چندی پیش نگاهی به اینستاگرام جناب آقای تاجگردون انداختم ک مواردی جالب در آن بود :
کد خبر: ۷۴۴۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۷:۵۰ 14 May 2019

آنچه که در زیر آورده شده است یادداشت ارسالی مخاطبان تابناک کهگیلویه و بویراحمد است و این سایت محتوای آن را تایید یا تکذیب نمی کند. شما هم می توانید نظر خود را در تایید یا تکذیب این مطلب بیان کنید.
 
تاجگردون و فریب مردم
چندی پیش نگاهی به اینستاگرام جناب آقای تاجگردون انداختم ک مواردی جالب در آن بود :
اولین مورد این بود که در تمام صفحه اینستاگرام جناب آقای تاجگردون هیچ گونه تصویر یا جمله ای در مورد قیام 9 دی نه تنها نیست بلکه پر است از تصاویر رهبران فتنه که نشان لیاقت گرفتن از آنان را افتخار خود میداند.
دومین نکته این است که در کل اینستاگرام آقای تاجگردون یک جمله فقط برعلیه آمریکا گفته است آنهم بسیار به خود زحمت داده بود در روزی که سپاه پاسدران انقلاب اسلامی را تروریست خوانده بودو بسیاری از نمایندگان با دادن بیانیه و پوشیدن لباس سبز پاسداری اعتراض خود را به تروریست خواندن سپاه ا اعلام کردند حال انکه ایشان فقط تصویری از کاخ سفید گذاشته بودند با نوشته بیخود کرده...
سومین نکته این است که در هیچ جای صفحه اینستاگرام ایشان هیچ خبری از بدعهدی اروپاییان یا آمریکایی ها به برجام نیست بلکه فقط از اجرای برجام تصاویری گذاشتند برای نمونه تصویری از خود و آقای ظریف گذاشتند و خطاب به اقای ظریف نوشته اند:لبخندت هم عزت داشت...یا در جای دیگر نوشته اند اجرایی شدم برجام مبارک
چهارمین مورد این بود که حتی در خود صفحه ایشان وعده های پوچ انتخاباتی هنوز پا برجاست مانند بزرگترین کارخانه لاستیک سبز یا این جمله که اگر 5 طرح سرمایه گذاری بزرگ در ایران اجرا شود یکی از این طرح ها در منطقه گچساران وباشت است و نمونه دیگر هم تبلیغات پوچ اوردن وزیر کار آقای ربیعی که هنوز که هنوز است مشکل کارگران شرکت نفت نه تنها پابرجاست بلکه بیشتر نیز شده و همچنین مشک وکلار که همه جای صفحه پیدا میشه..
و در اخر نیز حمایت بی چون چرای ایشان از جنابان آقای روحانی و جهانگیری به طوریکه تصویر آقای جهانگیری را گذاشته اند و در زیر آن نوشته اند به حرف های این مرد توجه کنید یا تصویر آقای روحانی راگذاشته اند و نوشته اند بد نگوییم به مهتاب اگر تب داریم..
دکتر سید اسماعیل محمدی مهر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
خیلیا فریب کارن....
تاجگردون هم یکی...
گر حکم شود که مست گیرند......
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۴
سلام آقای تاجگردون از تو بعیده،
این کارها از تو نمیاد!!!
متأسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
باعث بدبختی استان تاجگردون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
.... و ...... و..... از چهره اين فرد منفعت طلب ميباره . تووزارت نفت بخاطر دست بوسي زنگنه خيلي نفوذ داره و اكثر اقوامشو رو استخدام كرده. واي به روزي كه ورق برگرده بخدا سر اين شخص و خانوادشو بالاي دار خواهيد ديد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۶
به نظر من اگه یه باعرضه و باشرف و با غیرت هست خود تاج گردونه تو استان همین یه ادم بانفوذ و پرجنبه را داریم و قرار نیست برا اشخاص کار کنه بر ا کل استان افتخاره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار