کد خبر: ۷۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۶ 16 August 2015

رشت - ایرنا - معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گیلان گفت : تاکنون اسامی 340 هزار و 504 دانش آموز گیلانی در سامانه سناد ، سامانه ثبت نام اینترنتی دانش آموزان ، به ثبت رسیده که از این تعداد 28 هزار و 578 نفر کلاس اولی هستند.

جابر اخلاقی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : از مجموع اسامی ثبت شده در سامانه سناد ، 178 هزار و 434 نفر در مقطع ابتدایی و بقیه دانش آموزان سایر مقاطع هستند.
وی اظهار داشت : 292 هزار و 414 دانش آموز در مدارس دولتی و بقیه دانش آموزان در واحدهای آموزشی غیردولتی ثبت نام شده اند.
وی خاطر نشان کرد : مهلت ثبت نام در مدارس استان گیلان تا 15 مرداد اعلام شده بود اما در صورت مراجعه والدین برای ثبت نام فرزندانشان همکاری لازم انجام می گیرد.
معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش گیلان بیان داشت : ثبت نام دانش آموزان در مدارس محدوده جغرافیایی برای سال تحصیلی 95 - 94 به خوبی رعایت شده است.
وی در ادامه به گرایش دانش آموزان استان گیلان به رشته علوم تجربی اشاره و تصریح کرد : این گرایش دانش آموزان به رشته تجربی رقابت کنکور را سنگین و توازن رشته ای را به هم می زند.
وی به تاسیس پروژه های واحد آموزشی در مسکن مهر واقع در مجتمع پل تالشان رشت اشاره و اظهار کرد : سال گذشته یک مدرسه ابتدایی تحویل آموزش و پرورش شد و قرار بر این است تا یک مدرسه دیگر تا مهر امسال آماده و برای دانش آموزان متوسطه اول به صورت دو نوبته فعال شود.
در سال تحصیلی 94 - 93 افزون بر 376 هزار دانش آموز در مدارس استان گیلان تحصیل کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار