نقد و انتقاد لازم و پسندیده است ، اما معنی نقد کردن این نیست که بین دو نفر یکی را با تعریف و تمجید و غلو بی اندازه بزرگ و یکی را بی انصافانه کوچک جلوه دهیم .
کد خبر: ۷۷۸۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۳ 05 September 2019
تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید حسن دانشی ، با تعریف و تمجید و غلو بی جا ممکن است خدای ناکرده دکتر تحت تاثیر قرار گیرد وبه سرنوشت نمدمال معروف دچار شود!
با نزدیک شدن به انتخابات بعضی ها در سایتها و رسانه ها دست بقلم شدند تا با شانتاژ بازی یکی را به علی علیین برسانند و دیگری را به اسفل السافلین ، متاسفانه اغراق گویی و افراطی گری نتیجه حاکمیت احساسات  بر عقل و منطق است این روش نتیجه اش پریشانی و برهم ریختن افکار عمومی است !
آیا گله مندی و انتقاد یک نماینده از دوست و همکارش این همه لشکر کشی و خود شیرینی لازم دارد ؟ درست نیست حرفهایی که از روی معده بلند می شود  نثاردیگران کنیم.
نقد و انتقاد لازم و پسندیده است جامعه ای که نقد و انتقاد در آن نباشد جامعه مرده است .اما معنی نقد کردن این نیست که بین دو نفر یکی را با تعریف و تمجید و غلو بی اندازه بزرگ و یکی را بی انصافانه کوچک جلوه دهیم .
بنده قصد ندارم توانایی و ارزش جناب دکتر تاجگردون را نفی نمایم ولی توانایی و خوبی یک نفر نباید چماقی برای  تضعیف دیگران باشد!
ضمن احترام به ایشان لازم می دانم در مقابل این شانتاژ بازیها و توهین هایی که از طرف بعضی دوستان ایشان که ظاهرا پیمانکارند مطرح نمودند مسائلی بیان نمایم و قضاوت بعهده افراد منصف باشد.
اولا : اگر آقای هاشمی پور را متهم به ثروت اندوزی می کنند آن را با کارگری و زحمت شبانه روزی در مناطق مختلف کشور بدست آورده  و ثروت جناب دکتر که قطعا چند برابر ایشان است از پشت میز نشینی و برخی شائبه ها جمع شده است. بنابراین نیاز نیست و پسندیده  نمی باشد یکی را تطهیر و دیگری را متهم نمائیم.
دوما معلوم نبود اگر بنده و شما بجای این آقایان بودیم در سیستمی که پای خیلی از مسئولین در آن می لنگد چه افتضاحی ببار می آوردیم .
سوما : قضاوت و اتهام زنی به زندگی فردی و خصوصی افراد وظیفه من و شما نیست .
اما : قضاوت و اظهار نظر در مورد عملکرد این آقایان بعنوان نماینده مردم بصورت منصفانه با ما مردم است وحوزه عملکردی آنها را باید مورد تجزیه و تحلیل قرار داد .
در حوزه عملکردی جناب تاجگردون که الحمدالله جزء مناطق نفت خیز هست و حوزه انتخابیه این بزرگوار دو تا شهرستان می باشد که حداقل30و 40 درصد امکانات و عمران آبادی آن متعلق به شرکت نفت هستش اگر از نظر فاصله و پراکندگی مقایسه نمائیم حوزه انتخابیه  جناب دکتر به اندازه شهرستانهای لنده و بهمئی می باشد که خدمات رسانی به انها سهل و آسان است. از طرفی دولت و وزرای محترم بعلت هماهنگی سیاسی تمام قد و با بودجه ای که در اختیار دارد جناب تاجگردون را حمایت کرده و می کنند . بطوریکه مسئولین ارشد استانی نیز با ایشان هماهنگ و بعضا دست نشانده درخدمت آقای دکتر می باشند . گچساران بعنوان یک شهر در مسیر جاده استراتژیک شرق و غرب کشور است که رونق اقتصادی آن را نیز چند برابر می کند.
تمام سهم شرکتهای نفتی که متعلق به همه استان هست انحصاری در اختیار آقای تاجگردون برای اشتغال زایی می باشد که بقیه نمایندگان استان بخصوص نماینده شهرستانهای کهگیلویه بزرگ از این امتیاز محروم هستند.
ولی با این امتیازات شاید بیکاری جوانان و تحصیل کردگان حوزه انتخابیه ایشان اگر بیشتر از بقیه مناطق نباشد کمتر نیست . سد چمشیر پروژه مهم گچساران تا همین چندی پیش تعطیل بود  وکارگرانش چندین ماه حقوق دریافت نکردند.
 لازم به ذکر است در انتخابات گذشته اکثر نیروهای شناخته شده ولیدرهای جناح چپ کهگلیویه به حوزه انتخابیه گچساران رفتند و به آقای تاجگردون رای دادند اگر بعنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس کمکی به این منطقه وسیع  و محروم نماید نباید اینقدر منت و تبلیغ شود.
اما حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ جناب هاشمی پور که دارای چهار تا شهرستان وسیع و بخش دیشموک و قلعه رئیسی که خود بوسعت و محرومیت دوتا شهرستان بزرگ هستند با مناطقی صعب العبور و پراکنده با جمعیتی چند برابر که با تلاش و کوشش و فعالیت شبانه روزی اقای هاشمی پور کمتر منطقه ای هست که طرح یا پروژه ای در حال فعالیت نباشد .
و در همین پروژه ها در حال حاضر حداقل 1500 نفر نیرو مشغول کارند و با این وضعیت بحرانی مملکت ایشان حدود ۳۰۰ نفر در همین سه سال ونیم نمایندگی در استانهای دیگر مشغول بکار کرد. با وجود ناهماهنگی سیاسی با دولت مسئولین ارشد استان حداقل همکاری را با ایشان دارند و چون مردم این منطقه محرومیت تاریخی دارند نیاز بکار و توسعه و پروژه های زیر ساختی و زیر بنایی در این منطقه هست ایشان شب و روز برای بثمر نشستن پروژه ها فعالیت می کند وخود را یک کارگر و خادم مردم می داند و نیازی به القاب و اوصاف  میرشکار و تعریفهای تو خالی ندارد بنابراین از دوستان قلم بدست انتظار می رود برای تنویر افکار عمومی بدون اطلاعات لازم و کینه توزانه دست بقلم نشوید و با تعریف و تمجید و غلو کردن بی جا ممکن است خدای ناکرده دکتر تحت تاثیر قرار گیرد  و به  سرنوشت نمدمال معروف گرفتار شود.
اگر آقای هاشمی پور مثل جناب دکتر از افراد متخلف و مسئله دار حمایت می کرد و به آنها پست میداد حالا وامصیبتای شما به آسمان می رسید  که باید در جمهوری اسلامی این کارها سرزنش و تقبیح شوند و نه تعریف و تمجید . اگر منصفانه قضاوت شود عملکرد آقای هاشمی پور در این سه سال و نیم قابل تقدیر است که هم پروژه های بگل نشسته چندین ساله را فعال کرد و هم پروژه های بزرگ و زیر ساختی و توسعه محور که شاخص توسعه در منطقه می باشد شروع کرده البته مدتی است بعضی ها برای عزت کهگیلویه ناراحت و تاسف میخورند لازم است این بزرگوران بدانند وقتی فقر و محرومیت وبیکاری جوانان در کهگیلویه ریشه کن شد عزت ایجاد می شود.
و زمانی فقر و محرومیت و بیکاری از بین میرود که کارهای زیربنایی و توسعه محور انجام پذیرد پس اگر برای عزت کهگیلویه بزرگ نگرانید همکاری و حمایت نمایید تا این پروژه ها بثمر برسد و عزت کهگیلویه حفظ شود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Norway
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۴
جریان نمد مال معروف چیه؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار