کد خبر: ۷۷۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲ 13 September 2019

سید محمد موحدپور مدیرکل حوزه استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، از این مجموعه خداحافظی کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رسانه های محلی استان لرستان خبر از جدایی موحد پور از استانداری لرستان و ترک این استان خبر دادند.
این رسانه ها از ۳ گزینه زن به جای موحد پور هم خبر دادند و نوشتند: سید محمد موحدپور مدیرکل حوزه استاندار و معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، در تصمیمی غیر منتظره از این مجموعه خداحافظی و به آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نقل مکان کرد.

موحد پور به کهگیلویه و بویراحمد برگشت!


موحدپور پس از انتصاب سید موسی خادمی به عنوان نماینده عالی‌ دولت در لرستان، مدیرکلی حوزه استاندار را بر عهده داشت و در اسفند ماه ۹۷، با حکم خادمی، به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری لرستان، انجام وظیفه کرد، وی پیش از این نیز مسئولیت دفتر استاندار و روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد را به عهده داشت.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد هر چند هنوز سید محمد موحد پور این خبر را تایید یا رد نکرده است و برخی سایت های محلی لرستان برای وی آرزوی موفقیت کرده اند اما در کهگیلویه و بویراحمد برخی در پی اثبات استعفا یا برکناری وی هستند!

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
سید احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
جناب اقای موحد پور فردی با تجربه وتوانمند می باشه انشاءالله در استان از توان وخلاقیت ایشان استفاده می شور برایشان آرزوی موفقیت می کنیم
منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۳۰
و جهنم بی واقعا آدم....
مهندس رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۹
ایشان بازنشسته شدند با ۳۵ سال سابقه.
درود بر جناب موحدپور
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار