کد خبر: ۷۷۶۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۴ 31 August 2019

در آخرین روز از هفته دولت ۲ طرح ورزشی سالن چند منظوره ورزشی و زمین چمن مصنوعی در روستای چنگلوای شهرستان کهگیلویه با حضور استاندار، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایرنا ، حسین کلانتری روز جمعه در آیین افتتاح این طرح‌های ورزشی اظهار داشت: سالن ورزشی روستای چنگلوا با اعتباری افزون بر ۱۵ میلیارد ریال یکی از طرح‌های خوب هفته دولت در حوزه ‌روستایی بوده است.
وی بیان کرد: این طرح در زمینی به مساحت یکهزار و ۴۰۰ متر مربع ۹ ماه به بهره‌برداری رسید.
کلانتری چمن مصنوعی بوستان چنگلوا با اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های ورزشی هفته دولت ذکر کرد و گفت: اعتبار این طرح از محل اعتبارات خاص وزارت نفت تامین شد.
وی با اشاره به اینکه خدمات دولت در روستاها طی این سال‌ها افزایش چشمگیری داشته است گفت: روند توسعه روستاها در دولت تدبیر و امید شتاب بیشتری گرفته است.
کلانتری ارائه خدمات را از وظایف اصلی مسئولان دولت و نظام دانست و افزود: استفاده از ظرفیت روستاها برای توسعه پایدار باید در اولویت مسئولان قرارگیرد.
وی با اشاره به در دست اجرا بودن ۱۱ چمن مصنوعی در روستاهای شهرستان کهگیلویه گفت: این طرح‌ها از ۳۰ تا صد درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
کلانتری تصریح کرد: این طرح‌ها در روستاهای برج علیشیر، درغک، قلعه‌دختر، دشت آزادی، سرماهور، چنگلوا ، کلایه، شوتاور، ضرغام‌آباد، لیرتلخک و راک درحال اجرا هستند.
بهره برداری از ۲ طرح ورزشی روستایی در کهگیلویه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار