در آستانه سفر استاندار به لنده؛
آبداران لنده طی سالهای اخیر همیشه از عدم پرداخت حقوق خود گلایه و در سفر های مسئولین ارشد استان به این شهرستان یکی از حاشیه ها که همیشه وجود داشت گلایه و اعتراض این قشر زحمت کش بوده است.
کد خبر: ۷۷۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶ 26 August 2019

یکی از موضوعات چالش برانگیز  که از اصلی‌ترین دغدغه‌های جامعه کارگری به شمار می‌رود موضوع پرداخت دستمزد ماهانه کارگران است که در این بین آبداران شهرستان لنده ۶ ماه بدون حقوق در سایه بی توجهی پیمانکاران آبفای روستای استان کهگیلویه و بویراحمد زندگی را به سختی می‌گذرانند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در سالهای ۹۶-۹۷ همزمان با سفر استاندار وقت و مسئولین آبفای روستای به شهرستان لنده یکی از حاشیه ها، گلایه های آبداران روستایی این شهرستان بود. گلایه های که بعد از پیگیری و نامه نگاریها بسیار در نهایت باعث شد حقوق این کارگران زحمت کش هر چند وقت یکبار بصورت دوره ای پرداخت شود.

امسال نیز گویی مشکلات این قشر زحمتکش و بی‌ادعا ادامه دارد و ۶ ماه است که آبفای روستای به آبداران لنده حقوق نداده است.

آبدارانی که به رغم فشارهای اقتصادی این روزها صبر پیشه میکنند تا بلکه فریاد رسی برای آنها پیدا شود.

شب گذشته در بیمارستان شهر دهدشت یکی از آبداران لنده در گفتگو با خبرنگار تابناک از وضعیت بد اقتصادی خود خبر داد.

این آبدار لنده ای گفت؛ چند ماه از حقوق سال ۹۷ ما را هنوز ندادند و در سال نود هشت نیز ۶ ماه است هیچ حقوقی دریافت نکردیم و من آبدار آبفای روستای لنده اکنون که فرزندم بیمار است باید برای کمک به فرزندم و تهیه مخارج بیمارستان به کی پناه ببرم. چرا فریاد رسی در این استان پیدا نمیشود.

آبدار دیگر لنده ای می گوید؛ یکی از نیروهای آبفای روستایی لنده هستم که الان با توجه به این مشکلات مالی که دارم مدت ۶ ماه ازسال۹۸ میگذرد بدون یک ریال پرداختی بابت حقوق و خوب است اعلام کنم حدود 5ماه ازسال های گذشته هم حقوق طلب دارم.

وی می گوید هیچ مسئولی جوابگوی ما نمی باشد. حتی اداره کل هم مکاتبه کردیم ولی جواب قانع کنندای دریافت نکردیم اینجانب مشکلات شخص که داشتم ناچار به گرفتن وام و حتی پول قرض ازاین و آن شدم که الان نمیدونم چطور قسط وبدهی خودم را پرداخت کنم به هرکی التماس میکنم برای کمک به من میگویند خودت حقوق بگیری و کسی حتی باور نمیکند این وضعیت اسفبار ما را. خواهشمندم به فریاد من برسید

باید منتظر ماند و دید در سفر استاندار کهگیلویه و بویراحمد که قرار است  فردا صبح ایشان مهمان مردم شهرستان لنده باشد آیا مشکلات این قشر زحمت کش حل خواهد شد.

آبداران لنده ۶ ماه است حقوقی دریافت نکردند

آبداران لنده ۶ ماه است حقوقی دریافت نکردند

 آبداران لنده ۶ ماه است حقوقی دریافت نکردند

آبداران لنده ۶ ماه است حقوقی دریافت نکردند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار