کد خبر: ۷۴۴۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۵ 14 May 2019
سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی کهگلویه بویراحمد گفت؛سیستم بهداشت را با تمام توان حمایت می کنم همچنین پیشگیری را بر درمان مقدم می دانم.
 به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، دکتر پرویز یزدانپناه افزود؛ افزایش سطح سواد سلامت اصلی ترین دانشی است که باید به دنبال شناخت آن در سطح استان و دسترسی مردم  در تمام نقاط استان به بهترین کیفت خدمات بهداشتی درمانی مطلوب و با علم روز در اختیار مراجعه کننده گان قرار بگیرد.
وی تصریح کرد؛ تلاش می شود در فرصت های آینده زیر ساخت اینترنت پرسرعت با همکاری مخابرات  در تمام نقاط استان به طور کامل  زیر پوشش ببریم همچنین کلیه خدمات به مردم در سامانه الکترونیک یکپارچه سیب شبانه روز پیگیری و نظارت می کنم.
دکتر یزدانپناه صرفه جویی درتمام حوزه بهداشت درمان را بسیار مهم دانست و ادامه داد؛ هر جا صرفه جویی شود همچنین استفاده بهینه از منابع مصارف دقت شود کیفت خدمات بالا می رود و بدانیم که در این  راستای ارتقاء سلامت  مردم نقش پر رنگ تری را ایفا کرده ایم.
وی یادآور شد؛ کلیه مشکلات در شبکه های بهداشت هشت شهر شهرستان استان مورد بررسی قرار حواهد گرفت بنابراین جان همنوعان در تمام نقاط استان با توجه شناخت عمیق جغرافیای استان بسیار مهم است.
 سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه بویر احمد، خاطر نشان کرد؛ در اجرای طرح کشوری بسیج همگانی کنترل فشار خون در استان ما نیز همزمان با دیگر نقاط کشور از 27اردیبهشت آغاز و تا پانزدهم تیر ماه ادامه داردتمام تلاش را خواهییم کرد افرادی که در جامعه مبتلا به فشار خون هستند و شاید بی اطلاع باشند شناسایی و مراقبت لازم انجام خواهد گرفت.
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در ادامه نیز گفت؛ از مجموع 713 هزار نفر جمعیت استان بیش از 690 هزار نفر دارای پرونده الکترونیک در سامانه سیب  برخوردار بوده در راستای منابع و مصارف در طول یک سال گذشته بیشتر کارگاه های آموزشی و دیدار با مدیران شبکه های بهداشت وب کنفرانس راه اندازه گردید.
ابراهیم نعیمی عنوان کرد؛ کاهش صد در صدی مرگ میر مادر کودک در تمام نقاط استان راه اندازی سامانه پیامک به مراجعه کننده کان بهداشتی همچنین استقرار پزشک متخصص در بیشتر بخش های شهرستان های استان و پزشک عمومی در تمام نقاط استان طبق برنامه زمان بندی تنها گوشه ای از برنامه های موفق حوزه بهداشت در طول دو سال گذشته بوده است.
وی در پایان ضمن آروزی موفقیت برای دکتر یزدانپناه  و بخاطر  پذیرش مسولیت  سنگین با تشریح مشکلاتاز جمله   زیر ساخت اینترنت جهت پوشش صد در صدی  ثبت خدمات به مراجعین بهداشتی، برنامه بسیج همگانی فشار خون و مطالبات پرسنل خواستار حمایت سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی استان شد.
به گزارش وب دا: اولین دیدار کارکنان معاونت بهداشتی با سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی با حضور معاون بهداشتی و مدیران واحد های مختلف بهداشت در دفتر دانشگاه برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار