کارگروه بانوان و خانواده با محوریت برنامه های دهه مبارک فجر انقلاب با حضور اعضای در لنده تشکیل شد.
کد خبر: ۸۱۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ 01 February 2020

به همت مشاور امور بانوان فرماندار لنده، نشست کارگروه بانوان وخانواده با محوریت برنامه های دهه مبارک فجر به ریاست معاون فرماندار و بانوان شاغل در ادارات شهرستان بر گزار شد.

نشست کارگروه بانوان وخانواده شهرستان لنده با محوریت دهه مبارک فجر+تصویر

تابناک-معاون فرماندار شهرستان لنده در این جلسه ضمن تشریح و نقش زنان درهمه عرصه های اجتماعی اقتصادی و فرهنگی گفت زنان با کارکردهای موثر خود در به ثمر نشاندن انقلاب و در زمان جنگ وهشت سال دفاع مقدس دوشادوش مردان پابه عرصه نبرد حق علیه باطل گذاشتند و هم اکنون نیز در حفظ آثار و ارزشهای به دست آمده کماکان ثابت قدم و با جدیت حضور فعال دارند نشان دادند که پرچمدار این انقلاب و برخواسته از دل مردم و همگام با مردان پویا و نقش آفرین هستند.

شفایی ضمن تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه و همزمانی دهه فجر با شهادت سردار بزرگ اسلام اشاره کردند که برنامه های این دهه بانگاهی آرمانی به این رویداد عظیم و ارادت خالصانه ای که این سردار بزرگ به حضرت زهرا داشتند ارائه ویاد و خاطره آن شهید والامقام گرامی داشته شود.

ایشان به تشریح برنامه های حوزه بانوان در دهه مبارک فجر پرداخته و تاکیدات لازم را در خصوص حفظ شان و منزلت زن در تمامی برنامه ها داشتند و مشاورین بانوان دستگاهها را ملزم به کیفی سازی سطح برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری و هماهنگی با مشاور امور بانوان فرمانداری دراجرای برنامه ها نمودند.
در ادامه مشاور امور بانوان وخانواده بر مشارکت همه دستگاهها در اجرای برنامه ویژه دهه فجر تاکید نمود و از مشاورین بانوان ادارات خواست هر کدام برنامه ویژه درخور انقلاب اسلامی اجرا نمایند.

در ادامه این نشست تقوی نژاد مشاور امور بانوان فرمانداری لنده، ضمن تسلیت ایام فاطمیه با توجه به پیش رو بودن برنامه ویژه اسوه صبر و استقامت و همزمانی اجرای این برنامه در سراسر کشور خواستار همکاری دو چندان همه نهادها در برگزاری این ویژه برنامه شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار