تابناک کهگیلویه وبویراحمد
سلام دوستان. برهمه ما لازم است که حریم خصوصی افراد را محترم شماریم وبه درون خانه های اشخاص سرک نکشیم که این کارخلاف عرف و اخلاق است
کد خبر: ۷۶۷۴۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰ 14 August 2015

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمددر روزهای اخیر که دیدار منطقیان از کاندیداهای جناح اصلاح طلب و سردار حبیبی کاندیدای جناح اصولگرا به ویژه در شبکه‌های اجتماعی بسیار خبرساز شده بود، هر دو نفر در همان فضای مجازی و همزمان، ضمن تأیید این خبر، واکنشی خودمانی، دوستانه و البته مشابه داشتند.

 منطقیان در این زمینه نوشت:

سلام دوستان. برهمه ما لازم است که حریم خصوصی افراد را محترم شماریم وبه درون خانه های اشخاص سرک نکشیم که این کارخلاف عرف و اخلاق است.

زندگی انسانها تنهادرامورسیاسی وجناحی خلاصه نمی شود و سلیقه ها و اختلاف نظرهای سیاسی دلیل برقطع روابط اجتماعی و انسانی و اخلاقی نیست و اگر چنین باشد فاجعه است.

دیدار اینجانب باسردار حبیبی دیداری شخصی و بر پایه عرف و اخلاق بوده و قابل بهره‌برداری سیاسی نیست.

بنده به شخصیت سردارحبیبی احترام می گزارم و دیدار با ایشان رنگ وبوی سیاسی ندارد. امیدوارم بعضی آدمها روابط انسانی و اخلاقی را با انگیزه های سیاسی و غرضهای جناحی آلوده نسازند و حریم خصوصی را محترم شمارند.

لازم به ذکر است، سردار حبیبی نیز در واکنشی مشابه به این خبر در پایگاه خبری کهگیلویه نوشت: با سلام خدمت هم استانی های عزیز؛ برخود لازم میدانم جهت تنویر افکار عمومی و روشن شدن مباحثی که در فضای مجازی در خصوص دیدار اینجانب با آقای منطقیان انتشار یافته مطالبی بیان کنم.

با توجه به اینکه رجل سیاسی خارج از مشی و شخصیت سیاسی دارای شخصیت حقیقی و زندگی خصوصی هم هستند و در استان ما روابط نسبی نیز وجود دارد، این قبیل دیدارها می تواند بر اساس روابط شخصی و خویشاوندی صورت گیرد نه روابط سیاسی و جریانی.

در ضمن مشی سیاسی و فکری بنده و آقای منطقیان برهیچ کس پوشیده نیست و ضمن احترام به شخصیت آقای منطقیان این دیدار کاملا شخصی بوده و هیچ ارتباطی با جریانات سیاسی و انتخابات آینده نداشته است.

لذا از همه رسانه های استان خواهشمندم در زمینه انتشار اخبار و اطلاع رسانی به جامعه نهایت دقت را داشته باشند و جهت تنویر افکار عمومی به وظیفه واقعی خود بخوبی عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار