کد خبر: ۸۰۷۴۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۹ 21 December 2019
مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از پیش بینی اعتبار برای تعمیر و راه اندازی پیست کوب اسکی کاکان خبر داد و افزود:برای خرید یکدستگاه پیست کوب جدید نیازمند عزم و حمایت همه مسئولین استانی و کشوری هستیم.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد ،مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد از پیش بینی اعتبار برای تعمیر و راه اندازی پیست کوب اسکی کاکان خبر داد و افزود:برای خرید یکدستگاه پیست کوب جدید نیازمند عزم و حمایت همه مسئولین استانی و کشوری هستیم.
سید محمد تقی علوی،مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری ورزش استان ضمن تشکر ازحمایت و پیگیرهای کلانتری استاندارورئیس فدراسیون اسکی کشور از تخصیص اعتبار 60 میلیون تومانی برای تعمیر برف کوب پیست اسکی کاکان خبروبیان داشت:200 میلیون نیز برای فنس کشی،سرویس بهداشتی و محوطه سازی در سال جاری برای این پیست هزینه شده ،ضمن اینکه مبلغ 500 میلیون در سال جاری برای توسعه ،آب رسانی و خرید تجهیزات پیش بینی شده است .
علوی،مدیر کل ورزش و جوانان استان افزود:در سال 1396 مبلغ 150 میلیون اعتبار برای محوطه سازی و گاز رسانی به این پیست هزینه شد.در سال 1397 پیست اسکی کاکان که قبل از مدیریت اینجانب تعطیل بود با اعتبار 100 میلیون تومان از محل اعتبارت ملی برای توسعه محوطه سازی ،خرید تجهیزات راه اندازی مجدد شد و هم اکنون محوطه سازی این پیست توسط پیمانکار در دست اجراست.
مدیر ارشد ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد از ظرفیت و پتانسیل ورزشکاران این رشته در کشور و استقبال خوب مردم استان و استانهای همجوار با توجه به نزدیکی به مرکز شهر خبر و اظهار داشت :ظرفیت صندلهای بالا بر این پیست از 15 به 30 افزایش یافته است.
وی، ازحمایت رئیس فدراسیون اسکی کشور در توسعه زیر ساخت ها و تعمیرات برف کوب این پیست خبر و اظهار داشت :در سامانه ستاد اداره کل برای حضور تعمیرکار پیست کوب کارها و برنامه ریزی لازم صورت گرفته و در آینده نزدیک انشاالله تعمیرات این پیست کوب به اتمام خواهد رسید.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از برگزاری جلسه با حضور کلانتری استاندار ،افتخاری رئیس فدراسیون اسکی در جهت حل مشکلات این پیست درروزهای آینده خبر و از مسئولین شرکت گاز استان خواست در جهت رفع گاز این پیست همکاری کنند.
وی، ورزش اسکی را یکی از مفرح ترین و شاداب ترین ورزشها دانست و از مردم فهیم و ورزش دوست استان خواست از انجام ورزش اسکی با تیوپ که منجر به حادثه و مشکلات جسمی می شود خود داری کنند.
سید محمد تقی علوی از ارتقای فنس کشی پیست اسکی استان خبر و اظهار داشت :از ورود ورزشکار فاقد وسایل و تجیهزات اسکی و ورزشکارانی که قصد تیوپ سواری در محوطه پیست دارند جلوگیری می شود.
علوی ،توسعه زیرساخت های پیست اسکی کاکان را عامل رشد و ارتقای این رشته در کشور دانست و از حضور ملی پوشان این رشته در تیم های ملی در دو بخش بانوان و آقایان خبر داد.
وی ،از خرید دستگاه تولید برف مصنوعی در پیست اسکی کاکان در آینده نزدیک از محل اعتبارات ارزش افزوده خبر و از حمایت های وزیر ورزش و جوانان ،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تقدیر کرد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان از راه اندازی پیست کوب این پیست تا ده روز آینده خبر و از مسئولین استانی و کشوری و خیرین ورزشی کشور خواست در ارتقای این رشته با توجه به ظرفیت ورزشی و گردشگری همکاری کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار