برگزاری اولین نشست هیئت بسکتبال استان در سال جدید
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : بسکتبال یکی از ورزش های مهیج و بسیار زیبا است که اگر بتوانیم فضای مناسب ایجاد کنیم ، خواهید دید که حضور تماشاگران برای تماشای این رقابت ها چقدر چشمگیر خواهد بود.
کد خبر: ۷۵۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶ 01 July 2019
اولین نشست هیئت بسکتبال استان کهگیلویه و بویراحمد در سال 98 با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای این هیئت با دستور کار آمادگی برای حضور تیم منتخب بستکبال استان جهت حضور در مسابقات المپیاد نخبگان و ابلاغ احکام سرپرستان هیئت های شهرستانی و اعضای هیئت استان برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در این نشست برخی از اعضای هیئت به بیان مشکلات این رشته ورزشی در سطح استان پرداختند.
آنگونه که از سخنان مشخص بود ورزش مهیج بسکتبال عملا در دو شهر گچساران و یاسوج به صورت جدی در دو گروه آقایان و بانوان در حال کار و اجرای فعالیت است و در دیگر مناطق استان چندان فعال نیست .
مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ، خطاب به اعضای هیئت بسکتبال استان گفت : بسکتبال یکی از ورزش های مهیج و بسیار زیبا است که اگر بتوانیم فضای مناسب ایجاد کنیم ، خواهید دید که حضور تماشاگران برای تماشای این رقابت ها چقدر چشمگیر خواهد بود.
سید محمد تقی علوی افزود : هر چند مشکلات زیر ساختی رشته بسکتبال در استان وجود دارد اما وجود پتانسیل های انسانی می تواند آینده ای نوید بخش را برای استان نمایان کند.
علوی گفت : هم اکنون در حال احداث پایگاه قهرمان یابی در استان هستیم که بتوانیم در آینده تیم های بسکتبال قدرتمند در سطح کشور داشته باشیم.
 
تلاش برای رونق ورزشی مهیج در کهگیلویه و بویراحمد / بستکبالیست های استان را بیشتر بشناسیم + تصاویر
 
مدیر کل ورزش و جوانان در ادامه به دغدغه مکان و تجهیزات بازی و تمرین بسکتبالیست های استان ، گفت : فعلا تلاش می کنیم که در سه شهر گچساران ، دهدشت و یاسوج یک سالن اختصاصی برای این رشته ورزشی تدارک ببینیم که پس از آن هم به تجهیز آن بپردازیم.
علوی با اشاره به تغییرات مدیریتی در ریاست هیئت بسکتبال استان ، گفت : با توجه به شناختی که از آقای اقبال پناه دارم ، امید برای حل بسیاری از مشکلات و رونق بخشی به این رشته ورزشی در سطح استان بالا می رود.
وی افزود : یکی از موضوعات بسیار مهم در ورزش بسکتبال استان پرورش نیروی انسانی است و هیئت باید تلاش کند که تعداد مربیان و داوران استان را با برگزاری کلاس ها و دوره های آموزشی افزایش دهد .
علوی در پایان گفت : به نظر من لازم است ورزش استان مورد یک نقد کامل اما منصفانه قرار گیرد تا مدیران بتوانند بهتر با مشکلات آشنا شوند و البته در این زمینه از پیشنهادات ارائه شده برای حل مشکلات ، استقبال می شود .
 
تلاش برای رونق ورزشی مهیج در کهگیلویه و بویراحمد / بستکبالیست های استان را بیشتر بشناسیم + تصاویر
 
حشمت الله اقبال پناه رئیس جدید هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد هم در سخنانی ضمن بیان برنامه های خود در دوره ی مدیریت پیش رو ، گفت : متاسفانه مشکلات رشته بسکتبال در سطح استان و حتی در دو شهرستان گچساران و یاسوج که باشگاه ها فعالیت مداوم و جدی دارند ، بسیار زیاد است اما اعتقاد داریم که با همین ظرفیت های استان هم می توانیم تغییراتی اساس بوجود آوریم و باعث رونق این ورزش در استان شویم.
اقبال پناه افزود : در دوره ی جدید همه ی اعضای خانواده بسکتبال سعی خواهیم نمود که این ورزش را در همه شهرستان ها فعال کنیم و در این زمینه انتظار داریم که دیگر دستگاه ها در شهرستان ها ظرفیت های موجود خود را از ما دریغ نکنند.
رئیس هیئت بسکتبال کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برگزاری مسابقات المپیاد نخبگان بسکتبال ، از اعضا و مربیان باشگاه ها خواست در خصوص انتخاب تیم منتخب با آمادگی کامل جهت اعزام به این مسابقات هر چه سریعتر اقدام کنند.
 
 
لازم به توضیح است در این نشست برخی از اعضای هیئت از شهرستان های مختلف ، به بیان مهمترین مشکلات پرداختند که عمده این مشکلات مربوط به کمبود یا نبود فضای تمرین و آموزش و همچنین نبود تجهیزات بود.
در پایان اولین نشست هیئت بسکتبال استان ، احکام اعضای توسط رئیس هیئت ابلاغ شد. 
 
 
هیئت بسکتبال
 کوثر تابان سیرت ، نایب رئیس هیئت بسکتبال استان
 
هیئت بسکتبال
سجاد گودرزی ، دبیر هیئت بسکتبال استان
 
 
هیئت بسکتبال
 مهدی اکبرزاده رئیس کمیته مینی بسکتبال استان
 
هیئت بسکتبال
صادق بخشی مدیر تیم های منتخب بسکتبال استان
 
هیئت بسکتبال
آیدین روان ، سرپرست هیئت بسکتبال شهرستان بویراحمد
 
هیئت بسکتبال
ایرج خلیلی سرپرست هیئت بسکتبال گچساران
 
 هیئت بسکتبال
 پیمان منصف رئیس کمیته مربیان بسکتبال استان
 
هیئت بسکتبال
سید علی غفاری ، رئیس کمیته داوران بسکتبال استان
 
هیئت بسکتبال
یوسف مشفق پور ، رئیس کمیته 3*3 بسکتبال استان
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار