کد خبر: ۸۱۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴ 23 August 2015
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،در این بسته خبری ،از روز اول ثبت نام انتخابات تا آخرین روز ثبت نام ،اسامی کاندیداهایی که ثبت نام می کنند با حوزه ثبت نام و صحبت های آنها جهت عرضه به خوانندگان محترم آورده می شود.
تمام سعی گروه خبری تابناک کهگیلویه وبویراحمد بر این است که اخبار ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سریع ترین زمان ممکن همراه با درج نظرات آنها آورده شود.

روز اول ثبت نام
28/9/94
گچساران وباشت
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه ثبت نام کرد

غلامرضاتاج گردون” با حضور در فرمانداری گچساران در اولین روز نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات رسما نامزد انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت شد.
 ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....

غلامرضا تاجگردون هم اینک در کنفرانس خبری در جمع خبرنگاران گچسارانی حضور یافته است.

نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از امروز بمدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

کهگیلویه،بهمئی،چرام ،لنده

فرمانداری کهگیلویه شلوغ ترین حوزه ی ثبت نام

فرماندار شهرستان کهگیلویه گفت: تا پایان ساعت اداری امروز چهار داوطلب انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه این شهرستان با مراجعه به فرمانداری شهرستان ثبت نام کردند.
 علیرضا سجادی‌مهر:شعار من همدلی وهمزبانی است
 علیرضا سجادی‌مهر از شهرستان بهمئی دارای 30 سال سابقه کار فرهنگی و هم اکنون بازنشسته، اولین داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
وی هدف از شرکت خود در این دوره از انتخابات را خدمت به مردم عنوان و تصریح کرد: شعار انتخاباتی اینجانب همدلی و همزبانی در راستای فرمان مقام معظم رهبری می باشد.
حجت‌الاسلام سید مجتبی مشیری فرد:علاقه خاصی به کشور ولایت دارم
حجت‌الاسلام سید مجتبی مشیری فرد دارای تحصیلات حوزوی و دانشگاهی و نمایندگی ولی فقیه در حوزه نیروی انتظامی در دهدشت و گچساران طی سالهای 81-84 با جناح اصول گرایی دومین داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان کهگیلویه است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
وی هدف خود در این دوره از انتخابات را فرمان رهبری و حفظ ارزش های اسلامی عنوان و بیان کرد: با توجه به اینکه به بنده تکلیف شده و علاقه خاصی که به کشور ولایت دارم بر خود واجب دانستم در این برهه زمانی که هم دشمنان داخلی ما و هم یکسری فریب خوردگان داخلی جهت عدم پیشرفت در این صحنه انتخابات که برای حفظ ارزش های نظام و اسلام هستند، شرکت کنم.
سعید محقق:جوان ترین کاندیدای امروز
سعید محقق با 32 سال سن با مدرک دکترای ارزیابی محیط زیست سومین داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.
علی آرام:با تجربیات مدیریتی وعلمی می توانم برای توسعه مفید باشم
علی آرام دارای دکتری شهرسازی و لیسانس رشته مهندسی عمران از دانشگاه دولتی زاهدان با جناح اصلاح طلبی چهارمین داوطلب انتخابات دهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کهگیلویه است.

وی با بیان اینکه 13 شهرداری در استان کهگیلویه و بویراحمد را به لحاظ طرح برنامه و تامین و تخصیص اعتبار هدایت کرده ام، افزود: هدف از شرکت من در این دوره از انتخابات اینست که احساس می کنم با توانمندی در زمینه تخصصی و پروژه های عمرانی و پشتوانه 24 سال سابقه مدیریتی اجرایی علمی و دانشگاهی که در گذشته انجام داده ام هم اکنون می توانم در مقیاس بزرگتری این پروژه ها را برای توسعه شهرستانم به منصه ظهور برسانم.
بویراحمد ودنا
حوزه ی بویر احمد ودنا روزی کم فروغ
برخلاف دو حوزه ی گچسارن،باشت وحوزه ی کهگیلویه بزرگ،حوزه ی بویراحمد ودنا در روز اول بسیار کم فروغ ظاهر شدند وچهره های شاخصی ثبت نام نکردند.
عبدالنبی انصاری
عبدالنبی انصاری دارای دکترای تخصصی PHD فارماکولوژی از دانشگاه بین‌المللی پردیس شیرازاست.این تنها اطلاعاتی است که از این کاندیدای مجلس شورای اسلامی در حوزه ی بویراحمد ودنا اعلام شده است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
رحیم سبحانی‌زاده
رحیم سبحانی‌زاده یکی دیگر از ثبت نام کنندگان حوزه ی بویراحمد و دنا است که دارای مدرک کارشناسی‌ارشد علوم سیاسی است.
وی با حضور در فرمانداری بویراحمد نام نویسی  خود در این حوزه انتخابیه را قطعی کردد.ضمنا وی از طیف اصول گرایان است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
از چهره های شاخص چه خبر؟
چهره های شاخص و فعال در انتخابات بیشتر معطوف به دو حوزه ی کهگیلویه ی بزرگ و گچساران وباشت است.هرچند غیر از تاجگردون چهره ی شاخصی از هر دوطیف سیاسی جهت ثبت نام حاضر نشده اما با پیگیری کانال های ارتباطی آن ها حساسیت و تکاپوی این کاندیداها بسیار مشهود است.
عدل هاشمی که به خوبی در فضای مجازی فعالیت خود را شروع کرده بود هم اکنون با استفاده از این شبکه ها اخبار را مرتب چک و باز نشر می کند تا نشان دهد که به شدت پیگیر روند ثبت نام است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
دکتر تقوی همانند عدل هاشمی به شدت در حال اطلاع رسانی درخصوص کاندیداهای ثبت نام کننده است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
تاجگردون هم که گویا بار خود را محکم بسته وبدون دغدغه در حال حرکت بسوی بهارستان است،در کانال تلگرامی خود به صحبت های فانتزی وکلیشه ای روی آورده است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
واما بزرگواری که دیشب ساعت 3بامداد دومین بیانیه خود که موجب رنجش برخی هوادارانش شده است را صادر کرده است ،همچنان سیل اسناد پیگیری خود را در این دو دوره بر روی کانال تلگرامی خود قرار می دهد.جوری که به نظر می رسد در حال تبلیغ برای کاندید شدن می کند.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/این خبر درحال بروز رسانی است.....
روز دوم ثبت نام
29/9/94

کهگیلویه،بهمئی،چرام ،لنده

مشکلی برای تایید صلاحیت ندارم

امروز یکی از چهره های شاخص اصلاح طلبان شهرستان کهگیلویه بزرگ برای انتخابات آتی مجلس ثبت نام کرد.

دقایقی پیش محمود منطقیان جهت رقابت در انتخابات مجلس از این حوزه انتخابیه نام نویسی کرد.

814535257_101170_7787170265582124880

منطقیان در ادوار گذشته در دو دوره کاندیدای انتخابات مجلس بود. وی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و متولد 1332 است.

محمود منطقیان مدیر سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و از نامزدهای سابق انتخابات مجلس شورای اسلامی، برای مجلس دهم کاندیدا شد.
ایشان با حضور در فرمانداری دهدشت جهت کاندیدایی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نام نویسی کرد و سپس در جمع خبرنگاران حضور یافت و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگارن در مورد اجماع اصلاح طلبان بر روی  گزینه مشخص، گفت: ما یک مجموعه هستیم، متشکل از افراد شاخص جریان اصلاح طلبی و بنده تابع خرد جمعی هستم و از نظر جمع پیروی می کنم و به تنهایی برای انتخابات تصمیم گیری نمی کنم.
وی در ادامه افزود: بعد از روشن شدن وضعیت تایید صلاحیت ها از سوی شورای نگهبان و اینکه چه کسانی را شورای نگهبان تایید صلاحیت می کند، در یک اقدام مشورتی بر روی مساله اجماع فکر می کنیم که چه کسی برای نمایندگی جریان اصلاح طلبی مناسب تر است و فعلا نمی توان تا آن زمان تصمیم خاصی بگیریم.
محمود منطقیان در ادامه و در پاسخ به سوال خبرنگاران که پرسیده شد ویژگی فردی که قرار است بر روی او اجماع صورت بگیرد چیست، گفت: از نظر مجموعه، مقبولیت داشته باشد و مورد اعتماد باشد و دوم اینکه تشخیص دهیم زمینه استقبال مردمی از او بیشتر است، یعنی پذیرش مردمی بیشتری از سایرین دارد.
منطقیان در ادامه گفت: هدف من از حضور در انتخابات مجلس خدمت به مردم و قانون گذاری و تلاش برای آبادانی است و به درخواست بخشی از دوستان اصلاح طلب و با شعار آبادانی، پاسداری و احترام به حقوق مردم در این صحنه حاضر شدم.
کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در پایان مصاحبه خبری با خبرنگاران در مورد تایید صلاحیت های شورای نگهبان گفت: این امر به عهده شورای محترم نگهبان است، اما تا آنجا که خودم تشخیص می دهم برای تایید صلاحیت مشکلی ندارم و حاضر به پاسخگویی به هر سوالی هستم و در دوره قبل هیچ دلیلی برای رد صلاحیت این جانب به من ابلاغ نشده است و می دانم خدشه ای در پرونده من وجود ندارد و به تایید صلاحیتم امیدوارم. شایان ذکر است محمود منطقیان در دوره قبل از فیلتر شواری نگهبان رد نشد و صلاحیت او مورد تایید قرار نگرفت.

گچساران وباشت
اولین اصولگرای گچساران ثبت نام کرد
محمدباقر شریفی متولد ۱۳۵۳ در گچساران، دانشجوی مقطع دکترای مدیریت استراتژیک صبح امروز با حضور در فرمانداری گچساران نام نویسی کرد. وی در کارنامه خود سوابقی مانند کار‌شناس مسئول تقسیمات کشوری استانداری کهگیلویه وبویراحمد، مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، بخشدار لوداب از توابع شهرستان بویراحمد، مسئول آرشیو کتابخانه صدا و سیمای استان و مسئول رفاه و امور اجتماعی در صدا و سیمای استان را دارد. گرایش او اصولگرایی است.

در حاشیه ثبت نام کاندیداهای مجلس، کنارکوهی مسئول انجمن خبرنگاران گچساران با بیان اینکه ایده نشست خبری کاندیدا‌ها برای اولین بار توسط انجمن خبرنگاران گچساران مطرح گردیده و در حال برگزاری است، گفت: طبق هماهنگی‌ها قرار است که مهندس فولادی وندا روز سه شنبه و پس از ثبت نام، در نشست خبری این انجمن حضور یافته و به سوالات اصحاب رسانه پاسخ دهد.

تنها کاندیدی هستم که می توانم با چپ راست کار کنم

امروز دکتر کوروش افشین‌پور با حضور در فرمانداری گچساران برای مجلس دهم رسماً اعلام کاندیداتوری و ثبت نام کرد. افشین‌پور پس از ثبت نام، در نشست خبری که توسط انجمن خبرنگاران گچساران تشکیل شد حضور یافت و به سوالات خبرنگاران پاسخ گفت.

m5

وی در بخش‌هایی از اظهاراتش گفت:

-اعتدال روند کاری من بوده و با شعار صداقت در گفتار و عدالت در عملکرد به میدان آمده‌ام.

-نظام مقدس جمهوری اسلامی این اختیار را به من داد که وارد عرصه انتخابات شوم و بتوانم گام مؤثری در برطرف کردن مشکلات شهر بردارم.

-من نه به نفع دکتر تاجگردون و نه هیچ‌کس دیگر هرگز از این دوره انتخابات کنار نخواهم رفت.

-در دولت تدبیر و امید تاکنون در بخش بهداشت تحولات خوب و اثرگذاری صورت گرفته است. طرح نظام سلامت که اقصی نقاط کشور برگزارشده یک طرح موفق بوده که جا دارد از وزیر بهداشت برای اجرای این طرح اثرگذار تقدیر و تشکر کرد.

-من تاکنون در پست‌های مختلف حضورداشته و بااقتدار کامل به انجام وظیفه پرداخته‌ام.

-من تنها کسی هستم که در شهرستان گچساران و باشت می‌تواند با دو طیف جناح چپ و راست به خوبی کار کند.

-تمام تلاش ما بالندگی و رشد مردم منطقه است.

-روند اجرایی پروژه‌های عمرانی شهرستان از دیدگاه من ناقص است.

-فتنه در هر زمان و مکان محکوم است و با عاملان آن باید برخورد شود.

-بیشترین دغدغه مردم بیکاری است.

-من با توکل بر خداوند متعال در این راه گام نهاده و امیدوارم بتوانم با رأی مردم در این انتخابات پیروز شوم.

-من با دوستان ترک‌زبان ارتباط خوبی دارم و بسیاری از رأی من در میان ترک‌زبان‌ها است.

-اعتدال روند کاری من بوده و با شعار صداقت در گفتار و عدالت در عملکرد به میدان آمده‌ام.

-هرکس به بلوغ سیاسی رسیده باشد می‌تواند به شخص موردنظر خودرأی دهد و بهتر است به بحث طایفه‌ای و قومیتی دامن زده نشود همان‌طور که می‌بینید بیشتر همراهان من در این جلسه شادگانی هستند و از نظر من هیچ اشکالی ندارد که طایفه شادگانی به هرکه دوست دارد رأی دهد.

-از زمانی که توانستم خودم را بشناسم در تمام صحنه‌های انقلاب حضور داشتم و ۴ ماه نیز در جبه‌های جنگ حق علیه باطل شرکت کردم و به خود مکی بالم که سرباز نظام و تابع محض امر ولایت‌ مطلقه فقیه هستم.

-در شهرستان گچساران متأسفانه شاهد به‌کارگیری گروهی یا اشخاصی از بستگان برخی افراد بر سرکار هستیم که در این چند ماه این امر به چشم می‌خورد و یا با افرادی برخورد کرده‌ایم که نامه‌ای از فلان مسئول به دست دارند که مثلاً بعد از عید نوروز فلان مکان یا ارگان به سرکار گماشته خواهند شد که این کار اصلاً صحیح نیست.

دکتر کورش افشین‌پور دارای دکترای دندان‌پزشکی و فارغ التحصل از دانشگاه دولتی شیراز متولد ۱۳۴۴ در روستای شادگان باشت است که در کارنامه خود سوابقی مانند چهار سال رئیس شورای شهر دوگنبدان، چهار سال رئیس نظام پزشکی گچساران، دو سال رئیس بیمارستان شهید رجایی گچساران و ریاست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران را دارد. وی هنگام اشاره به سابقه اش در مرکز بهداشت شهید علیزاده از رفتار دوستان و همفکرانش با خود در آن دوران به شدت انتقاد کرد.


بویراحمد ودنا

کاندید موج سوم
امروز از حوزه ی بویراحمد ودنا هم چهره ی شاخصی تا لحظه درج این خبر گزارش نشده است.یکی از افراد ثبت نام کننده امروز آقای یزدان پناه بود که در هنگام ثبت نام اینگونه خود را معرفی کرد:
رهام یزدان پناه هستم متولد سال 1349، از روستای چین لوداب. مدرس دانشگاه هستم و دانشجوی سال چهارم دکترای تخصصی مدیریت صنعتی و کارشناس ارشد مدیریت تکنولوژی و دارای 20 سال سابقه  اجرایی در رده های کارشناسی ارشد و  مدیریت سازمان های دانش بنیان وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران.


گفت و گوی خبرنگار سایت استان با کاندیدای مجلس شورای اسلامی که در دومین روز از مهلت ثبت نام مدارک خود را به فرمانداری بویراحمد ارائه کرد را می خوانید:

رهام یزدان پناه هستم متولد سال 1349، از روستای چین لوداب. مدرس دانشگاه هستم و دانشجوی سال چهارم دکترای تخصصی مدیریت صنعتی و کارشناس ارشد مدیریت تکنولوژی و دارای 20 سال سابقه  اجرایی در رده های کارشناسی ارشد و  مدیریت سازمان های دانش بنیان وزارت دفاع جمهوری اسلامی ایران.

از طرف چه جناح سیاسی وارد انتخابات شده اید؟

من خط فکری ام خط امام و رهبری است  و موج سومی که دیدگاه جدیدی در عرصه مدیریت و توسعه کشور دارد.

هدف خود از حضور در انتخابات را بیان کنید؟

معتقدم استان کهگیلویه و بویراحمد ثروتمند ترین منطقه دنیاست و از لحاظ علمی هم می توانم ثابت کنم  و چنین منطقه ای محروم ترین منطقه ایران است که خود پارادوکسی بزرگ است.
آمده ام تا بیکاری، فقر اقتصادی در خانواده ها، ازدواج جوانان و سال های بی پاسخ زیادی در حوزه توسعه برای مردم به وجود آمده است که آمده ام به آن ها پاسخ بدهم مثل اینکه چرا تا الان فرزندی از کهگیلویه و بویراحمد در کابینه دولت حضور نداشته است؟

تا آخر در صحنه خواهید ماند و با هیچ گروهی ائتلاف نخواهید کرد؟

ان شاء الله خواهم ماند، به صورت مستقل آمده ام و با هیچ حزبی هم ائتلاف نخواهم کرد.

احزاب فصلی هستند و نزدیک انتخابات با تحریک احساسات مردم سعی می کنند آرا مردم را جلب کنند و به منافع کشور کمتر توجه می کنند و با این دیدگاه معتقدم که بایستی گفتمان جدیدی شکل بگیرد که برایند دیدگاه های قبلی باشد تا بتواند توسعه را معنا ببخشد.

سابقه مدیریتی خاصی داشته اید؟

بله،از مدیران ارشد و صنعتی وزارت دفاع بوده ام و الان هم استاد دانشگاه هستم.

 

لازم به ذکر است که جمعی از هواداران این کاندیدا با حضور در محل ثبت نام حمایت خود را از یزدان پناه اعلام کردند که ایشان هم با حضور در جمع هواداران خود از آن ها تشکر کرد.

IMG_0282

هدفم خدمت به خلق الله است

یکی دیگر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در دومین روز ثبت‌نام علی توکلی بود که با گرایش مستقل و با هدف خدمت به خلق الله و پیگیری مطالبات به جد مردم وارد عرصه انتخابات شد.

گفتنی است توکلی متولد 1355 کارشناس ارشد سیستم اطلاعاتی و هم اکنون کارشناس ارشد امور اداری شرکت نفت یاسوج است.

آمده ام فساد را ریشه کن کنم

سید شکرالله امامی یکی دیگر از کاندیداهایی بود که از حوزه ی بویر احمد ودنا بود که ثبت نام خود را قطعی کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگار سایت استان مبنی بر هدف از ثبت نام در انتخابات گفت:
اولا با توجه به تکلیف سیاسی که احساس کردم و توانی که در خود دیدم

دوما بنا بر بیانات مقام معظم رهبری و سوما، بالا بردن نشان سیاسی و حضور حداکثری مردم و تقویت مبانی اصولگرایی پا به عرصه انتخابات گذاشتم.

سوما، با توجه به وضعیت فساد آمده ام تا فساد را ریشه کن کنم و رفاه عمومی را بالا ببرم.
وی در ادامه خود را کاندیدای اصولگرایان معرفی کرد و گفت: از جریان اصولگرایی هستم و حضورم به معنای تفرقه در جریان نیست و معتقد به ائتلاف هم هستم و در راستای تقویت جریان اصولگرایی گام بر می دارم.

امامی در ادامه خود را اولین فرماندار چرام نامید و گفت: در سال 88  و در زمان آقای احمدی نژاد مدیرکل سیاسی انتخابات بوده ام و همینطور در سال 1384 ریاست سازمان اموزش و پرورش شهرستان دنا را بر عهده داشتم.

kj

با شعار عدالت، صلح و آزادی به میدان آمده ام

آخرین نفر در دومین روز از ثبت‌نام کاندیدای مجلس شورای اسلامی در بویراحمد هادی هوشمند پور بود که گرایش اصلاح‌طلبی وارد عرصه رقابت شد.

هوشمندپور کارشناس ارشد حقوق جزا و جرم شناسی متولد 1362 از روستای سپیدار مرکزی بوده که هم اکنون دانشجوی دکترای حقوق کیفری و مدرس دانشگاه بیرجند است.

هوشمندپور که با شعار عدالت، صلح و آزادی به میدان آمده است به اهداف خود اشاره کرد و گفت: هدفم حمایت از جوانان و زنده کردن عدالت از دست رفته بوده است.

خبرهای غیر رسمی از اردوگاه اصول گرایان کهگیلویه بزرگ

پس از گذشت دو روز ازشروع ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی ،هنوز خبر مهمی از اردوگاه اصول گرایان کهگیلویه بزرگ به گوش نرسیده بود تا اینکه برخی خبرهای غیر رسمی حکایت از مشخص شدن گزینه نهایی اصول گرایان شده است.

به نقل از منابع آگاه پس از آنکه جلسات پی در پی اصول گرایان برای بازگشت علی محمدبزرگوزی به نتیجه نرسید در تازه ترین تصمیم بر روی رضا خردمند برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم به جمع بندی رسیده اند.

رضا خردمند رییس سابق اداره فرهنگ و ارساد اسلامی کهگیلویه و معاون فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان گزینه جریان اصولگرایان کهگیلویه بزرگ معرفی شد.

این کاندید اصولگرا قرار است در روزهای آتی جهت ثبت نام به ستاد مستقر در فرمانداری کهگیلویه مراجعه کند.

اولین نامزد خبرگان رهبری ثبت نام کرد

در چهارمین روز از ثبت‌نام مجلس خبرگان رهبری حجت‌الاسلام صادق خشنود اولین کاندیدای پنجمین دوره خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد بود که در ساعات اولیه با حضور در ستاد انتخاباتی شهرستان بویراحمد مراحل ثبت‌نام را طی کرد.

حجت‌الاسلام خشنود طلاب حوزه علمیه قم متولد 1340 فوق لیسانس گرایش فقه و اصول بوده که عزم راسخی برای کرسی مجلس خبرگان رهبری دارد.

بر پایه این گزارش حجت‌الاسلام خشنود به جمع خبرنگاران آمد و گفت: برای انجام وظیفه وارد عرصه انتخابات مجلس خبرگان رهبری شدم و با توجه به فرمایشات امام خمینی (ره) که فرمودند «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیب نرسد».

این نامزد پنجمین دوره خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد اذعان کرد: با عمل به فرمایشات امام خمینی (ره) ایفای وظیفه می‌کنم و در این راستا خدمت شایسته‌ای انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: ملت ما دارای رهبری مدبر و با بصیرتی است که مورد بغض دشمنان و تایید ملت هستند.

حجت‌الاسلام خشنود به برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد آنگونه که باید و شاید شور و شوق خاصی برای مجلس خبرگان رهبری وجود ندارد.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر گرایش سیاسی شما در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری چیست، پاسخ داد: همواره از اول زندگی که با انقلاب و نظام اسلامی آشنا شدم و خداوند توفیق داد که سخنان حضرت امام خمینی (ره) را آویزه گوش خود کردم و در جهت احیای فرامین حضرت امام و رهبری از هر نوع افراط و تفریط پرهیز کردم و در خط امام رهبری بودم و هستم.

روز سوم ثبت نام
30/9/94

کهگیلویه،بهمئی،چرام ،لنده

چهره شاخص دیگر اصلاحات ثبت نام کرد
البرز بنام از چهره های شاخص اصلاح طلب شهرستان کهگیلویه با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم حوزه کهگیلویه بزرگ نامنویسی کرد.

لازم به ذکر است آقای بنام 37 سال سابقه فعالیت سیاسی و 24 سال سابقه کار پزشکی و مدیر شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه در دولت اصلاحات بود.

مردانی با پیشرفت عدالت ،تحول خدمت کارآمد،آمد

غلام عباس مردانی ۴۶ ساله (اصولگرا )مسئول روابط عمومی بیمارستان امام (ره) دهدشت دارای مدرک کارشناسی ارشد دینی عربی با شعار (پیشرفت عدالت ،تحول خدمت کارآمد)از دیگر نامزدهای ثبت نام شده امروز بود.

دلاور اصولگرا ثبت نام کرد

علی دلاور ۴۴ ساله فرهنگی (اصولگرا)کارشناس ارشد تاریخ نیز با حضور در فرمانداری دهدشت ثبت نام کرد.

گچساران وباشت

اصول گرا هستم و با توجه به توانایی که دارم ثبت نام کردم

محمد باقر شریفی در پاسخ به این سئوال که آیا تا پایان در صحنه انتخابات خواهند ماند وچه کسی را رقیب خود می داند اظهار داشت: بعدا جواب سوالات شما خواهم داد.

IMG_0454

یکی دیگر از نامزدهای انتخاباتی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بعد از ثبت نام در فرمانداری گچساران در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: محمد باقر شریفی هستم. اصولگرا و دارای فوق لیسانس علوم سیاسی با گرایش منطقه ای با توکل به خدا و عنایت امام زمان(ع) و با اصرار جمعی از دانشگاهیان و سیاسیون و احساس تکلیفی که داشتم و احساس توانایی که در خودم سراغ داشتم آمدم و ثبت نام کردم.
او در ادامه افزود : من یک اصوالگر هستم و دارای مسئولیت های از قبیل بخشدار لوداب بویراحمد، مدیر کل دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری و در صدا و سیما مسئول اموررفاه و اجتماعی، مسئول واحد آموزش و پژوهش، مسئول آرشیو کتابخانه بودم.
در پایان این نامزد انتخاباتی در جواب سوالات ما مبنی بر اینکه ایا تا پایان در صحنه انتخابات خواهند ماند وچه کسی را رقیب خود می داند اظهار داشت : بعدا جواب سوالات شما خواهم داد.
بویراحمد ودنا
رهبرنیا با گرایش اصلاح طلبی ثبت نام کرد
 سومین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس دور دهم در فرمانداری بویراحمد شروع شد و در این روز غلامحسین رهبرنیا متولد سال ۵۸ از منطقه دشتروم بویراحمد با حضور در فرمانداری پشت میز ثبت نام نشست و فرم های ثبت نام را تکمیل کرد.

رهبرنیا با گرایش اصلاح طلبی در کارزار انتخابات شرکت کرد. وی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران و دانشجوی دکترای شهرسازی است.

رهبرنیا مدیرعامل و مجری پروژه های ملی و استانی و عضو انجمن متخصصین استان کهگیلویه و بویراحمد است.


خبر های مرتبط با ثبت نام انتخابات
معتقدم برکار رهبری باید نظارت کرد

حجت الاسلام صادق خشنود دیروز با حضور در فرمانداری بویراحمد اولین شخصی بود که برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان  ثبت نام کرد.

خشنود در پاسخ به سوال خبرنگار سایت استان  درباره صحبت های اخیر پیرامون نظارت بر عملکرد رهبری گفت: گرچه رهبر از درایت، شهرت و مدیریت خاصی برخوردار است اما چون در هر صورت انسان به جز معصومین اشتباه و خطا می کند و با توجه به مسئولیت سنگین رهبری باید سایر ارگان ها و خبرگان رهبری بر عملکرد رهبری نظارت داشته باشند که اگر مشکلی باشد با مشورت با رهبر برطرف و حل شود و اگر مشکلی پیش آمد تذکر بدهد و فکر اساسی بکند و معتقدم که باید بر عملکرد رهبری نظارت داشت.

این کاندیدا که به نظر نمی رسید از عملکرد نمایندگان مجلس خبرگان در حال حاضر راضی باشد گفت: به نظر من خبرگان رهبری باید بیشتر خودشان را نشان دهند و تنها به برگزاری جلسات اکتفا نکنند.

وی خود را وام دار هیچ حزب خاصی ندانست و گفت: یک فرد آزاد اندیش هستم و تابع سخنان رهبر هستم،نیازی نمی بینم خود را وارد حزب یا گروه خاصی کنم چرا که نباید خود را محدود به حزبی کنیم که نتوانیم در زمان لازم اندیشه خود را بیان کنیم.

احزاب و گروه ها باید در راستای رهبری و قرآن حرکت کنند و اتحاد مردم را حفظ کنند.

وی در پایان ادامه داد: انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان  همانند سایر انتخابات زیاد پررنگ نیست که امیدوار هستیم با حضور بنده و سایر بنده و سایر دوستانی که ثبت نام میکنند جنب و جوشی بیشتر از پیش بین مردم استان  ایجاد کنیم و امیدوارم که بتوانم در جهت احیای اندیشه های امام تلاش کنم.

ثبت نام با شناسنامه خدشه دار

گویا امروزشخص که شناسنامه اش دستکاری شده بوده واز نظر مسئولین ثبت نام قابل پذیرش نبوده جهت نامزد شدن مراجع ولی با ایراد به شناسنامه اش از ثبت نام وی خودداری می شود .

آیا فردا چهره های شاخص می آیند؟

برخی گزارش های غیر رسمی خبر می دهند که  تنور انتخابات در کهگیلویه بزرگ فردا داغ تر خواهد شد و آقایان سردار عدل هاشمی، دکتر سهراب حجت خواه و دکتر عبدالقادر لاهوتی صبح فردا جهت نام نویسی به فرمانداری این حوزه انتخابیه مراجعه خواهند کرد.

البته شنیده هایی مبنی بر اینکه رئیس شورای شهر دهدشت آقای جهادگر نیز قصد ثبت نام و شرکت در انتخابات را دارند نیز بگوش می رسد.

اخبار ضد و نقیض از ثبت نام موحد

طبق برخی اخبار تایید نشده امروز صبح حجت‌الاسلام «محمد موحد» با حضور در تهران برای دهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده نام نویسی کرد.

movahd

از روزها پیش گمانه‌هایی مبنی بر حضور و ثبت نام وی به گوش می‌رسید و حال باید منتظر تایید و یا تکذیب این خبر بود.
یک منبع آگاه در تماس با کبنانیوز با تایید این خبر گفت: آقای «موحد» به جد در پی کسب تایید صلاحیت از سوی شورای نگهبان است و تاکنون رایزنی‌های بسیاری انجام داده است. «محمد موحد» چهار دوره نماینده کهگیلویه و یک دوره نماینده مردم شریف بهبهان در مجلس شورای اسلامی بود و در نهمین دوره انتخابات از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شد.
حضور این چهره نزدیک به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی بسیاری از معادلات در کهگیلویه را تغییر خواهد داد و باید منتطر واکنش نیروهای نزدیک به او یعنی «عدل هاشمی» و «مصطفی تقوی» بود.

حضور موحد سبب کناره گیری و دلسردی بسیاری از مدعیان زیاد این روزهای کهگیلویه خواهد شد.

در هر صورت اگر این خبر هم تأیید نشود در روزهای آینده موحد ثبت‌نام خواهد کرد.

روز چهارم

1/10/94

کهگیلویه،بهمئی،چرام ،لنده

امروز شلوغ ترین روز فرمانداری کهگیلویه بود.

در روزچهارم ثبت نام چهره های شاخص این دوره ثبت نام کردند.
سردار عدل هاشمی یکی از چهره های شاخصی بود که امروز به فرمانداری کهگیلویه مراجعه و اقدام به ثبت نام کرد.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز سوم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....
سردار هاشمی در گفتگوی اختصاصی با تابناک کهگیلویه وبویراحمد، در خصوص اینکه از چه طیف سیاسی در انتخابات شرکت می کنید؛گفت: من وابسته به جناح های سیاسی نیستم من فقط دنبال رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری هستم.
وی در خصوص شعار انتخاباتی گفت من اهل شعار نیستم و من به مرد عمل گرا معروفم دنبال کارهای عام المنفعه هستم همین جا اعلام می کنم از من توسعه اقتصادی و اشتغال عمومی بخواهید کارهای سیاسی وشخصی و طایفه گرایی کار من نیست. 
من دنبال کارهای کوچک نیستم من دنبال کار های بزرگ هستم.
 وی در خصوص اجماع اصولگرایان گفن الان موقع مطرح شدن این بحث نیست چون همه درحال ثبت نام هستندو طی چند روز آینده این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد و خروجی آن اعلام می شود.
وی در خصوص فتنه ۸۸گفت من با هر شخص و هر عملی که موجودیت نظام و منافع ملی را به خطر بیاندازد مخالفم و آن را محکوم می کنم
پیام من به اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ اجماع و همدلی است
سیف السادات،حقوقدان و دانشجوی دکتری حقوق از طیف اصلاح طلبان:پیام من به اصلاح طلبان کهگیلویه بزرگ اجماع و همدلی است. سیف السادات بیان کرد:شعار ما وابسته به اجماع است یک شعار واحد انتخاب می کنیم‌ که این نکته ای در راستای واقعیت گرایی اجماع است.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز سوم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....
ما اصلاح طلبان برای پیروزی هیچ راهی جز اجماع نداریم .وی با اشاره به اینکه هر چیزی را می شود از انسان گرفت به جز فکرش را،بیان کرد:ما در راستای اجماع و آقایانی که همفکر و دغدغه دارند با آنها همکاری می کنیم. 
ماهیچ وقت همفکران خودرا و کسانی که دلشان برای ایران بزرگ و متمدن می سوزد را تنها نمی گذاریم و همراه و همگانشان هستیم.
پیام من به اصلاح طلبان دهدشت چرام لنده و بهمئی اجماع و همدلی است. ما امیدوار هستیم اصلاح طلبان این ۴حوزه کنار هم جمع شوند
پیام من به اصلاح طلبان دهدشت چرام لنده و بهمیی اجماع و همدلی است. ما امیدوار هستیم اصلاح طلبان این ۴حوزه کنار هم جمع شوند
مجلس کارش قانون گذاری است و کسانی باید در مجلس حضور پیدا کنند که آگاه به قانون باشد.
رسانه ها و خبرنگاران و دانشگاه هها به خوبی و خودجوش مسایل حقوقی را گسترش می دهند. و‌کسانی باید در مجلس حضور پیدا کنند که به مسایل حقوقی و قانونی را بدانند..تا جامعه پیشرفت کند  همگانشان هستیم..

حجت خواه چهره ی سیاسی و علمی ثبت نام کرد
 سهراب حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت با حضور در فرمانداری کهگیلویه برای کاندیداتوری در انتتخابات مجلس دهم حوزه کهگیلویه بزرگ نام نویسی کرد.

لازم به ذکر است که حجت خواه چند ماه قبل از شورای شهر دهدشت برای کاندیداتوری مجلس دهم استعفا داده بود که این استعفا از سوی شورای شهر دهدشت پذیرفته نشد.

با تغییر قانون مربوط به ثبت نام اعضا شوراها در انتخابات مجلس دهم از سوی شورای نگهبان حجت خواه توانست در انتخابات مجلس ثبت نام کند.

سهراب حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت و عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت می باشد که در انتخابات شورای شهر با حمایت پرشور مردم ودانشجویان با بیشترین رای و به عنوان نفر اول به شورای شهر دهدشت راه پیدا کرد.



گزینه اجماع کسی است که از حمایت تاجگردون برخوردار باشد
دقایقی پیش سید قادر لاهوتی با حضور درفرمانداری دهدشت رسما به جمع نام های بزرگ در انتخابات دهمین دوره بزرگ مجلس شورای اسلامی پیوست.

سید قادرلاهوتی دارای گرایش اصلاح طلبانه است که طیفی از اصلاح طلبان کهگیلویه پس از انشقاق چندده ساله به نام وی معروف هستند.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /ثبت نام تعداد زیادی از نامزدها در سکوت خبری/این خبر درحال بروز رسانی است.....

این استاد دانشگاه سابقه چندین دوره کاندیداتوری درانتخابات مجلس را درکارنامه کاری خود دارد.

لاهوتی علاوه برموارد فوق فرمانداری شهرستان گچساران را نیز درسوابق خدمتی خود دارد.

وی در حاشیه ثبت نام درپاسخ به سوال خبرنگاری مبنی برانگیزه وبرنامه ای برای وحدت اصلاح طلبان وجود خواهد داشت،گفت :  صادقانه بنویسید شاید دوره های گذشته مقداری برای شرکت درمجلس خودم را درنظر داشتم اما صادقانه بگویم اگر دوستان می پذیرفتند این دوره نمی آمدم و دراین دورحضورم برای کمک به اهداف اصلاحات است و قصد قربت وخدمت به مردم را داردم تا در لوای این خدمت آبرویی برای آخرت خود مهیا کنیم .

این استاد دانشگاه به نشست و تعاملاتی که براساس خواسته های جبهه وسران اصلاح طلب در تهران از دوطیف اصلاح طلب در این حوزه خواسته شدند افزود: درپی سفر آقای مهندس صوفی با آقای منطقیان نشتی داشتیم که دراین نشست براجماع اصلاحات تصمیماتی گرفته شد.

وی با بیان اینکه به تایید صلاحیت خوشبین هستم ،اگر تایید صلاحیت شدم که بایدبرای رسیدن به اجماع تصمیم گیری شود واگرتایید صلاحیت نشدم هم باید برای اجماع بردیگر گزینه های اصلاح طلب به اجماع برسیم که دراینصورت باید بر گزینه های دیگر که دارای شاخصه های مهم اصلاح طلبی ،برنامه مدون،واقبال عمومی و سابقه اصلاح طلبی وی برای ما دراین اجماع مهم است. لاهوتی با بیان اینکه سابقه اصلاح طلب برای ما کسانی هستند که از حمایت تاجگردون تا رئیس دولت اصلاحات را درکارنامه سیاسی خود داشته باشندوکسانیکه بعداز انتخابت 92 اصلاح طلب شدند نمی توانند در دایره اجماع ما قرار بگیرند.

برخی کاندیداهایی که در سکوت خبری ثبت نام کردند

غلام عباس مردانی،36 ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد دینی عربی

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....

علی دلاور،44ساله دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ اسلام

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....

محمد جهانبخش ،کارشناس ارشد رشته حقوق،بخشدار سابق بخش مرکزی شیراز
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....

سید خداد کشاورز،46 ساله،دکتری زبان وادبیات فارسی

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....

سعید پالار،35 ساله،کارشناس ارشد فیزیک

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....

گچساران وباشت

یکی دیگر از اصول گرایان ثبت نام کرد

سید مصیب افتخاری امروز با حضور در فرمانداری گچساران به عنوان نامزد انتخابات مجلس در گچساران ثبت نام نمود.

افتخاری استاد دانشگاه آزاد گچساران است.

IMG_0893

بویراحمد ودنا
قصد دارم فراجناحی عمل کنم
عبدالمجید فرهادی مدیرکل سابق کمیته امداد استان امروز با مراجعه به فرمانداری شهرستان بویراحمد برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابه بویراحمد و دنا نامنویسی کرد .

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز سوم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....

 فرهادی 53 ساله دارای کارشناس ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است .

 وی در زمان ثبت نام با بیان اینکه از طیف مستقل وارد مبارزات انتخاباتی خواهد شد، گفت : قصد دارم فراجناحی عمل کنم .
"سید صادق نصیب"، متولد ۱۳۴۹ یاسوج دانشجوی کارشناسی ارشد و کارشناس پیمان اداره راه و شهرسازی با گرایش مستقل است که در این حوزه انتخابیه ثبت نام کرد.

"علی حیدری اصل" کارشناس صنعت، معدن و تجارت استان، متولد ۱۳۵۱ لوداب، گرایش اصولگرا، جانباز ۱۵ درصد است.

"عنایت محمد پور" متولد ۱۳۵۱، شهرستان بویراحمد روستای دلی اولاد علی مومن. کارشناسی ارشد مدیریت، کارمند بانک کشاورزی،گرایش اعتدال است.

"عبدالمجید فرهادی" متولد سی سخت، کارمند کمیته امداد، متولد ۱۳۴۱، ۱۷ سال سابقه مدیریت، ۱۲سال مسئول واحدهای متفاوت، ۵ سال تدریس در دبیرستان و دانشگاه و مدیرکل سابق کمیته امداد در دولت مهرورزی با گرایش مستقل وارد انتخابات شده است.

عذر اولین زن ثبت نام کننده خواسته شد

«فرزانه آرامش» اولین زن «اصلاح‌طلب» برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس دهم حوزه بویراحمد به فرمانداری این شهرستان وارد شد که در حین ثبت‌نام به دلایل اینکه وی از مسئولان استان کهگیلویه و بویراحمد است و بر اساس قانون انتخابات باید از سمت خود استعفا می‌داد که این کار از سوی وی انجام نگرفت و به همین دلیل از ثبت ‌نام آرامش در انتخابات حوزه بویراحمد و دنا خودداری شد.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /این خبر درحال بروز رسانی است.....

بنا به گفته؛ کرامت‌الله فرجی معاون فرماندار بویراحمد ابهاماتی در ثبت‌نام خانم «فرزانه آرامش» وجود دارد و باید بررسی و پیگیری شود که آیا وی به دلیل اینکه در حال حاضر در سمت رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران یاسوج قرار داد، جزء مشاغلی هستند که باید استعفا می‌داد یا نه.

فرجی تصریح کرد: به دلیل همین ابهام یعنی الزامی بودن استعفا وی از سمتش یا خیر، در حین بررسی هستیم که به زودی به خانم «آرامش» این موضوع را ابلاغ کردیم.

حواشی روز چهارم

وضعیت را که می بینی!برو فایده ای ندارد
به جرات می توان گفت داغ ترین حوزه ی سیاسی در هنگام ثبت نام تا الان حوزه ی کهگیلویه بزرگ شامل شهر ستان های دهدشت،چرام،بهمئی ولنده بوده است.این حساسیت ها تا جایی بوده که بر کار سایرین هم تاثیر گذار بوده است.
در حالی که همه ی افراد حاضر در فرمانداری مشغول و متوجه جو بوجود آمده در هنگام ثبت نام بودند،شخصی که گویا در حادثه آتش سوزی به جهت کمک خواهی به فرمانداری مراجعه کرده بود در راهرو فرمانداری مبهوت مانده بود که باید چکار کند که یکی از کارمندان به وی گفت فایده ای ندارد ما چیزی برای کمک در خصوص آتش سوزی نداریم و وضعیت را هم می بینی !برو که فایده ای ندارد!


روز پنجم ثبت نام
2/10/94

با حضور نماینده آیت الله ملک حسینی در فرمانداری بویراحمد، نماینده مردم استان درمجلس خبرگان برای دور جدید انتخابات خبرگان رهبری کاندیدا شد.

 حجت الاسلام محمد پایدار به نمایندگی از آیت الله سید شرف الدین ملک حسینی در فرمانداری بویراحمد حضور پیدا کرد و به نمایندگی از ایشان ثبت نام نمود.

حجت الاسلام پایدار رئیس حوزه علمیه یاسوج، علت عدم حضور آیت الله ملک حسینی را جهت ثبت نام حضوری ایشان در انتخابات، حضور در جلسات و نداشتن وقت کافی عنوان کردند.

IMG_0410

کهگیلویه،بهمئی،چرام ،لنده

کهگیلویه همچنان در زمینه تعدد داوطلبین ثبت نامی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اختلاف زیاد نسبت به سایر حوزه ها یکه تاز است.

وحدت وانسجام اصلاح طلبان

علی دردانه سال تولد1354دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق گرایش سیاسی،اصلاح طلب،برنامه،ایجادوتاسیس کارخانه برای اشتعال زایی

421303288_5661

رفع اشتغال جوانان باتحصیلات عالی

علی جمال نژادسال تولد1361دارای کارشناس ارشدکشاورزیگرایش سیاسی مستقل

812734648_164613 

عدالت، توسعه عمرانی شهرستان

علی محمد شفاعت نیامتولد سال 1362کارشناس ارشد مدیریت گرایش سیاسی مستقل

421308730_5889

ادریس کشاورز دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و از فرهنگیان شهرشتان می باشد

پایگاه خبری کهگیلویه

گچساران وباشت


بویراحمد ودنا
روشنفکر تنور ثبت نام را در بویراحمد گرم کرد

در پنجمین روز از نام‌نویسی نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس مهدی روشنفکر «اصولگرا» برای حضور در انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت‌نام کرد.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز چهارم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/روزی که شاخص ها آمدند /ثبت نام تعداد زیادی از نامزدها در سکوت خبری/این خبر درحال بروز رسانی است.....

 صبح امروز «مهدی روشنفکر» بعد از دیدار با آیت الله ملک‌حسینی و ادای احترام به مقام شامخ شهدا با حضور در فرمانداری بویراحمد نامزد انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

بنابر این گزارش، در این آئین جمع زیادی از هواداران «مهدی روشنفکر» را همراهی کردند.روشنفکر عضو هئیت علمی دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد است.

اولین خانم در حوزه ی بویراحمد ودنا ثبت نام کرد

زینب هاشمی، رئیس گروه پژوهش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و عضو حزب نواندیش زنان مسلمان اولین کاندیدای ثبت نامی خانم در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بویراحمد ودنا شد.

به گزارش سایت استان این کاندیدای جوان و 37 ساله اصلاح طلب هدف از حضور خود را توسعه شهرستان های بویراحمد و دنا ، پرداختن به امور جوانان با توجه به بیشترین آمار بیکاری وتابو شکنی حضور بانوان استان در انتخابات عنوان کرد.

وی خود را تابع خرد جمعی اصلاح طلبان دانست.

مدیر کل امور بانوان در استانداری یکی از سوابق ایشان می باشد.

هاشمی دارای مدرک کارشناسی ارشد جغرافیای شهرسازی است.

وی در ادامه گفت: در جریان مشکلات پیش آمده برای خانم آرامش هستم ولی ما در یک جهت و با یک هدف حرکت می کنیم.

IMG_0432

رئیس دفنر انتخاباتی عارف ثبت نام کرد

محمد بهرامی شهردار اسبق یاسوج برای نام نویسی در انتخابات مجلس وارد فرمانداری بویراحمد شد.
وی که قصد شرکت در انتخابات مجلس دهم در حوزه بویراحمد و دنا را دارد دور گذشته نیر برای نخستین بار اقدام به ثبت نام کرده بود.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز پنجم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/تنش در فرمانداری بویراحمد/نماینده آیت الله ملک حسینی ثبت نام کرد/این خبر درحال بروز رسانی است.....

بهرامی با همراهی جمعی از هواداران پشت میز فرمانداری بویراحمد رفت و با تکمیل فرم‌های ثبت‌نام نام خود را به عنوان نامزد انتخابات دوره دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نوشت.
بهرامی از نیروهای اصلاح‌طلب و معتدل است. وی همچنین عضو بنیاد امید ایرانیان می‌باشد. بهرامی در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم رئیس دفتر ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف بود.

ثبت نام پس از حضور در گلزار شهدا
حجت‌الاسلام سید «صدرالله رجائی‌نسب» در پنجمین روز از نام‌نویسی نامزدهای انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ثبت‌نام کرد.

صبح امروز و در پنجمین روز ثبت‌نام از نامزدهای انتخابات حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا سید«صدرالله رجائی‌نسب» بعد از ادای احترام به مقام شامخ شهدای یاسوج دقایقی پیش با همراهی جمعی از طلاب، روحانیون، فرهیختگان، بزرگان و اقشار مختلف مردم وارد فرمانداری بویراحمد شد.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز پنجم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/تنش در فرمانداری بویراحمد/نماینده آیت الله ملک حسینی ثبت نام کرد/این خبر درحال بروز رسانی است.....

در کارنامه «رجائی‌نسب» دادستان مرکز کهگیلویه و بویراحمد و معاون قضایی دادگستری استان فارس وجود دارد.

وی ۴۸ ساله، از سادات، جانباز جنگ تحمیلی و برادر شهید است.

حواشی روز پنجم ثبت نام

مهدی روشنفکر کاندیدای انتخابات دهم مجلس حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا ظهر امروز به فرمانداری بویراحمد آمد و نام‌نویسی کرد، بعد از اتمام ثبت‌نام وی در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سئوالات آنها پاسخ داد.

به گزارش کبنانیوز از یاسوج، در هنگام مصاحبه «مهدی روشنفکر» کاندیدای احتمالی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تنشی بین فرماندار بویراحمد و حامیان این نامزد انتخابات ایجاد شد.

بنابر این گزارش، هنگام مصاحبه این کاندیدا، برخی از حامیان وی در نزدیکی وی حلقه زده بودند که در این فاصله سیدمحمدکاظم نظری فرماندار بویراحمد ناگهانی وارد و برای چندین بار با صدای بلند «یاالله» گفت، بطوریکه بی‌نظم در مصاحبه «روشنفکر» ایجاد شد.

فرماندار بویراحمد با لحن تندی خواستار خروج «روشنفکر» و حامیانش از فرمانداری شد. در همین حین «مهدی روشنفکر» خطاب به فرماندار بویراحمد گفت: جناب فرماندار ظاهراً خبرنگاران بعد از ثبت‌نام تمامی کاندیداهای احتمالی مصاحبه‌ای را ترتیب می‌دهند و فکر کنم این برخورد حضرتعالی تنها با ما صورت گرفت.

بعد این صحبت «روشنفکر» فرماندار بیان کرد: من به قانون عمل می‌کنم. که در پاسخ روشنفکر با لحن تندی به فرماندار گفت: به اندازه عمرت من کار سیاسی کرد‌ه‌ام و سوابق اجرائی دارم.

این نامزد اصولگرای انتخابات بویراحمد و دنا به کنایه خطاب به فرماندار گفت: از انتخاب یک دست هیئت اجرائی انتخابات این شهرستان سپاسگزارم.

برخی از همراهان روشنفکر از برخورد فرماندار بویراحمد ناراحت شدند.

دکتر حجت خواه از قطار انتخابات پیاده شد

دکتر سهراب حجت خواه عضو شورای شهر دهدشت روز قبل  با حضور در فرمانداری دهدشت برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کهگیلویه بزرگ نام نویسی کرد.

حجت خواه

عضو شورای شهر دهدشت در گفتگو با راه ملت، با اشاره به اینکه شورای نگهبان بصورت شفاهی اعلام کرده بود اعضای شورای شهر جهت شرکت در انتخابات نیاز به استعفا ندارند گفت: با اصرار جمعی از دوستان و مردم شریف شهرستان ها جهت حضور در انتخابات مجلس کهگیلویه بزرگ نام نویسی کردم، اما روز قبل رئیس شورای نگهبان اعلام کرد، قانونی که در آن اعضای شورای شهر می توانند بدون استعفا در حوزه انتخابیه خود نامزد شوند از دور بعد اعمال خواهد شد و در این دوره انتخابات اعضای شورای شهر قادر به شرکت در انتخابات حوزه محل زندگی خود نخواهند بود.

دکتر حجت خواه افزود: متاسفانه به دلیل اینکه اعضای محترم شورا در شش ماه قبل با استعفای بنده مخالفت کردند و به دلیل منع قانونی موجود برای اعضای شورا  شهر قادر به ادامه حضور در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی نخواهم بود.

دکتر حجت خواه عدم موافقت اعضای شورای شهر با استعفای خود را یک کارشکنی و ظلم در حق خود دانست و افزود: این رفتار شورای شهر دهدشت تا کنون در تاریخ جمهوری اسلامی ایران سابقه نداشته است.

دکتر سهراب حجت خواه همچنین از عموم مردم علی الخصوص دانشگاهیان که با اصرار آنها پا به عرصه انتخابات گذاشته بود تشکر و قدردانی کرد و افزود: امیدوارم با همدلی و همکاری تمام مسئولین و علی الخصوص دانشگاهیان و دانشجویان عزیز شاهد پیشرفت هرچه بیشتر کهگیلویه باشیم.

بزرگواری و وسوسه آمدنی دوباره

پس از بیانیه های بزرگواری که وی می گفت با خدای خود خلوت کرده و به این نتیجه مهم یعنی انصراف از کاندیداتوری داده است،حالا در این روز های آخر عده ای از طرفدارانش با دعوت از وی به منطقه سرفاریاب از وی خواسته اند عهد خود را بشکند و دوباره به عرصه انتخابات برگردد اما گویا وی جوابش همان نه بوده هرچند گفته تا روز جمعه وقت زیادیست که اگر این حرف را جدی گفته باشد نشان دهنده ی وسوسه شدن وی است.

از طرف دیگر گویا از وی خواسته اند که در حوزه ی تهران ثبت نام کند چیزی که اگر واقعیت باشد نشان از این موضوع دارد که ما هنوز بزرگواری را نشناخته ایم.

روز ششم ثبت نام
94/10/3
ثبت نام کنندگان خبرگان به 9نفر رسید
در حالی که تا دیروز فقط دو نفر در استان برای مجلس خبرگان به فرمانداری های استان مراجعه کرده بودند،فرماندار بویراحمد با ارائه آماری از ثبت نام 9 نفر که هفت نفر آنها خارج از استان عملیات ثبت نام خود را انجام داده اند خبر داد.

محمدکاظم نظری گفت: در ادامه نام‌نویسی از نامزدهای انتخابات مجلس خبرگان رهبری در کهگیلویه و بویراحمد با ثبت‌نام آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی و حجت‌الاسلام صادق خشنود در فرمانداری بویراحمد هفت نفر دیگر در خارج از استان ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اسامی این افراد گرفت: سید شرف‌الدین ملک‌حسینی، صادق خشنود، محمدرضا متقی‌راد، محمد صالحی ابرکویی، علی جاوید، عبدالعلی چراغی سپه‌وند، عبدالحمید فلاح‌نژاد، سید محمدکاظم موسوی‌نسب و حسینی نوبخت برای این حوزه انتخابیه ثبت‌نام کرده‌اند.

کهگیلویه،بهمئی،چرام ،لنده

به علت ازدیاد کاندیداها ،اخبار مربوط به این حوزه تدریجا تکمیل می شود

جمشید عزیزی رییس سابق پیام نور و عضو هییت علمی پیام نور استان وارد فرمانداری کهگیلویه شد.جمشید عزیزی با رویکرد اصولگرایی امروز رسما نامزد انتخابات در کهگیلویه بزرگ شد.

شیخ در باران آمد/شعار من ربطی به بنیاد باران ندارد

خلیل نظری هم با در دست داشتن عکسی از باران و شعار آن شیخ در باران آمد” پا به ستاد انتخابات گذاشت و نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کهگیلویه شد.

IMG_0374

شیخ خلیل نظری در پاسخ به سئوال خبرنگار تابناک مبنی بر اینکه آیا این شعار باران شما با بنیاد باران ارتباطی دارد گفت:به هیچ وجه با بنیاد باران مرتبط نیست و من در آن زمان که این طیف سیاسی به چپ معروف بودند و حالا به اصلاح طلب در دور اول نمایندگی آقای خاتمی به ناطق نوری رای دادم و در دور دوم ایشان هم به شمعخانی رای دادم.

خیر الله انصاری استاد دانشگاه و کارشناس ارشد حقوق و متولد ۱۳۵۰ نیز بصورت مستقل نامزد انتخابات کهگیلوبه بزرگ شد.

نوبتی هم باشد نوبت اصلاح طلبان است

آقای موسی اخلاقی، اصلاح طلب و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد تاریخ و سن ۴۹ سال نیز با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را به لیست نامزدهای انتخاباتی وارد کرد.

اخلاقی که از فعالان اصیل اصلاح طلبی است پس از ثبت نام گفت:نوبتی که باشد پس از 24 سال نوبت اصلاح طلبان است.

اخلاقی که فرهنگیان با سابقه است و گویا بسیار مصمم و با جدیت پا به عرصه انتخابات گذاشته است ، ادامه داد با صلاح اندیشه آمده ام تا در خدمت نظام و مردم باشم;آمده ام تا در راه توسعه جامعه گام مثبتی بردارم.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز ششم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/ ثبت نام نامزد های مجلس به نقطه جوش نزدیک می شود/ثبت نامی عاشقانه از اصلاح طلبان /این خبر درحال بروز رسانی است.....

لازم به توضیح است که این فعال سیاسی را عده زیادی از اصلاح طلبان همراهی می کردند که به علت ازدیاد همراهان در ابتدای ورود به فرمانداری مامورین انتظامی از ورود همراهان جلوگیری کردند که با وساطت مسئولین مشکل مرتفع گردید و موسی اخلاقی هم با تشکر از مامورین راهی محل ثبت نام شد.

صالح آذرخش دارای  مدرک تحصیلی فوق لیسانس برنامه ریزی روستایی و سن ۳۲ سال نیز با حضور در فرمانداری کهگیلویه نام خود را رسما برای شرکت در انتخابات پر شور کهگیلویه بزرگ ثبت کرد. آذرخش کارمند شهرداری لنده  و اصلاح طلب می باشد.

منوچهر چک نژادیان هم  از بهمئی آمد، چک نژادیان هدف خود را از حضور در کورس انتخابات دفاع از حقوق محرومین اعلام کرد و  در ستاد انتخابات ثبت نام کرد

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز ششم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/ ثبت نام نامزد های مجلس به نقطه جوش نزدیک می شود/ثبت نامی عاشقانه از اصلاح طلبان /این خبر درحال بروز رسانی است.....

چک نژادیان از  طیف اصولگرا دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضی، ریبس ستاد آقای احمدی نژاد در بهمی و ریس ستاد اقای جلیلی در لیکک بود.

حجت الله هاشمی، رئیس آموزش و پرورش در دوره اصلاحات و دارای مدرک تحصیلی دکترای زبان و ادبیات فارسی، اصلاح طلب و با سن ۴۵ سال نیز با حضور در فرمانداری کهگیلویه به کورس انتخابات وارد شد.
ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز ششم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/ ثبت نام نامزد های مجلس به نقطه جوش نزدیک می شود/ثبت نامی عاشقانه از اصلاح طلبان /این خبر درحال بروز رسانی است.....

رضا ضرغامی هم بصورت مستقل نام خود را به نامزد های انتخابات کهگیلویه اضاف کرد، ضرغامی با سن ۵۰ سال و  دارای مدرک تحصیلی پزشکی عمومی می باسد.

IMG_0508

علی کامرانی مقدم هم که دارای مدرک دکترای تاریخ می باشد نیز نام نویسی کرد. کامرانی ۴۰ ساله و از طیف اصلاح طلب در سوابق خود عضوبت در هیئت علمی دانشگاه آزاد گچساران و مسئول اداره ایران شناسی استان را دارد.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز ششم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/ ثبت نام نامزد های مجلس به نقطه جوش نزدیک می شود/ثبت نامی عاشقانه از اصلاح طلبان /این خبر درحال بروز رسانی است.....

علی علیزاده ارند متولد ۱۳۵۷ و دارای مدرک تحصیلی دکترای حقوق کیفری و عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بوشهر و وکیل پایه یک دادگستری هم از کسانی بود که  نام خود را به لیست نامزد های انتخابات کهگیلویه بزرگ اضافه کرد. علیزاده از طیف اصلاح طلب می باشد.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز ششم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/ ثبت نام نامزد های مجلس به نقطه جوش نزدیک می شود/ثبت نامی عاشقانه از اصلاح طلبان /این خبر درحال بروز رسانی است.....

محسن آرمین نیز با حضور در ستاد انتخابات کشور جهت حضور در انتخابات حوزه کهگیلویه بزرگ ثبت نام کرد.

معتقد به اجماع اصلاح طلبان هستم

محمود حمیدی دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات و دانشجوی دکتری متولد سال 1350 و از فرهنگیان باسابقه و استاد دانشگاه است.

محمود حمیدی معتقد به اجماع اصلاح طلبان است

ثبت نامی عاشقانه از اصلاح طلبان

حجت الاسلام صدوقی هم که از فعالان اصلاح طلب است،نام خود را به نامزدهای دهمین دوره انتخابات کهگیلویه بزرگ اضاف کرد.صدوقی را در ابتدای این ماراتن همسرش همراهی می کرد.

IMG_20151224_124732

صدوقی متولد ۱۳۴۳ دارای مدرک تحصیلی سطح دو حوزوی و ۳۶ سال فعالیت سیاسی می باشد که از طیف اصلاح طلب می باشد.

به روز ترین آمار ثبت نام کنندگان حوزه ی کهگیلویه ،بهمئی،چرام ولنده

۱-علی دردانه

۲-سید علی جمال نژاد

۳-علی سینا برقک

۴-قلندر حسن پور

۵-سعید پالار

۶-یاسر مستوفی زاده

۷-منوچهر سیف السادات

۸-سید خداد گشاورز

۹-عدل هاشمی

۱۰-مصطفی ارژنگ

۱۱-سید قادر لاهوتی

۱۲-محمد جهانبخش

۱۳-سید مهدی وفائی مقدم

۱۴-علی دلاور

۱۵-علی محمد شفاعت نیا

۱۶-البرز بنام

۱۷-سهراب حجت خواه(انصراف به دلیل منع قانونی)

۱۸غلام عباس مردانی

۱۹-محمود منطقیان

۲۰-علی ارام

۲۱سید سعید محقق

۲۲-سید مجتبی مشیری

۲۳-علی رضا سجادی

۲۴-رحمان ترحم پور

۲۵-علی علیزاده آرند

۲۶-علی کامرانی مقدم

۲۷-منوچهر جوانمردی

۲۸-محمود حمیدی بلدان

۲۹-موسی اخلاقی نسب

۳۰-سید حجت اله هاشمی

۳۱-رضا ضرغامی

۳۲-صالح اذرخش

۳۳-منوچهر چک نژادیان

۳۴-خیراله انصاری

۳۵-جمشید عزیزی

۳۶-امین جمالی نسب

۳۷-محسن ارمین

۳۸-خلیل نظری

۳۹-ادریس کشاورز

۴۰-کریم قاسمی

۴۱-سید نعمت الله صدوقی

۴۲- اسلام خسروی

گچساران وباشت

برای تغییر رای دادن احساسی آمده ام

سید سلمان ستایش نامزد انتخاباتی با حضور در فرمانداری گچساران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.
این نامزد انتخاباتی در گفتگو با کبنانیوز اظهار داشت: سید سلمان ستایش متولد ۱۳۵۰ دارای مدرک فوق لیسانس فلسفه و گرایش فکری مستقل و تاکنون سابقه اجرایی ندارم و در حوزه تدریس و فرهنگی بوده ام.
وی هدف و انگیزه خود از کاندیدا شدن را تغییر معنای رای دادن احساسی در این حوزه به جنبه عقلانی می باشد و با شعار عقل، قانون، دین وارد صحنه انتخابات شده ام و فضای انتخاباتی گچساران بیشتر احساسی است و ماندنم تا پایان انتخابات بستگی به شرایط و دلایل دارد اما به نفع هیچ رقیبی کنار نخواهم کشید و من به قصد رقابت وارد نشده ام بلکه به قصد معنا دادن به مفهوم رای دادن وارد شده ام و از هیج گروه و جناح و حزبی دعوت نشده ام بلکه از نفس خودم بلند شده ام.

IMG_8729

هفتیمن نامزد انتخاباتی با حضور در فرمانداری گچساران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد: وی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز اظهار داشت: حمید پورحسن دیل کار‌شناس ارشد حقوق جزاء و جرم‌شناسی و کارمند دادگستری گچساران و متولد ۱۳۵۲ از روستای دیل و دارای گرایش فکری اطلاح طلب اعتدالگرای اصولی هستم.
وی درادامه گفت: تمام نمایندگان از گذشته تا کنون برای این شهر کار کرده‌اند و بی‌انصافی است که بگوییم کسی کاری نکرده و خدمات و زحمات آنان را نادیده بگیرم اما خدمات کم بوده و کافی نیست و وضعیت عمرانی حال حاضر شهرستان گچساران بسیار ضعیف است. چون گچساران پنجمین ابرمخزن نفت جهان است چرا باید وضعیت این شهر این گونه باشد؟
این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه با شعار خدمت، اقتصاد، اشتغال وارد صحنه انتخابات شده‌ام و تا پایان اتنخابات می‌ایستم و به نفع کسی کنار نخواهم کشید واز سوابق کاری ۷ سال بعنوان مدیر دفتر قضایی گچساران بودم و از طرف هیچ حزب و جناحی و گروهی حمایت نمی‌شوم و همه کاندیدا رقیبان من هستند.
بی انصافی است بگویم نمایندگان قبل کار نکرده اند
حمید پورحسن
;هفتیمن نامزد انتخاباتی با حضور در فرمانداری گچساران برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد: وی در گفتگو با کبنا اظهار داشت: حمید پورحسن دیل کار‌شناس ارشد حقوق جزاء و جرم‌شناسی و کارمند دادگستری گچساران و متولد ۱۳۵۲ از روستای دیل و دارای گرایش فکری اطلاح طلب اعتدالگرای اصولی هستم.
وی درادامه گفت: تمام نمایندگان از گذشته تا کنون برای این شهر کار کرده‌اند و بی‌انصافی است که بگوییم کسی کاری نکرده و خدمات و زحمات آنان را نادیده بگیرم اما خدمات کم بوده و کافی نیست و وضعیت عمرانی حال حاضر شهرستان گچساران بسیار ضعیف است. چون گچساران پنجمین ابرمخزن نفت جهان است چرا باید وضعیت این شهر این گونه باشد؟
این نامزد انتخاباتی با اشاره به اینکه با شعار خدمت، اقتصاد، اشتغال وارد صحنه انتخابات شده‌ام و تا پایان اتنخابات می‌ایستم و به نفع کسی کنار نخواهم کشید واز سوابق کاری ۷ سال بعنوان مدیر دفتر قضایی گچساران بودم و از طرف هیچ حزب و جناحی و گروهی حمایت نمی‌شوم و همه کاندیدا رقیبان من هستند.
دیدن آنهایی که دیده نمی شوند
سید یوسف پنجه بند
فوق لیسانس پژوهش علوم اجتماعی، دبیر آموزش و پرورش و اهل روستای تکیه باشت و دارای گرایش فکری اصلاح طلبی می‌باشم و هدف و انگیزه‌ام جهت حضور اینست که بعنوان یک شهروندی که در این شهر زندگی می‌کنم با ثبت نام خود باعث گرم شدن تنور انتخابات و یک فرد تاثیر گذار باشم.
این نامزد افزود: با شعار انتخاباتی دیدن آنهایی که دیده نمی‌شوند وارد این کارزار شده‌ام و شانسی هم برای خودم قائل نیستم و فقط بعنوان یک شهروند آمده‌ام و کاندید شده‌ام و خیلی هم خوشحال هستم و تا الان تصمیمی دال بر انصراف به نفع کاندید دیگر و همچنین نظر دارم تا پایان انتخابات در صحنه باشم.
وی در مورد عملکرد نماینده فعلی شهرستان بیان کرد: هرکس دارای ضعف‌های می‌باشد اما نماینده فعلی گچساران نقاط قوتش بیشتر از ضعف‌هایش می‌باشد و وضعیت عمرانی شهر گچساران مطلوب و خوب است و نماینده فعلی شهرستان یک شخصیت متخصص و کاردان و شناخته شده و ملی است که نام گچساران را در کشور مطرح کرده است.

به روز ترین لیست کاندیداهای حوزه گچساران و باشت

۱-سید مصیب افتخاری

۲-اسماعیل صادقی

۳- کورش افشین پور

۴-محمد باقر شریفی

۵-غلام رضا تاجگردون

۶-حمید پور حسین دیل

۷-سید یوسف پنحه بند

۸سید سلیمان ستایش

بویراحمد ودنا

اصول گرای دیگر بویر احمد ثبت نام کرد

محمد رضا نیکبخت با حضور در فرمانداری برای انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا نام‌نویسی کرد.

نیکبخت به عنوان یکی از کاندیدای جریان اصولگرایی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد، کاشان و کرمانشاه و مدیرکل بیمه خدمات درمانی استان از جمله سوابق مدیریتی " محمدرضا نیکبخت" نامزد اصولگرای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا است.

نیکبخت فارغ‌التحصیل دکترای داروسازی از دانشگاه تهران و همچنین دارای مدرک تخصص PHD فارماکولوژی از دانشگاه‌های معتبر گلاسکوی کشور انگلستان است.

محمد رضا نیکبخت

زارعی ثبت نام کرد
«زارعی» نماینده فعلی بویراحمد و دنا صبح امروز با ادای احترام به مقام شامخ شهدا وحضور در فرمانداری بویراحمد نامزد انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی شد.
غلام محمد زارعی

«زارعی» با ورود به فرمانداری بویراحمد به پشت میز ثبت‌نام رفت و نام خود را برای نامزد انتخابات دهم مجلس نوشت.

در این آئین جمع زیاد هواداران از اقشار مختلف مردم «زارعی» را همراهی می‌کردند.

اگر نبودنم به وحدت مردم کمک کند ترجیح می دهم کنار بروم
سید باقر موسوی
: هدف از حضورم پاسخگویی به یک خواسته‌ی مردمی که در جهت انجام وظیفه و مسئولیتی که نسبت به مردم و جامعه دارم. امیدوارم با استعانت از خداوند منان و کمک همه مردم در راستای خدمت به مردم گام برداریم.

موسوی‌جهان‌آباد اضافه کرد: مهمترین عامل برای کمک به مسئولین مملکت در سطح ملی و منطقه‌ای مملکت در سطح ملی کمک گرفتن از خود مردم است.

ویژه ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی(روز ششم)/آخرین آمار و اسامی و نظرات ثبت نام کنندگان مجلس شورای اسلامی/ ثبت نام نامزد های مجلس به نقطه جوش نزدیک می شود/ثبت نامی عاشقانه از اصلاح طلبان /این خبر درحال بروز رسانی است.....

نامزد انتخابات مجلس دوره دهم افزود: باید بستر و شرایطی را فراهم کنیم که مردم به معنای واقعی بتوانند در حوزه‌های مختلف مشارکت داشته باشند و یقین بدانید بهترین راهکار برای حل مشکلات جامعه خود مردم است.

وی بیان کرد: در یک بستر قانونی و شایسته‌سالاری می‌توان همه کارها را به جلو برد. با کمک مردم می‌توان مشکلات حاد جامعه را برطرف کرد. اعتقاد من این است که ایجاد امید و وحدت و انسجام ملی در سطح استان، شهرستان‌ها و کشور جامعه را نجات می‌دهد. باید به سمت همگرایی و وحدت برویم.

این نامزد انتخابات بویراحمد در پاسخ به این سئوال که اگر فردایی رد صلاحیت شود، موضع شما چیست؟، اظهار کرد: در چهارچوب نظام و قانون هستیم، هر تصمیم قانون بگیرد وظیفه تبعیت ما از قانون است. اگر تصمیمی فراقانونی باشد قطعاً تصمیم مناسبی نیست. بنده دلیلی نمی‌بینم که رد صلاحیت شوم.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه برای توسعه اقتصادی چه برنامه‌ای دارید؟، اظهار داشت: مجلس نهاد هم قانون‌گذاری و نظاره‌گر است و می‌تواند در سطوح مختلف با برنامه‌ریزی توسعه کشور، استان و شهرستانی را با هماهنگی بین مسئولان رقم بزند.

موسوی‌جهان‌آباد افزود: علل مشکلات، بیکاری و ناهنجاری‌های اجتماعی را ریشه یابی کنیم و این نیاز به یک عزم ملی دارد. شرایط و مشکلات که در جامعه امروز وجود دارد، زیبنده نیست.

وی گفت: اقتصاد مقاومتی یکی از نظریه‌های مهم اقتصادی است و همه کشورها بر اقتصاد بومی تاکید دارند و ما باید خودمان که از جهات مختلف وضعیت خوب و ظرفیت‌های بی‌نظیری داریم به خوبی مدیریت بشود با تاکید بر پتانسیل‌های داخلی خیلی از مشکلات حل می‌شود و به نظر من اقتصاد مقاومتی یک راهکار است.

این نامزد انتخابات بیان کرد: در روابط بین‌الملل باید در سیاست خارجی یک سیاست واحد داشته باشیم. امریکا دنبال منافع ملی خودشان هستند و ما باید به دنبال منافع خودمان باشیم. مبتنی بر منافع ملی‌مان باید با سایر کشورها روابط برقرار کنیم.

وی در پاسخ به این سئوال که اگر شما به هر دلیلی وارد صحنه انتخابات یا ردصلاحیت شدید، تکلیف جریان سیاسی اصلاح‌طلبان چه خواهد شد؟، بیان کرد: همفکری خواهیم کرد و بهترین تصمیم را خواهیم گرفت. بدون شک اصلاح‌طلبان یک کاندیدای واحد دارند.

موسوی‌ افزود: نمی‌توانم بگویم وضعیت بویراحمد و دنا نسبت به زمانی که من نماینده بودم، مطلوب است بعضی جاها پیشرفت بوده و برخی جاها عقب گرد داشتیم. باید واقع‌بینانه و با توجه به شرایط حاکم صحبت کنیم.

وی به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد: ضمن عرض سلام به همه آنها، انها جزء سرمایه‌های اجتماعی و نیروی استانی شهرستان و استان هستند و ارادت دارم خدمت آنها دارم، انتظار دارم بر مبنای درستی، صداقت و وحدت حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: اگر کاندیدای حس می‌کند که حضورش مانع وحدت مردم می‌شود، کنار برود. من به شخصه اگر نبودم به وحدت مردم کمک می‌‌کند، ترجیح می‌دهم کنار بروم. اجازه بدهیم مردم کنار هم باشند. همه باید سعی کنیم در راستای وحدت مردم استان و کشور تلاش کنیم.

موسوی افزود: مجلس دهم مجلس خوبی خواهد بود.

به روز ترین لیست کاندیداهای حوزه بویراحمد و دنا

۱-عبدلمجید فرهادی

۲-عنایت محمدی پور

۳-سید صادق نصیب

۴-علی حیدری اصل

۵-غلام حسین رهبریان

۶-هادی هوشمند پور

۷-علی توکلی

۸رهام یزدان پناه

۹سید شکراله امامی

۱۰-رحیم سبحان زاده

۱۱-عبدلنبی انصاری

۱۲-محمد بهرام سیف آباد

۱۳محمد رضا نیک بخت

۱۴-غلام محمد زارعی

۱۵-مهدی روشنفکر

۱۶-زینب هاشمی

۱۷–سید ابوالفضل قاسمیان کریک

۱۸-سید صدراله رجائی نسب

۱۹-فاطمه رستمیان تلزالی

۲۰-محمد بهرامی سیف آباد

۲۱-عبداحمید فرهادی

۲۲-زهرا حسینی

حواشی روز ششم

روز شلوغ فرمانداری کهگیلویه

امروز شلوغ ترین روز ثبت نام در حوزه کهگیلویه بزرگ بود به طوری که در اتاق و راه روی محل ثبت نام انبوهی از جمعیت از خبرنگاران تا کاندیداها و طرفداران گرفته تا برخی کارمندان فرمانداری و نیروی انتظامی،به فشردگی زمان را سپری می کردند.

چرا برای سردار هاشمی اینگونه نبود؟

هنگام ورود موسی اخلاقی نسب که از چهره های شناخته شده اصلاح طلبان است،تعداد زیادی از هواداران وی جهت مشایعت قصد ورود به فرمانداری را داشتند که با ممانعت نیروی انتظامی مواجه شدند و این امر باعث حاشیه واعتراض به نیروی انتظامی شد .در این موقع یکی از طرفداران اخلاقی نسب با اعتراض به مامورین گفت:چرا هنگام ورود سردار هاشمی مانع ورود خیل همراهان وی نشدید؟پس از مدتی با رایزنی های اخلاقی و برخی خبرنگاران با نیروی انتظامی موضوع به خوبی پایان یافت و هواداران اخلاقی تا درب اتاق ثبت نام وی را همراهی کردند.

موحد فردا ثبت نام می کند

امروز در میان پیگیری کنندگان مسائل انتخابات حرف و حدیث هایی در مورد برخی چهره های معروفی که تا حال ثبت نام نکرده اند رد وبدل  می شد  یکی از این گزینه ها موحد بود که برخی خبر از ثبت نام وی در روز آخر می دادند تا اینکه یکی از سایت های محلی با درج خبری این موضوع را جدی تر کرد.

راه ملت: حجت الاسلام حاج سید محمد موحد به عنوان یکی از تاثیر گزارترین گزینه های ادوار گذشته مجلس شوای اسلامی در کهگیلویه شناخته می شود که توانست با ۱۶ سال نمایندگی در این حوزه کوله باری از تجربه و سیاست را به دوش کشد.

با این حال فردا آخرین مهلت ثبت نام در مجلس شورای اسلامی می باشد و قطعا کسانی که تا بحال ثبت نام نکرده اند فردا حضور خواهند یافت، که قطعا حجت الاسلام موحد یکی از این گزینه ها می باشد.

اخبار رسیده به راه ملت از منابع خبری بسیار معتبر و نزدیک به حجت الاسلام حاج محمد موحد تایید کرده اند که حجت الاسلام موحد فردا در استان کهگیلویه وبویراحمد ثبت نام خواهند کرد.

این منابع خبری ضمن تایید صددرصدی ثبت نام حجت الاسلام موحد افزوده اند البته هنوز ابهاماتی در مورد حوزه ای که حجت الاسلام موحد قصد نامزدی در آن را دارند وجود دارد، اما بدون شک حجت الاسلام موحد فردا در حوزه کهگیلویه بزرگ و یا حوزه بویراحمد و دنا ثبت نام خواهد کرد.

حجت الاسلام موحد یکی از گزینه های تاثیر گزار در انتخابات آینده خواهد بود که قطعا این خبر از هم اکنون خوشحالی عظیمی در میان طرفداران ایشان ایجاد خواهد کرد.



اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۳
فقط شیخ نظری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار