سرپرست زندان‌های ایلام:
سرپرست زندان‌های ایلام گفت: در راستای پیشگیری از بیماری کرونا، تیم‌های پزشکی در زندان‌ها مستقر شده و همه‌ی زندانیان جدید آزمایش می‌شوند.
کد خبر: ۸۲۷۳۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۵ 01 March 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ توفیق مهدی‌زاده، سرپرست زندان‌های ایلام ، گفت: در راستای پیشگیری از کرونا ویروس، وضعیت تمامی زندانیان سطح استان به صورت مستمر تحت رصد و مراقبت قرار دارد.

وی اظهار کرد: تیم‌های پزشکی در زندان‌ها مستقر و وضعیت زندانیان تحت کنترل و مراقبت مناسب بهداشتی است و خوشبختانه در مورد این افراد جای نگرانی وجود ندارد.

سرپرست زندان‌های ایلام افزود: تاکنون بیمار مشکوک به کرونا در بین زندانیان سطح استان ایلام مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: زندانیان جدیدالورود کنترل و آزمایش می‌شوند و با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان، آموزش‌های لازم برای خود مراقبتی به کلیه گروه‌های هدف داده شده است. 

مهدی‌زاده اظهار داشت: همه بندها به صورت روزانه بیماریابی می‌شوند و مسئولین بهداشت و درمان به صورت روزانه از وضعیت سلامت جسمانی زندانیان سرکشی می‌کنند.

وی تصریح کرد: در روزهای گذشته دستورالعمل‌های لازم در جهت کاهش ورودی زندانیان و اعطای مرخصی به آن‌ها تهیه و ابلاغ شده است. 

سرپرست زندان‌های ایلام گفت: تمامی زندانیان  واجد شرایط، محکومین و متهمین مسن، زندانیانی که بیماری‌های قلبی، تنفسی و.... دارند مرخصی‌های بلند مدت داده شد و مرخصی‌های تعدادی دیگر با همکاری مراجع قضایی تمدید شد.

وی یادآور شد: تدبیری اتخاذ شده که ورودی زندان‌ها در شرایط فعلی حتی الامکان کاهش یافته، به جز مواردی که بازداشت متهمان ضرورت دارد، از صدور قرار منتهی به بازداشت اجتناب شود./ح

 

ایلام بیدار

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار