کد خبر: ۸۰۸۴۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۳ 24 December 2019
محمد منطقیان از چهره های شاخص اصلاح طلبان کهگیلویه در پاسخ به سوال خبرنگار یک سایت محلیمبنی بر اینکه  "آیا در این دوره از انتخابات مجلس،اصلاح طلبان کهگیلویه به اجماع خواهند رسید یا خیر" گفت : در این دوره احتمال وحدت اصلاح طلبان کهگیلویه بر روی شخص خاصی وجود دارد و زمینه هم کم کم دارد فراهم می شود،بنده هم بسیار مشتاق هستم که چنین وحدتی انشاالله اتفاق بیفتد.اینکه بگویم هنوز قدمی ما برداشته باشیم،برنداشتیم و گفتگویی صورت نگرفته است ولی زمینه موجود است و امکانش هست.
وی در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگار کبنا نیوز مبنی بر پیشنهاد برگزاری نشست و گفت و گو بین دو طیف اصلاح طلبان کهگیلویه، از سوی چه کسی یا کسانی باید صورت گیرد که می گویید،هنوز قدمی برنداشتیم؟ گفت : دو طیف اصلاح طلب در کهگیلویه وجود دارد که از سوی افراد شاخص  هر دو طیف امکان پیشنهاد و قدم برداشتن در راه وجود دارد ما هم خیلی مشتاقیم و هرکاری که برای وحدت لازم است انشاالله انجام می دهیم.
منطقیان در پاسخ به این سوال که "آیا نظر مجمع اصلاح طلبان کهگیلویه این دوره نیز بر علی کامرانی مقدم است؟ گفت : در این رابطه  اطلاع درستی ندارم ولی امیدوارم که کار ما به مجمع نکشد و ما خودمان  بتوانیم به وحدت برسیم.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۴
شما اصلاحطلب را نابود کردی، شما و آقای لاهوتی منفعت طلبید، به خاطر منفعتتون حاضرید در خفا به عدل و بزرگواری کمک کنید. دو دور قبل آقای لاهوتی نذاشت رستاد رای بیاره و درخفا به بزرگواری رای داد، دور قبل هم شما نذاشتی کامرانی رای بیاره و در خفا به عدل کمک کردی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار