رئیس دادگستری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
کد خبر: ۸۱۲۸۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ 10 January 2020
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد پرونده های قضایی مسن در این استان در چهار ماه گذشته ۴۰ درصد کاهش یافته است. 
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، حسن نگین تاجی در آیین تکریم و معارفه دادستان پیشین و جدید مرکز کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: پس از این کاهش ۴۰ درصدی هم اینک تعداد پرونده های قضایی مسن در کهگیلویه و بویراحمد به یک هزار و ۷۲۴ فقره رسیده است.
وی افزود: الکترونیکی شدن ابلاغ های قضایی کهگیلویه و بویراحمد در این مدت با سه درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به ۹۱ درصد رسیده است.
رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح تحول قضایی که در دوره مدیریت آیت‌ الله سید ابراهیم رئیسی در دستور کار قرار گرفته، بیان کرد: این طرح به تأیید رهبر معظم انقلاب نیز رسیده است.
نگین تاجی عنوان کرد: مسؤولان و کارکنان دستگاه قضایی کهگیلویه و بویراحمد باید در اجرای هر چه بهتر این طرح کوشا باشند.
وی ابراز داشت: بر اساس این طرح مبارزه با مفاسد و کاهش اطاله دادرسی جزو مهمترین اولویت‌ های کاری دستگاه قضایی تمامی استان ها از جمله کهگیلویه و بویراحمد است.
نگین تاجی گفت: مهرداد کرمی دادستان پیشین مرکز کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر انجام اقدام های مطلوب و ارائه خدمات ارزنده همواره در تمامی عرصه ‌ها حضور فعال داشت.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار