کد خبر: ۷۷۰۹۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۵ 11 August 2019
فرمانده انتظامي شهرستان گچساران از کشف بیش از 67کيلو موادمخدر از نوع ترياک و حشیش در این شهرستان خبر داد. 
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ سید محمد موسوی در این باره گفت : ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان گچساران حین کنترل خودروهاي عبوري در محور گچساران به شيراز ، به يک دستگاه خودروي ال نود به رانندگي شخصي با هويت معلوم و سرنشيني خانمي با هويت معلوم مظنون که پس از هماهنگي با مقام قضايي ، خودروی مورد نظر را مورد بررسی قرار دادند. 
وی افزود : در بازرسی ماموران از این خودرو ، مقدار 39 کيلو و 600 گرم مواد مخدر از نوع ترياک و 28 کيلو و 700گرم مواد مخدر از نوع حشيش که به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود کشف شد.
موسوی خاطر نشان کرد :  دو نفر قاچاقچي با هويت معلوم دستگير که با تشکیل پرونده اي در اين خصوص ،متهمان در اختيار مقام قضايي و خودرو نيز به پارکينگ منتقل شد.
فرمانده انتظامي شهرستان"گچساران"در پايان از عزم جدي پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر و سوداگران مرگ خبر داد و خاطرنشان کرد : مردم و همشهريان عزيز بايد پليس را درتامين امنيت جامعه ياري نمايند و اخبار و گزارشات خود پيرامون فعاليت قاچاقچيان و هنجارشکنان و مخلان نظم و امنيت جامعه را از طريق تماس با تلفن110به نيروي انتظامي اطلاع دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار