کد خبر: ۷۷۸۰۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲ 06 September 2019
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: سوءاستفاده از موقعیت شغلی و اداری در آموزش و پرورش این استان برای انتخابات پیش رو نوعی تخلف محسوب شده و ممنوع است. هادی زارع پور روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اقدام از مصادیق تخلفات اداری بوده و با متخلفان در کهگیلویه و بویراحمد نیز برخورد جدی می شود.
وی افزود: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات اداری فرد یا افرادی که در کهگیلویه و بویراحمد مرتکب این تخلف شوند به هیأت تخلفات اداری اداره کل آموزش و پرورش استان معرفی خواهند شد.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مدیران مدارس، معلمان و مسئولان، معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش این استان از ورود به مسائل سیاسی، جناحی و باندی با توجه به انتخابات پیش رو بپرهیزند.
زارع پور عنوان کرد: کارکنان آموزش و پرورش و معلمان کهگیلویه و بویراحمد از پرداختن به مسائل قومی، قبیله ای، طایفه ای و منطقه ای دوری کنند.
وی ابراز داشت: مطرح کردن اینگونه مسائل در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد به عنوان یک نهاد فرهنگی و فرهنگ ساز شایسته نیست.
زارع پور با اشاره به اینکه انتخابات بیانگر پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، گفت: این رویداد مهم سیاسی مستلزم مشارکت همگانی مردم کشور و کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بازنشسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۵
‌اقای مدیرکل محترم با سلام متاسفانه اموزش و پرورش بیشترین جایی است که کاندیداها دنبال جمع کردن رای می باشند خود جنابعالی و معاونانتان در نتیجه حمایت های سیاسی از کاندایداها به این صندلی های پر درامد و پر زرق وبرق تکیه زده اید پس اجازه بدهید دیگران هم فعالیت کنن تا روزی مثل بعضیا به نان و نوایی برسن با هر نوع پولی که شده
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار