استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به برخی انتقادات اخیر در مورد محدود شدن حضور رسانه ها در جلسات استانداری توضیح داد.
کد خبر: ۷۶۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱ 03 August 2019
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در واکنش به برخی انتقادات اخیر در مورد محدود شدن حضور رسانه ها در جلسات استانداری توضیح داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسین کلانتری در گفتگوی تصویری که با توازن ، رسانه غلام رضا تاجگردون انجام داد گفت : به کار رسانه اعتقاد داریم و سعی می کنیم که به آن ها کمک کنیم و حمایت هم از سیاست های ماست اما محدودیت هایی از لحاظ ساز و کارها و امکانات داریم.
کلانتری در این خصوص اینگونه توضیح می دهد که ، سالن جلسات ما حدود 140 صندلی دارد و وقتی در این جلسات حدود 130 مدیر حضور دارد کا نمی توانیم بیش از 5 تا 10 خبرنگار دعوت کنیم.
وی گفت : البته از خبرگزاری های رسمی در جهت حضور در جلسات دعوت می شود و برخی خبرنگاران هم به تهیه خبر اقدام می کنند هر چند من به روابط عمومی گفته ام اگر جایی امکانات وجود داشته باشد از همه خبرنگاران دعوت کنند ما هم استقبال هم می کنیم.
کلانتری ادامه داد : امکان دعوت از همه خبرنگاران وجود ندارد ، الان آماری به من داده اند که حدود 145 خبرگزاری و سایت وجود دارد ! خوب کجای سالن امکان نشستن این خبرنگاران وجود دارد؟ اما اعلام می کنند. ولی چند نفر از خبرنگاران خبر را تهیه می کنند و بقیه هم استفاده می کنند.
کلانتری در پایان گفت : ما به اطلاع رسانی آزاد پایبندیم ، حمایت هم می کنیم اما به تناسب ظرفیتمان استقبال می کنیم . خبرها هم در کانال های مختلف منتشر می شود و ما هم به شفافیت اعتقاد داریم.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار