هشدار جدی سردار انصاری
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد : با دیدن وضعیت بازار غبطه می خوریم که چرا در یک  جامعه اسلامی ،  شیعه و استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد وضعیت اینگونه باشد که لباس مناسب پیدا نشود!
کد خبر: ۷۸۵۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۱:۳۴ 07 October 2019

 
یکی از مشکلات این روزهای استان و کشور وضعیت پوشاک و بازار است که بارها گلایه های خانواده ها را شنیده ایم و گزارشاتی هم منتشر شده است! به عنوان نمونه گاهی پیدا کردن یک لباس مناسب با وضعیت فرهنگی و دینی خانواده ها بسیار سخت و گاهی ناممکن است! برخی نسبت به این وضعیت خواهان برخورد بوده اند و یا اینکه حداقل شرایطی ایجاد شود که خانواده هایی که به دین و فرهنگ خود احترام می گذارند ، بتوانند لباس مورد نظر خود را تهیه کنند.
شاید یکی از دغدغه های این روزهای بسیاری از دختران پیدا کردن یک مانتو متناسب با شان خود و خانواده اش باشد که بسیار سخت و پر مشقت است. فرمانده نیروی انتظامی در این خصوص اما از اجرای طرح های ویژه ای خبر می دهد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار مهدی انصاری با اشاره به برخی مشکلات اجتماعی در سطح جامعه به اجرای سه طرح ویژه توسط نیروی انتظامی خبر داد و گفت : طرح ناظر ۱ مختص درون خودرو بود که این طرح به احرا درآمد.
سردار انصاری افزود : در اجرای طرح ناظر ۱ عضو گیری خوبی با مشارکت سپاه و بسیج صورت گرفت که در این خصوص متخلفین برای بار اول تذکر دریافت می کردند اما بار دوم برخورد جدی تر می شد.
وی به طرح ناظر ۲ اشاره کرد و گفت : این طرح وختص اماکن ، بازار ، لباس فروشی ها و همه صنوف است.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد افزود : در اجرای این طرح هم وضعیت خود فروشنده و هم اجناس وی طبق مستندات تهیه شده در کل شهرهای استان ، مشخص است .
سردار انصاری گفت : همه موارد در مورد فروشندگان مستندسازی می شود و در صورت تخطی از قانون به وی تذکر می دهیم که کالای شما در شان مردم نیست و اگر تغییر نداد وی را بدون تعارف احضار و برخورد قانونی خواهیم کرد.
سردار مهدی انصاری به موضوع طرح ناظر ۳ هم اشاره کرد و گفت :  این طرح جامع تر از دو طرح قبلی است که با اجرای آن بسیاری از مشکلات بازار باید جمع شود.
وی ادامه داد : با دیدن وضعیت بازار غبطه می خوریم که چرا در یک  جامعه اسلامی ،  شیعه و استانی مثل کهگیلویه و بویراحمد وضعیت اینگونه باشد که لباس مناسب پیدا نشود!
فیلم کامل سخنان سردار انصاری در مورد اجرای سه طرح ناظر 1 ، 2 و 3
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار