کد خبر: ۷۵۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 12 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد سایت خبری آوای ماغر به انتقاد از قطعی چند ماهه برق مجتمع ورزشی چند منظوره تربیت بدنی شهر لیکک پرداخته است. دراین گزارش آمده است:

مجتمع ورزشی چند منظوره تربیت بدنی شهر لیکک در بیخ گوش فرمانداری بهمئی ،چند ماهی است که به علت قطعی برق تعطیل شده است.

برق مجتمع ورزشی شهر لیکک از بهمن ماه سال گذشته به علت بدهی بیش از 250میلیون ریالی توسط اداره برق شهرستان قطع شد که البته بخشی از این مبلغ بدهی مربوط به دوره های قبل می باشد.

هر چند رایزنی هایی در زمینه وصل برق این مجموعه شده است اما تاکنون هیچکدام به نتیجه نرسید و همچنان سرنوشت بزرگترین پاتوق ورزشی شهر لیکک و شهرستان بهمئی در هاله ای از ابهام است.

لازم به توضیح است که به خاطر قطع برق ،بیشتر مسابقات فصلی شهرستان همچون جام رمضان و مسابقات رزمی به میزبانی شهرستان که هر ساله به صورت منظم برگزار می شدند، لغو شد.

در مجتمع ورزشی مذکور 3 سالن ورزشی چند منظوره،یک زمین چمن طبیعی ،یک سالن زورخانه و یک استخر شنا با بهترین امکانات که به گفته کارشناسان یکی از استخرهای با کیفیت در منطقه می باشد،وجود دارد.

با وجود تعطیلی تنها استخر شهرستان بهمئی که در این مجموعه ورزشی واقع است و گرمای سوزان تابستان،لذت یک آبتنی درست و حسابی در گرما، فرزندان این دیار را به سمت شنا در آبهای آزاد همچون چشمه سرجوشهر از توابع بخش تشان شهرستان بهبهان وسوسه می کند که احتمال غرق شدن افراد ناشی و شنا نابلد در آن وجود دارد و از لحاظ بهداشتی هم هیچ تضمینی برای شناگران در آن وجود ندارد.

مردم شهرستان بهمئی از دیرباز به دلاوری و رشادت مشهور بودند که جوانان و نوجوانان این خطه شهید پرور بارها و بارها این افتخارات را در رشته های مختلف ورزشی همچون رشته های رزمی کاراته،ووشو،تکواندو،کشتی و غیر رزمی فوتبال،والیبال،فوتسال،تنیس و سایر رشته های پرمخاطب با کسب مدال و درخشش در میادین منطقه ای ، کشوری و کسب چندین مقام بین المللی تکرار کردند .

حال که تنها پناهگاه ورزشی فرزندان بهمئی قربانی ندانم کاری بعضی از مسئولان شده است ،فکر می کنید بچه ها چه چیزی را جایگزین این اوقات فراغت سالم و مفرح می کنند؟آیا رفتن به سمت تفریحات کاذب و خطرناک یکی از این گزینه ها نیست؟آیا معضل شب نشینی ها،رفتن به سمت دوستان ناباب،اعتیاد،خودکشی،اوباشی،سرگردانی و دیگر معضلات اجتماعی و دریک کلام تبدیل جوان به یک مهره سوخته برای جامعه ،نتیجه گرفتنِ تفریحات سالم از جوانان و نوجوانان شهرمان نیست؟

حال که تعطیلی مجموعه تربیت بدنی شهر لیکک به صورت رسمی به درازا کشید و مسئولان شهرستان تا به حال موفق به حل مشکل آن نشدند، از استاندار محترم می خواهیم وارد عمل شده وضمن برخورد جدی با مسئولان سهل انگار در این زمینه، اجازه ندهد بیش از این جوانان شهرستان بهمئی از بهترین تفریحات سالم این مجموعه ورزشی محروم بمانند.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار