مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار گفت: مشکل اصلی استقرار پایه نهم در فریدونکنار کمبود فضای آموزشی شهری است
کد خبر: ۷۷۸۲۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳ 16 August 2015
به گزارش تابناک نقل از خبرگزاری فارس سیدعظیم اسماعیل‌زاده  ضمن تبریک روز خبرنگار، هفته رسانه و ولادت حضرت فاطمه معصومه (س)، از خبرنگاران برای پوشش مناسب اخبار آموزش و پرورش فریدونکنار تشکر و اظهار کرد: تعلیم و تربیت مأموریتی بسیار سنگین است که برای ما فرهنگیان، غیر از وظیفه یک افتخار به حساب می‌آید.
وی افزود: بهینه‌سازی نیروی انسانی و فضاهای آموزشی، اجرای سند تحول بنیادین، اولویت تربیت فراگیران، آموزش مهارت‌های زندگی، انسداد مبادی بی‌سوادی، توسعه پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی، توسعه عدالت آموزشی، توازن رشته‌های شاخه‌های فنی‌وحرفه‌ای و کاردانش، پژوهش‌محور کردن آموزش و به‌کارگیری فناوری‌های نوین در راستای آموزش و تربیت صحیح از جمله مأموریت‌های سنگین آموزش و پرورش است که برای اجرای مطلوب آنها تلاش می‌شود.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار ادامه داد: در بهینه‌سازی نیروی انسانی با پالایشی که در بین مدیران داشتیم، از نیروهای خوش‌فکر و فعال در انتصاب‌ها استفاده کرده‌ایم که امیدواریم این اقدام باعث پویایی بیشتر مدارس شود.
وی با اشاره به تشکیل مجمع خیران و انتخاب هیئت‌مدیره قوی، تصریح کرد: با پیگیری‌های خوبی که در بخش ساماندهی فضاهای آموزشی داشته‌ایم، تلاش کردیم تا به اتمام پروژه‌ای نیمه‌تمام سرعت بیشتری ببخشیم.
اسماعیل‌زاده تصریح کرد: استقرار پایه نهم، چالش‌هایی را پیش‌روی ما قرار داد که با تدبیر، توانستیم به خوبی مشکلات را پشت سر بگذاریم.
وی با اشاره به جمعیت 67 درصدی دانش‌آموزان شهری با وجود 51 درصد مدارس شهری، مشکل اصلی استقرار پایه نهم در فریدونکنار را کمبود فضای آموزشی شهری خواند.
اسماعیل‌زاده بازدیدهای میدانی مستمر از مدارس را از جمله فعالیت‌های خوب آموزش و پرورش فریدونکنار عنوان کرد و خاطرنشان کرد: بازدید میدانی همه عوامل اداری از مدارس، در دستور کار برنامه‌های امسال ما نیز هست.
وی همچنین از دیدار خصوصی با وزیر آموزش و پرورش خبر داد و تصریح کرد: در این دیدار خصوصی که به همت نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی انجام گرفت، نتایج خوبی به نفع منطقه حاصل شد.
مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان فریدونکنار با تبریک قبولی سه برابری دانش‌آموزان فریدونکناری در آزمون‌های مدارس تیزهوشان و نمونه‌دولتی نسبت به سال گذشته و کسب رتبه‌های دو رقمی و سه رقمی در کنکور 94 آمار دانش‌آموزان فریدونکنار در سال تحصیلی جاری را 7 هزار و 300 نفر و معلمان شاغل و بازنشسته را یک‌هزار و 300 نفر ذکر کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار