فرماندار دشتی خبر داد:
فرماندار دشتی گفت: در سال جاری حدود ۲۸ میلیارد ریال به بخش آموزش این شهرستان اختصاص داده شده است.
کد خبر: ۷۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴ 18 August 2015
 غلامرضا مهرجو صبح سه‌شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان دشتی با تبریک ۲۶ مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن ایران اسلامی اظهار داشت: امنیت و آرامشی که امروز در جامعه حکم فرما است به برکت ایثار و جانفشانی‌های عزیزانی است که در هشت سال دفاع مقدس جانانه جنگیدند و در این راه جان خودشان را از دست دادند.

وی به اهمیت کنکور اشاره کرد و افزود: برای موفقیت بیشتر در کنکور نیاز است والدین و دانش آموزان در کنار آموزش و پرورش مشارکت بیشتری داشته باشند.

مهرجو بیان کرد: در سال جاری ۳۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مطالبات پیمانکاران اختصاص یافته که از این مبلغ ۲۸ میلیارد ریال به بخش آموزش این شهرستان اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۵۰ کلاس درس در قالب ۳۰ مدرسه فرسوده است که ضرورت دارد این کلاس‌ها بازسازی شود و از خیرین درخواست داریم در این مسیر دولت را کمک کنند.

فرماندار دشتی یادآور شد: هم‌اکنون پروژه‌های نیمه‌تمام زیادی در سطح شهرستان وجود دارد که برای اتمام آنها اعتبار زیادی نیاز است و ما نیز مکلف به اتمام آنها هستیم هر چند غالب این پروژه‌ها از نظر فنی و اقتصادی توجیه ندارد.

مهرجو یادآور شد: در ساخت و سازهای گذشته در شهرک‌ها متاسفانه فضای آموزشی پیش‌بینی نشده و همین امر باعث شده امروز برخی از مدارس با کمبود فضا مواجه شوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار