کد خبر: ۷۷۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶ 24 August 2019
فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد باتشریح وضعیت کنونی این جریان در استان و صف آرایی اردوگاه این طیف سیاسی برای انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد جریان اصولگرایی در این استان به یک جریان مستبد و خودرای و تمامیت خواه تبدیل شده و بعضی افراد از این جریان انگار دستوری خاص از صدر اسلام تا کنون برای آنان صادر شده تا با چهره عبوس و برخورد سرسنگین با مردم رفتار کنند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مهرعلی موحدی‌پور عضو جمعیت پیشرفت و عدالت در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: گویا به اصولگرایان الهام شده  اگر خود را از مردم و حتی دوستان اصولگرا  دور نگه دارند، مقدس‌تر خواهند بود.
این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جریان اصولگرا پارامترهایی را برای معرفی کاندیدا به جامعه و مردم درنظر می‌گیرد که کمتر مورد توجه مردم است و مهم‌ترین پارامتری که اقبال مردم است را در نظر نمی گیرند.
وی در باره اختلافات درونی جریان اصولگرا در استان گفت: پیش شرط های طرفین برای مذاکره، راه مذاکره را کاملا بسته است، یکی می گوید شما کاندیدا نباشید و مذاکره کنیم و دیگری می گوید من کاندیدا هستم و شما حمایت کنید، تقریبا می شود گفت شبیه جمع نقیضین محال است.
این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد هم در پاسخ به این سوال که ارزیابی تان از انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا چیست؟ هم اظهارداشت:‌ فعلا نمی شود نتیجه این انتخابات را پیش‌بینی کرد و آرایش کاندیداهای انتخابات قطعی و روشن نیست و وقتی گزینه اصلی اصولگرایان و اصلاح‌طلبان هنوز روشن و قطعی نشده ، چطور می شود پیش‌بینی کرد؟
موحدی پور درباره موانع اتحاد اصولگرایان بویراحمد و دنا در یازدهمین دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: خودبینی‌ها و خودرایی‌ها و عدم توجه به نظر مردم و حتی عدم توجه به نظر قاطبه اصولگرایان باعث شده  فعلا این جریان به وحدت نرسد.
وی گفت:‌ در جریان اصولگرا، انسانهای توانمند و خلاق و پاکدست و شجاع و باسوادی با بینشی وسیع وجود دارد که متاسفانه به علت کینه و عقده هایی، زمینه ورود به عرصه را برایشان خراب کردند و می کنند. خواص جریان اصولگرا تاکنون امتحان خوبی پس نداده اند و بعضا اشتباهات استراتژیک مرتکب شده اند و متاسفانه از این اشتباهات گذشته هنوز بدرستی درس نگرفته اند و لجوجانه در را برهمان پاشنه می چرخانند.
این فعال سیاسی اصولگرا در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر اینها به همین سیاق عمل کنند و در این دوره شکست بخورند تتمه آبروی سیاسی خود را هم از دست می دهند آنها  یک خصیصه را به کنج عزلت برده اند و آن هم ایثار و از خودگڋشتگی سیاسی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار