معاون استاندار ایلام:
معاون منابع انسانی استاندار ایلام گفت: بانک اطلاعاتی نخبگان استان ایلام بر اساس شاخص ها تشکیل شود.
کد خبر: ۷۸۴۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ 01 October 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ معروف بسطامی در نشست شورای بنیاد ملی نخبگان استان اظهار داشت: یکی از سیاست های مهم نظام در شرایط امروز کشور اقتصاد مقاومتی است، نخبگان و تحصیل کردگان باید در این مسیر گام بردارند.

وی افزود: انتظار است شرکت های دانش بنیان و موسسه های علمی و فرهنگی متناسب با ظرفیت ها و امکانات موجود در استان حرکت کنند.

معاون استاندار ایلام تصریح کرد: استان ایلام از از حیث ظرفیت های خدادادی از استان های غنی کشور است که برای بالفعل کردن آنها نیازمند کمک همه از جمله نخبگان هستیم.

بسطامی بیان داشت: امروز نخبگان بایست به کمک دولت بیایند و بین ظرفیت ها و راهبردهای ایجاد شده در حوزه اقتصادی ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: حضور دانشگاه و نخبگان در شرایط امروز کشور در جهت استفاده از ظرفیت های موجود مهم و حائز اهمیت است.

معاون استاندار ایلام اظهار داشت: یکی از دغدغه های مهم مسئولان نظام و کشور بحث بکارگیری فارغ التحصیلان دانشگاهی است، باید شرایط را برای حضور هرچه بیشتر آنها فراهم کنیم.

وی گفت: محور توسعه در هر کشوری جوانان و نخبگان آن کشور هستند. به هر اندازه به نخبگان یک کشور توجه شود به همان اندازه بایست شاهد تغییرات مثبت شد.

بسطامی با اشاره به اینک باید بانک اطلاعاتی نخبگان در استان تشکیل شود، گفت: برای شناسایی و معرفی نخبگان باید شاخص داشته باشیم و بر اساس آن ملاک و معیار ها حرکت کنیم./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار