کد خبر: ۷۸۰۳۶۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۳:۲۲ 15 September 2019
- مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رحمان همت پور از این استان به عنوان سرپرست انجمن والیبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منصوب شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، آرمان حاتمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همت پور رئیس هیأت ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود: حکم انتصاب رحمان همت پور امروز یکشنبه از سوی غلامرضا جعفری رئیس فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی ابلاغ و صادر شده است.
حاتمی بیان کرد: در این حکم آمده که رحمان همت پور به عنوان سرپرست انجمن والیبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی منصوب می شود.
وی عنوان کرد: شایسته است که ایشان علاوه بر پیش بینی تمهیدات لازم توجه ویژه ای نیز به وظایف تبیین شده در انجمن والیبال فدراسیون ورزش روستایی و بازی های بومی، محلی داشته باشد.
حاتمی ابراز داشت: برنامه ریزی برای توسعه والیبال سالنی و ساحلی در روستاها و مناطق عشایری کشور با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه هدف، تربیت داوران و مربیان، برگزاری مستمر رقابت های والیبال، قهرمان پروری به ویژه در رده سنی پایه و استفاده بهینه از ظرفیت های بخش خصوصی و غیردولتی در دستور کار ایشان قرار گیرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار