رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه نظافت خدمات منزل برای ایام نوروز در کرمانشاه تغییری نداشته، گفت: شرکت‌هایی که در فضای مجازی تبلیغ می‌کنند و حتی گاهی وجود خارجی ندارند، به یک معضل جدی برای ما تبدیل شده‌اند.
کد خبر: ۸۲۷۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰ 02 March 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،محمدهادی ارباب ، با اشاره به نزدیک شدن ایام نوروز و کمک گرفتن مردم از نیروهای خدماتی برای نظافت منزل، افزود: هم اکنون در کرمانشاه 23 شرکت دارای مجوز در زمینه ارسال نیروهای خدماتی فعالیت دارند.

وی ادامه داد: تمامی نیروهایی که با این شرکت‌ها همکاری دارند شناسنامه‌دار هستند و مردم از هر جهت می‌توانند به آنها اعتماد کنند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه با بیان اینکه تعرفه نظافت منزل در کرمانشاه نسبت به سال قبل تفاوتی نداشته و تا پایان سال نیز افزایش نمی‌یابد، یادآور شد: هم اکنون هزینه اعزام نیروی کار برای نظافت داخل منزل هر ساعت 13 هزار تومان و برای راه پله و پارکینگ هر مترمربع هزار تومان است.

به گفته ارباب، این تعرفه‌ها برای تمام شرکت‌های خدماتی مصوب شده و هیچ شرکتی حق دریافت مبلغ اضافه ندارد.

وی در ادامه با بیان اینکه گاهی نیروهای کار بعد از اولین جلسه که از سمت شرکت‌ها اعزام می‌شوند برای روزهای بعد با صاحب خانه توافق می‌کنند تا به صورت مستقل برای آنها کار کنند و دیگر هزینه‌ای به شرکت نپردازند، خاطرنشان کرد: در اینصورت دیگری مسئولیتی بر عهده شرکت خدماتی نیست و شکایات بسیار زیادی در این زمینه داشتیم که دیگر قابل پیگیری نبوده است.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خدماتی کرمانشاه معضل دیگر را تبلیغات شرکت‌های بی‌نام و نشان در فضای مجازی و خصوصا سایت دیوار دانست و عنوان کرد: برخی از این شرکت‌ها اصلا وجود خارجی ندارند و تعامل آنها با نیروی کار نیز به صورت تلفنی است.

ارباب اظهار کرد: نیروهایی که از سوی مراکز غیرمجاز به خانه‌های مردم اعزام می‌شود، به هیچ عنوان مورد تایید نیستند و ممکن است امنیت منازل مردم به هر شکل تهدید شود.

وی معتقد است، در شرایط کنونی که با شیوع بیماری مواجهیم نیز مردم باید احتیاط بیشتری درباره افرادی که به منزل خود می‌برند، داشته باشند.

رئیس اتحادیه شرکت‌های خد ماتی کرمانشاه از مکاتبات فراوانی که با سایت "دیوار" در این زمینه انجام شده یاد کرد و گفت: حتی درخواست دادیم تلفن این شرکت‌های بدون مجوز مسدود شود، اما تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

ارباب با بیان اینکه با تشدید نظارت بر فعالیت شرکت‌های خدماتی از تعداد شرکت‌های غیرمجاز کاسته شده، گفت: البته برای مقابله با موارد غیرمجاز نیازمند ورود دادستانی به موضوع نیز هستیم، زیرا امنیت مردم در خطر قرار می‌گیرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار