فرمانده انتظامی استان همدان از کشف دو محموله قاچاق کالا شامل ۲ هزار و ۳۹۰ عدد لوازم آشپزخانه فاقد مجوز در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۰۹۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ 30 December 2019
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف دو محموله قاچاق کالا شامل ۲ هزار و ۳۹۰ عدد لوازم آشپزخانه فاقد مجوز در این استان خبر داد.

به گزارش مهر به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی همدان، سردار بخشعلی کامرانی صالح گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان همدان حین گشت زنی در بلوار آیت الله نجفی، به ۲ دستگاه خودرو سواری در حال حرکت مشکوک و به آنها دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده‌ها بدون توجه به مسیر خود ادامه داده که با استفاده از قانون بکارگیری سلاح در یک عملیات همزمان خودروها متوقف و در بازرسی از آن، ۲ هزار و ۳۹۰ عدد ظروف آشپزخانه قاچاق و فاقد مجوز کشف و در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و در تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه ارزش کالاهای مکشوفه بر اساس نظر کارشناسان، یک میلیارد ریال برآورد شده است، از کشف ۷ رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان بهار خبر داد.

وی گفت: مأموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بهار حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و آن را برای بررسی متوقف کردند و در بازرسی از این کامیون، ۷ رأس گاو قاچاق و فاقد مجوز کشف و به دامپزشکی شهرستان تحویل شد.

سردار کامرانی صالح با اشاره به اینکه بنا بر اعلام کارشناسان، ارزش این دام‌ها یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده، گفت: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار