانمند د شهر چرام وجود داشتند ولی شورای شهر چرام با انتخاب نوری بزرگترین خیانت را مرتکب شدند * خیانت#
چرامیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آقای ناشناسی که بفکر شاعری افتادی چشمات رو باز کن تا کارهای مثبت حاج هاشمی رو ببینی بنظر من سیادت نسب کار خیلی شایسته ای کرد هم ماهیت نوری زاده رو برای چرامیا مشخص کرد هم کارهای شایسته حاج هاشمی رو به یاد چرامیا ی ..... آورد شأن و منزلت حاج سیادت نسب سر جاشه شما اگه مثل سیادت نسب مردهستین با اسم و فامیل کامنت بزار نه بی نام و نشان این پیامها کار یک نفره مطمعن هستم که نماینده دوره آینده هم به کوری چشم دشمنان حاج هاشمی است
فاطمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
آقای علی تاسف میخوره برا جوان بی عقل و منطقی مثل تو با کامنت گذاشتنت حاج سیادت بی‌نیاز از هر چیز تو دنیاست نه نیاز مالی داره نه نیاز کاری که چقدر گرفته باشه حاج سیادت از رو غیرت و قدردانی از زحمات حاج هاشمی اینا رو نوشته باید سپاس گذار از زحمات حاج سیادت و حاج هاشمی باشین
حقیقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
سیادت بی نیاز از هرچی باشه از یک چیز نیاز دارد
.....
چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
عامل افت رای هاشمی همین ...... که جهیز یه های رافقط به لیدرهاداد که یاکارمنداند وضع خوبی دارند وعلت ریزش حاج عدل مشاوره دادن همین افراد ضعیفاست
عبدیانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۷
در
عمرچهل ساله انقلاب وادوار مجلس و به دور از تعصبات غلط قومی وباندی وخطی جناب سردار هاشمی در این دوره به اندازه کلیه نمایندگان گذشته کار عام لمنفعه وعمومی انجام دا ه انهم در این شرایط سخت تحریم اقایان چشماشان را باز کنند وکورکورانه قصاوت نکنند که فردای قیامت باید پاسخگو باشند..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۹
در این دوره زمانه هرکس فقط برای نفع خودش ساز می زنه نه شهردارش نه نماینده اش جایی نمی روند که آب زیر پایشان برود ناراحت نباشید تا هست همین است از اوایل تا حال هیچ کس درد مردم چرام را نفهمید خودمان را گول نزنیم طرفداری نکنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۶
آقای سیادت شخصیت شما رابرای همه مردم چرام شما را می شناسد باج حرفات و از نماینده گرفتی
حیف نبست که خودتو یا شخصیت معلوم احوالتو بایک انسان خدوم متخصص وپاک دست مقایسه میکنی و تو میخواهی شخصیت و منش مردمدچرام وفرهنگ و هویتو شجاعت ودوری از چاپلوسی وتملق مردم شریف چرام را با این همه ..... و...... که داری به دیگران گوش زد کنی اتفاقا شجاعت و اقتدار ورک گویی ودست پاکی شهردار برگرفته از ذات مردم شریف وبا فرهنگ چرام است درود بر شهردار
مردم چرام نمی خواه شما وامثال شما ب..... و چرام فروشان ازشون دفاع کنید و نماینده مردم ش یف خودتونو جا بزنی نماینده مردم چرام شهردار نترس و شجاع و دلسوز وپاک دست است نه شما جان به نرخ روز خوران
اگه شما شخصیت داشتید سر تو میشد ادب را رعایت کنید
شهردار اگه ناتوان بود دور تا دور خونتونو آسفالت نمی کرد
اگر مرد بودی و انصاف داشتی نمی گفتی شهردار ناتوان هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
حداقل توجه کن غلط املایی این همه نداشته باشی شخصیت و ادب تو نداری که به یکی که یکی از مهمترین اعضای بدنش رو از دست داد تا الان بی..... مثل تو بیاد و هر غلطی دلش میخواد بکنه سیادت نسب معلول احوال نیست جانباز سرافراز و با افتخار چرام است بعدشم نوری زاده چه کرد رفتگری هم زیاده براش آسفالت کردن یک کوچه که چیزی نیست که لقب توانایی به نوری زاده بدن براش از بقیه کارای نوری زاده بگو چیکار کرد برا چرام سرهنگ سیادت نسب قابل مقایسه با هیچ چرامی نیست شخصیت اون بالاتر از این چیزا بود که اومد دفاع کرد از حق یه بی ... و بی.... مثل تو سرهنگ سیادت نیاز باج گرفتن نداره تو چی گرفتی که ایقد آتیش گرفتی برا نوری زاده بعدشم من بعنوان یک چرامی نه تخصص نه پاک دستی نه شخصیت در نوری زاده ندیدم یه القابی به کار ببر که به نوری زاده بیاد مثلاً حق زن و بچه یه کارگر شهرداری رو خوردن کوتاهی در حق چرام و مردم چرام اینها واقعا از القاب نوری زاده هست و بس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار