رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد:
رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: تنها 2 نفر در حوزه باشت و گچساران صلاحیت آنها از سوی هیات اجرایی احراز نشد که این رد صلاحیت شده ها نیز افراد مشهور و مطرح نبوند.
کد خبر: ۸۰۶۷۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵ 17 December 2019
 رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد گفت: تنها 2 نفر در حوزه باشت و گچساران صلاحیت آنها از سوی هیات اجرایی احراز نشد که این رد صلاحیت شده ها نیز افراد مشهور و مطرح نبوند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد تقو اظهار داشت: از مجموع 27 نفر داوطلب حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا هیچ فردی رد صلاحیت نشد.
ستاد انتخابات کهگیلویه وبویراحمد پیش تر تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی تا آخرین ساعات روز 16 آذرماه در هر سه حوزه انتخابیه این استان را 95 نفر اعلام کرده بود.
تقوی گفت: همچنین سه نفر در حوزه انتخابیه کهگیویه بزرگ نیز ظرف روزهای گذشته و در حین بررسی صلاحیت کاندیداها انصراف داده بودند و مابقی افراد نیز همه تایید صلاحیت شدند.
وی تصریح کرد: از 17 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز 15 نفر تایید صلاحیت شدند که افراد رد صلاحیت شده در این حوزه نیز شناخته شده نبودند.
بیشترین تعداد داوطلبان نمایندگی مجلس یازدهم مربوط به حوزه کهگیلویه بزرگ با 45 نفر است.
مدیرکل روبط عمومی و امور بین الملل استانداری کهگیلویه وبویراحمد یادآور شد: ۲۵ هزار نفر عوامل اجرایی اعم از هیات های نظارت، بازرسی، کمیته های مختلف ، نیروهای امنیتی و انتظامی کار برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این استان را انجام خواهند داد.
وی گفت: همچنین حدود ۸۵۰ شعبه اخذ رای در هر سه حوزه انتخابیه استان شامل بویراحمد و دنا، باشت و گچساران و کهگیلویه، بهمئی ، لنده و چرام نیز پیش بینی شده است.
تقوی تصریح کرد: بر اساس تاکید حسین کلانتری استاندار کهگیلویه وبویراحمد و هماهنگی و تعامل میان هیات های اجرایی و نظارت ، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند ماه امسال در فضای امن، سالم و قانونمند برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۹/۳۰
سلام چرا اسامی تایید صلاحیت شده های حوزه انتخابیه گچساران وباشت را اعلام نمی کنید ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار