فرمانده سپاه پاسداران حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالي در ديدار فرمانده انتظامي استان،گفت: امروز نظام از پليسي مقتدر،با صلابت و هوشمند برخوردار است.
کد خبر: ۷۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۱ 13 August 2015

به گزارش تابناک خراسان شمالی،سردار"سيد حسن مرتضوي" امروز در ديدار سردار"مظاهري" فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي افزود:حضور به موقع نيروي انتظامي در تمامي صحنه ها فضايي را ايجاد کرده که امروز نظام از يک نيروي انتظامي مقتدر،با صلابت و هوشمند برخوردار است.

اين مقام ارشد نظامي يادآور شد:صلابت و هوشمندي نيروي انتظامي نشان از تلاش هاي شبانه روزي عزيزان نيروي انتظامي است.

سردار"مرتضوي" همچنين خاطرنشان کرد:انشاءالله شرايطي فراهم شود که روز به روز به عظمت و اقتدار نظام،هم در بعد داخلي و هم در بعد خارجي افزوده شود.

وي با بيان اينکه ارادت ما به نيروي انتظامي ديرينه بوده،هست و خواهد بود،افزود:انشاءاالله در اين استان هم توفيق اين را داشته باشيم تا با ارتباط و تعاملات منطقه اي تعريف شده در جهت برطرف شدن بعضي از معضلات اجتماعي با يکديگر همکاري داشته باشيم.

سردار"عليرضا مظاهري"فرمانده انتظامي استان خراسان شمالي همچنين در اين ديدار ضمن تبريک انتصاب سردار"مرتضوي"،افزود:اميدواريم بتوانيم در اين مقطع هم منشأ خير و برکت براي نظام مقدس جمهوري اسلامي باشيم و از تجربيات و ديدگاه حضرتعالي براي پيشبرد اهداف و ارزشهاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران استفاده کنيم.

وي خاطرنشان کرد:نيروي انتظامي ثابت کرده که متعلق به امام و رهبري است و به هيچ حزب و گروهي وابسته نيست و در صحنه هاي مختلف در کنار ارتش و سپاه حضور داشته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار