فرماندار چرداول گفت: ۶ فضای آموزشی در این شهرستان همزنان با ایام دهه فجر امسال به بهره برداری خواهند رسید.
کد خبر: ۸۰۷۴۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶ 21 December 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ الیاس فتاحی در آیین افتتاح مدرسه ۲ کلاسه کل قطار سفلی در بخش زاگرس اظهار داشت: ۱۰ فضای آموزشی به تعداد ۳۰ کلاس درس در این شهرستان در دست ساخت است.

وی افزود: این فضاهای آموزشی شامل: مدرسه ادب میوله، کل قطار، نیدوله، والادشت، پله کبود، شباب، آسمان آباد، گشور،چال خشک و سیرکانه است که برای ساخت این واحدهای آموزشی اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات شهرستان هزینه شده است.

فرماندار چرداول یادآور شد: از این تعداد فضای آموزشی ۶ مدرسه به صورت ۱۰۰ درصد تکمیل و دهه فجر امسال به بهره برداری می رسند.

فتاحی تاکید کرد: ۲ مدرسه دیگر نیز با پیشرفت فیزیکی بالای ۳۰ درصد در دست ساخت هستند و مابقی نیز به مناقصه رفته و در روزهای آینده عملیات ساخت آن شروع خواهد شد.

فرماندار چرداول تاکید کرد: ساخت این تعداد فضاهای آموزشی گامی بلند جهت بهسازی کلاس ها و جبران کمبود فضاهای آموزشی خواهد بود و توسعه مشارکت های مردمی در آموزش و پرورش از اولویت های مهم می باشد.

فتاحی همچنین در خصوص فضای آموزشی افتتاح شده کل قطار سفلی گفت: مدرسه ابتدایی روستای کل قطار با مشارکت شرکت خیریه آژند و صرف هزینه سه میلیارد ریال ساخته شده است.

وی یادآور شد: دولت تدبیر و امید در ساخت فضاهای آموزشی علیرغم محدودیت های مالی و شرایط اقتصادی اهتمام جدی داشته و نسبت به دولت های گذشته بیشترین حضور و فعالیت را در توسعه خدمات و فضاهای درسی و آموزشی داشته است./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار