رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید گفت: ۱۴۰ هزار قطعه بچه‌ماهی قزل‌آلا برای کسب درآمدهای غیرشهریه‌ای در استخر این واحد دانشگاهی رهاسازی شده و در حال پرورش است.
کد خبر: ۷۵۲۳۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۴ 09 June 2019

تابناک فارس به نقل از آنا:جواد گرامی درباره ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید اظهار کرد: این دانشگاه در راستای سیاست‌ها و دیدگاه‌های رئیس دانشگاه آزاد اسلامی برای کاهش وابستگی به شهریه، فعالیت‌های خود را در همه عرصه‌های موردنظر با جدیت پیگیری می‌کند.

وی افزود: رهاسازی ۲۰ هزار قطعه بچه‌ماهی قزل‌آلا در فاز نخست و کاشت محصولات کشاورزی در مزرعه تحقیقاتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید ازجمله اقدامات برای کسب درآمد از منابع غیر‌شهریه‌ای در سال جاری بوده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت و واگذاری امکانات و سالن ورزشی مورد نیاز به بخش خصوصی ازجمله برنامه‌های دیگر برای درآمدزایی بوده است.

گرامی یادآور شد: امسال با توجه به بارندگی‌های خوبی که صورت گرفته با تلاش همکاران در حوزه‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید از جمله بخش‌های عمرانی، اداری و مالی به آبگیری دریاچه این دانشگاه اقدام شد.

 

وی اظهار کرد: در طرح پرورش ماهی، تعداد ۱۴۰ هزار قطعه بچه‌ماهی قزل‌آلای چهارگرمی در دریاچه به وسعت ۴۰ هزار مترمربع و ارتفاع دو متر و با حجم ۸۰ هزار متر مکعب آب رهاسازی شده و بر اساس پیش‌بینی‌ها در ۶ ماه آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار