دکتر بهرامی در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد
برخی بر این اعتقاد هستند ، میزان تعاملات سیاسیون در عرصه کارهای اجرایی می تواند نقشی بسیار موثر در موفقیت خود و گروه یا طیف سیاسی منتصب به وی داشته باشد.
کد خبر: ۷۷۲۷۳۶
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ 19 August 2019

ورود به عرصه سیاسی مستلزم آگاهی از برخی ویژگی های این عرصه است از جمله دانش ، تجربه و داشتن چهارچوب کاری است. می بینیم گاهی برخی افراد علیرغم داشتن برخی ویژگی ها اما چندان در کار سیاسی موفق نیستند و یا اینکه برخی با داشتن علم و تجربه اما به دلیل نوع تعاملات به موفقیت های بزرگی دست می یابند.
برخی بر این اعتقاد هستند ، میزان تعاملات سیاسیون در عرصه کارهای اجرایی می تواند نقشی بسیار موثر در موفقیت خود و گروه یا طیف سیاسی منتصب به وی داشته باشد.
دکتر بهرامی شهردار سابق یاسوج که در طیف اصلاح طلبان تعریف می شود و زمزمه حضور وی در انتخابات به عنوان کاندید اصلاح طلبان شهرستان های بویراحمد و دنا به گوش می رسد ، در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد اینگونه نظرات را در دو منطق (صفر و یک و فازی ) تعریف می کند.
دکتر بهرامی می گوید : دو منطق داریم یکی "صفر و یک" و یکی هم فازی . در منطق "صفر و یک" می گوییم "بله یا نه" ، "سفید یا سیاه"! در این قانون اگر کار کامل نباشد آن را رد می‌کنیم و به صفر میل می کنیم و بقیه داده ها یا اطلاعات را حذف و آنها را نمی خواهیم! ایراد بزرگ این کار این است که بخشی از داده های اطلاعات یا سرمایه خودمان را از دست می‌دهیم و در این قانون انعطاف پذیری وجود ندارد و اهل تعامل نیستیم.
بهرامی ادامه می دهد ولی در قانون فازی می‌گوییم اگر 1 یا صد درصد مهیا نبود و هر عددی که بین صفر و ۱ یا بین صفر درصد تا ۱۰۰ درصد است بهتر از صفر میباشد . مثلاً ۵ درصد یا ۴۰ درصد یا قسمتی که بهتر از صفر است در بیشتر مواقع جمع جبری آنها نتیجه قابل قبولی است که باعث موفقیت در یک بسته یا مجموعه می شود.
این چهره اصلاح طلب ادامه می دهد : اگر ما بخواهیم این دو قانون را در مسائل سیاسی تطبیق دهیم در دو طیف اصلاح طلب یا اصولگرا بعضی ها صفر و یک هستند و همیشه بخش زیادی از داده یا مجموعه دوستان خودشان که می توانند در موفقیت آنها موثر باشند را از دست می دهند! این افراد این اعتقاد و باور را دارند که بقیه باید مثل ما باشند یا مثل ما فکر و عمل کنند و گرنه از ما نیستند و نهایتاً این افراد هم به خودشان آسیب می رسانند و هم به اطرافیان و هم به تیم یا سازمان خودشان ! این افراد در حد مسئولیت شان آسیب‌های جدی وارد می‌کنند مثلاً اگر کسی در لایه های اولیه دولت باشد آسیب زیادی به مجموعه کشور می زنند.
دکتر بهرامی ادامه می دهد : برعکس کسانی که به بسته فازی اعتقاد دارند سعی می‌کنند از کلیه داده های خودشان حتی حداقل‌های آن هم استفاده کنند که اهل تعامل باشند. از پتانسیل و انرژی همه منابع خودشان استفاده کنند و نهایت برآیند همه این داده ها حتی حداقل ها منجر به موفقیت و پیروزی بزرگ می‌شود. این افراد اهل تعامل هستند. همه مجموعه که قطعاً همه افراد با همه تفاوت‌ها که در نقش ها ، شخصیت ها ، نگرش ها و نگاه ها دارند را حفظ می کنند و آنها را به عنوان یک سرمایه عظیم که می توانند پشتوانه آنها و مجموعه آنها باشد حفظ می کنند و در موقعیت های مختلف از آنها استفاده می کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
آفرین دکتر بسیار عالی بود . انشاالله در انتخابات پیش رو موفقیت خوبی خواهی داشت
ناشناس
|
United States
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۳۰
آفرین دکتر بسیار عالی بود . انشاالله در انتخابات پیش رو موفقیت خوبی خواهی داشت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
تعریف گروه ها به دو دسته ی صفر و یکی و فازی خودش برگرفته از یک منطق صفر و یکی است ...چطور با یک منطق و تفکر صفر و یکی می خواهید فازی به نظر برسید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار