کد خبر: ۷۴۶۶۴۳
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸ 20 May 2019
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، عضو شورای شهر لیکک از عملکرد نماینده کهگیلویه بزرگ انتقاد کرد.
"شعبان بهمیی" گفت: در این شهرستان مشکلات عمده ای از جمله انتقال آب سد کوثر و مشکل زمین های مردم که منابع طبیعی اعلام می کند منابع ملی هستند و اشتغال وجود دارد که نماینده شعارهایی برای حل آنها داده بود .
وی با اشاره به شعار " سد کوثر آماده باش من آمدم " افزود : این پروژه با مشکلات متعددی روبرو است و هرچند وعده افتتاح آن  را تا سال آینده می دهند اما باید بگویم شعار آماده باش جناب هاشمی پور عملی نشد .
عضو شورای شهر لیکک با تشریح تاریخچه شروع این پروژه حیاتی برای مردم بهمئی ادامه داد : پس از سالها کلنگ زنی این پروژه تنها 30 درصد پیشرفت دارد و با گذشت سالها هزینه های اجرای آن بسیار بیشتر از برآورد اولیه آن شده است .
بهمیی به مشکل زمین های خریداری شده توسط مردم در شهر لیکک اشاره کرد و گفت : هرچند لازم می دانم از تلاش های استاندار و مهندس فیلی بابت پیگیرهای مداوم تشکر کنم ولی علی رغم وعده نماینده پس از جلسه ای که با حضور فرماندار و امام جمعه در وزارت راه و شهرسازی داشتند که موضوع بزودی حل می شود ما هیچگونه پیشرفتی در حل این مشکل ندیدیم .
وی همچنین به جذب اعتباراتی از شرکت نفت برای زیر سازی و آسفالت سازی 22روستای شهرستان بهمئی توسط نماینده کهگیلویه بزرگ اشاره کرد و افزود : تنها چند روستا انجام شد و بقیه کار تعطیل شد .
عضو شورای شهر لیکک در پاسخ به این سوال که عملکرد سردار هاشمی را چگونه ارزیابی می کنید، تصریح کرد : تنها طرفداران وی راضی هستند که فرزندان آنها  بکار گرفته  شده و عموم مردم از وی ناراضی هستند .
بهمیی با انتقاد شدید از نوع نگاه نماینده در اشتغال فرزندان مردم بهمئی گفت : ایشان باید بداند نماینده همه مردم است نه نماینده لیدرهایش .
وی افزود : متاسفانه ایشان در معرفی فرزندان بیکار بهمئی به سازمانها و شرکتها نگاه تبعیض آمیزی دارد و تنها به لیدرهایش  توجه دارد در حالی که این نگاه نه اخلاقی انسانی است و نه شرعی و عدالت جویانه و تنها شکاف میان مردم را بیشتر می کند .
عضو شورای شهر لیکک با ادامه انتقاد از عملکرد نماینده کنونی کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی افزود: جهیزیه که قرار بود به افراد نیازمند داده شود بین افراد ثروتمند و برخی لیدرهایش توزیع شد که این نگاه عدالت مند نیست.
بهمیی با تشریح مشکلات شهر لیکک‌ گفت : وعده های جناب هاشمی مانند وعده همان افسری است که وقتی دید سربازی در برف از شب تا صبح پاسبخش است و نگهبانی می دهد از او پرسید که شب سردت نمی شود ؟ که نگهبان پاسخ داد چرا ولی مجبورم تحمل کنم که افسر به او وعده فرستادن پتو داد که وقتی رفت یادش رفت بفرستد و صبح هنگام متوجه شدند که سرباز از سرما فوت کرده ، سوال کردند این که هر شب اینجا بود و هرچند سرد بود ولی تحمل می کرد و نمی مرد چه شد که پس از بازدید افسر مرد گفتند هر شب انتظار پتو نداشت ولی وعده افسر سبب شد که فکر کند بدون پتو نمی تواند زنده بماند و وقتی پتو نرسید مرد .
وی ابراز امیدواری کرد در مدت باقی مانده نمایندگی اش به وعده های انتخاباتی اش عمل کند و البته شاید معجزه ای اتفاق بیفتد تا پروژه های او تکمیل شود ./ خبر دنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۰
بااینکه ادم ......ای هستی ولی حرفهات کاملا منطقی منطقیه اولین بارمی بینم قشنگ حرف میزنی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار