فرماندار لنده در جلسه شورای اداری؛
فرماندار لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه از سه منبع اعتبارات ملی، استانی و بنیاد علوی برخوردار هستیم گفت:اقدامات عمرانی خوبی در شهرستان لنده انجام شده اما کافی نیست و باید کارهای جدید و مبتکرانه ای در حوزه شهری انجام شود. 
کد خبر: ۸۰۹۶۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۴۱ 30 December 2019

جلسه شورای اداری شهرستان لنده ظهر امروز با محوریت ارایه گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی، انتخابات و تاکید بر حضور مردم و مسولان در راهپیمایی ۹ دی برگزار شد.

از توصیه های انتخاباتی به مدیران تا گلایه از روند کند خدمات رسانی در حوزه شهری

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد؛ فرماندار لنده در جلسه شورای اداری این شهرستان با بیان اینکه از سه منبع اعتبارات ملی، استانی و بنیاد علوی برخوردار هستیم گفت:اقدامات عمرانی خوبی در شهرستان لنده انجام شده اما کافی نیست و باید کارهای جدید و مبتکرانه ای در حوزه شهری انجام شود. 

سید خدادوست موسوی اظهار داشت؛ پروژه های خوبی در سطح شهرستان در حوزه های راه، اب و برق که عمده مطالبات در این بخش هاست فعال هستند.

فرماندار لنده در ادامه با انتقاد از کند بودن روند خدمات رسانی و عدم تحرک در حوزه شهری اظهار داشت: امید واریم با درایت بیشتر شهرداری و شورای شهر اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده در ادامه با بیان اینکه انتخابات یک آزمون برای مدیران است بیان داشت:مسوولان در انتخابات کاملا بی طرف عمل کنند و انتظار داریم براساس ماده ۱۱ انتخابات در زمینه تامین امکانات و نیروی انسانی نهایت همکاری را داشته باشند.

موسوی افزود: وظیفه همه دستگاههای اجرایی، ناظرین و نیروهای نظامی و انتظامی تلاش برای برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بامشارکت حداکثری مردم باید باشد. حضور فعال در راهپیمایی ۹ دی از دیگر توصیه های فرماندار لنده در این نشست بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار