فرماندار شهرستان دشتی گفت: در هفته دولت 75 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ ‌بر 867 میلیارد ریال در سطح شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر: ۸۱۷۳۲
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ 23 August 2015
 غلامرضا مهرجو عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته دولت فرصتی است تا نیروهای خدوم دولت در تجدید پیمان با شهیدان رجایی و باهنر افق‌های تازه‌ای از پیشرفت و توسعه را طراحی و سیاست‌های دولت تدبیر و امید را به منصه ظهور رسانده و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور را در حیطه‌های مختلف برای تمامی ایرانیان را فراهم آورند.

فرماندار شهرستان دشتی گفت: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد و گران‌قدر انقلاب و احیاکننده روزهای پرشور خدمتگزار، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. هفته دولت نمادی است از ارائه خدمت بی‌منت و پاسخگویی به مردم که پیشرفت و اقتدار جمهوری اسلامی را به دنبال خواهد داشت.

وی ادامه داد: بی‌شک تمام مسئولان و مدیران می‌باید با عنایت به رویکرد دولت تدبیر و امید و با تاسی از ویژگی‌های والای اخلاقی و رفتاری شهدای دولت، آنان را الگوی همیشگی خود قرار داده و زمینه‌های رشد و پیشرفت روزافزون کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم آورند.

مهرجو گفت: در هفته دولت 75 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر 867 میلیارد ریال در سطح شهرستان افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد پروژه 56 پروژه آن‌ که با اعتباری بالغ ‌بر 43 میلیارد و 300 میلیون تومان است افتتاح و مابقی نیز عملیات اجرایی آن‌ها آغاز خواهد شد.

این مسئول یادآور شد: این خدمتی کوچک از دولت تدبیر و امید برای مردم بزرگوار و همیشه یاور انقلاب اسلامی در شهرستان دشتی است و دولت هر چه در توان دارد نسبت به خدمات صادقانه و بی‌منت به این مردم بزرگ دریغ نخواهد کرد.

فرماندار دشتی بیان داشت: اینجانب هفته دولت را به همه عزیزانی که صادقانه در مسیر تدبیر و تسهیل امور مردم تلاش می‌کنند تبریک گفته و با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مدیران و عموم کارگزاران دولت در شهرستان دشتی، موفقیت همگان در راستای آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار