در نشست هیئت اسب سواری استان بیان شد
رئیس هیئت سوارکاری استان یکی از مهمترین برنامه های در دست اقدام خود را در دوران ریاست بر هیئت اسب سواری تشویق دیگر شهرستان ها برای ایجاد هیئت اسب سواری عنوان کرد .
کد خبر: ۷۸۰۳۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۰:۳۵ 16 September 2019
نشست هیئت اسب سواری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضا در یکی از باشگاه های سوارکاری بویراحمد برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد رئیس هیئت اسب سواری استان در این نشست گفت : به منظور هماهنگی بیشتر  در جهت برنامه ریزی فعالیت های این هیئت ، لازم است جلسات به صورت منظم و جدی برگزار شود.
فرشاد نگین تاجی افزود : لازم است کلیه اعضا به صورت جدی و با برنامه در جلسات حاضر شوند و با توجه به کمبود زیر ساخت ها و امکانات در هر یک از جلسات تلاش شود دستور کارهای کاربردی در جهت توسعه این ورزش جذاب در استان مورد نظر باشد.
توسعه ورزش سوارکاری در مناطق مختلف استان + تصاویر

نگین تاجی با اشاره به هزینه بر بودن ورزش اسب سواری گفت : یکی از مشکلات موجود در ورزش سوارکاری محدود بودن اعتبارات در کنار کمبود شدید امکانات و زیرساخت ها است اما باید هیئت های استانی تلاش کنند با تعاملات با دستگاه های دولتی و خصوصی و شرکت ها اسپانسر جذب کنند.
وی یکی از مهمترین برنامه های در دست اقدام خود را در دوران ریاست بر هیئت اسب سواری تشویق دیگر شهرستان ها برای ایجاد هیئت اسب سواری و توسعه آن در همه نقاط استان عنوان کرد .
نگین تاجی همچنین از روسای هیئت ها خواست سعی کنند در جهت رونق بیشتر به ورزش اسب سواری استان ، ضمن برگزاری منظم مسابقات در استان برنامه های مدونی هم برای حضور سوارکاران استان در مسابقات کشوری و منطقه ای داشته باشند.
وی همچنین از برنامه ریزی های جدی هیئت برای تهیه و آماده سازی زمین های کورس و استقامت مسابقات سوارکاری در مرکز استان خبر داد و اظهار داشت : در خصوص زمین های مناسب برای سوارکاری ، برخی مناطق در نظر گرفته شده است که با توجه به شرایط خاص مسابقات اسب سواری ، لازم است برخی مشکلات بر طرف شود که در این زمینه اقداماتی در حال انجام است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد در این نشست اعضای حاضر به بیان برخی مشکلات در خصوص برگزاری مسابقات ، مشکلات باشگاه ها ، نحوه جذب اسپانسر و برخی موارد دیگر پرداختند.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار