کد خبر: ۷۹۱۹۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۱:۱۳ 26 October 2019

عصر امروز وانت سایپا با بار 1 هزار و 100 قرص نان در شهر یاسوج توقیف شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سرپرست سازمان صنعت و معدن کهگیلویه و بویراحمد ، گفت : بازرسان این دستگاه دولتی به یک دستگاه وانت سایپا مشکوک شده و پس از توقیف آن با بار حدود 400 بسته ای نان این خودرو مواجه شدند!
سالار حسین پور افزود : با توجه به غیر عادی بودن این موضوع ، وانت سایپا به سازمان صنعت و معدن هدایت و تحقیقات از راننده صورت گرفت.

حسین پور گفت : در تحقیقات اولیه ، راننده وانت اظهار کرد که این مقدار نان را برای انتقال به بیرون از شهر و استفاده کارگران شاغل در باغات منطقه پادنا از نانوایی های شهر یاسوج تهیه کرده است.

وی افزود : تهیه نان برای کارگران شاغل در منطقه پادنا در ظاهر نمی تواند مشکل خاصی داشته یا غیر قانونی باشد اما توزیع خارج از شبکه و حجم آن با توجه به سهمیه آرد نانوایی ها غیرقانونی است.

حسین پور گفت : تهیه این تعداد نان از 4 نانوایی شهر آن هم در شرایطی که اعلام می کنند ، سهمیه آرد آنان کفاف پخت برای تامین نیاز مشتریانشان را نمی کند ، مورد سوال است!

وی ادامه داد : با توجه به احتمال فساد نان ها ، به راننده وانت اجازه انتقال نان ها داده شد اما برای نانوایان متخلف ، تشکیل پرونده شده که به تعزیرات حکومتی ارسال خواهند شد.

حسین پور در پایان گفت : با نوایان متخلف با کاهش سهمیه آرد به میزان مورد نیاز ان ها ، برخورد خواهد شد.

توقیف وانت با بار 1 هزار و صد قرص نان در یاسوج ! + تصاویر

 

توقیف وانت با بار 1 هزار و صد قرص نان در یاسوج ! + تصاویر

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۸/۰۵
سلام مومن خدا بازار گران فروشی و کم فروشی برباد داده شما آومدی به چند تا بسته نان اونم برای مصرف گیر دادی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار