کد خبر: ۷۶۳۹۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۱ 13 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد در این مراسم که با حضور فرماندر چرام، فرمانده انتظامی شهرستان، رئیس اداره ارشاد و مسئول اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان چرام برگزار شد، از تلاشهای شبانه روزی خبرنگاران فعال شهرستان چرام تجلیل بعمل آمد.

ابراهیم فتاح پور در حاشیه این مراسم با بیان اینکه اگرچه شاید برخی ها جلسه با خبرنگاران را چالشی ترین جلسه قلمداد و خیلی استقبال نکنند ولی به نظر بنده جلسه با خبرنگاران همیشه یکی از صمیمی ترین جلسات است و فکر کنم دوستان بهتر صداقت گفتاری و رفتاری ما را بدانند.

فرماندار چرام با اشاره به اهمیت رسانه و خبرنگاران در جامعه، گفت: یکی از شاخص های جامعه توسعه یافته توجه به بخش رسانه است و مسلما هرچه یک جامعه پیشرفته تر باشد ابزارهای پیچیده تر و متناسب با خودش را می طلبد.

وی خاطرنشان کرد: امروزه جامعه دیگر راهبر است و این دیگر راهبران در واقع همان اصحاب رسانه هستند .

مسئول ارشد شهرستان چرام لازمه یک جامعه پیشرفته را پیشرفت در ارتباطات دانست گفت: این بدین معنی است که پردازش و چرخش اطلاعاتی به خوبی صورت گیرد.

فتاح پور با بیان اینکه اخبار باید صادقانه بیان و نشر داده شود تصریح کرد: این وظیفه بسیار خطیری است که به دوش خبرنگاران و اصحاب قلم است و همانگونه که جامعه نیازمند رسانه است نیازمند صداقت در گفتار و نوشتار نیز می باشد.

این مسئول در ادامه با اشاره به حساسیت عرصه خبررسانی، ابراز داشت: خدمات نظام جمهوری اسلامی و دولت توسط همین سرپنجه های هنرمندانه عرصه خبر انعکاس داده می شود و برد بسیار زیادی دارد بنابراین به همان اندازه هم حساسیت آن بالا می رود.

فرماندار چرام در پایان رسانه ها را واسط بین دولت و مردم دانست و خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که از خبرنگاران به عنوان صافی جامعه نیز نام برده می شود بنابراین اگر یک مدیر به جای نگاه تقابلی به رسانه ها، آنها را در کنار خود ببیند می تواند انتقادهای سازنده را به فرصت تبدیل کند .


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار