رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم گفت: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود دو واحد تولید ماسک در استان که در حال تولید به صورت آزمایشی فعالیت می کنند، ماسک های پارچه ای و یک بار مصرف تولید و به بازار عرضه کنند.
کد خبر: ۸۲۹۸۸۸
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۵:۲۳ 10 March 2020

به گزارش تابناک قم، محمود سیجانی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به کمبود ماسک و مواد ضد عفونی اظهار داشت: تولیداتی که در استان قم انجام می شود تاکید شده که به صورت کامل و حداکثر ظرفیت باشد.

وی افزود: محصولاتی که در استان تولید می شود اقلام ضد عفونی است و دو واحد در زمینه لباس بیمارستانی است ولی در زمینه ماسک تولید نداشتیم، به تازگی یک واحد توسط هلال احمر در این زمینه ورود پیدا کرده است.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم تصریح کرد: فراخوانی به تولید کنندگان استان و واحدهای تولیدی دادیم که براساس امکانات موجود اقدام به تولید ماسک کنند، برخی از واحدها اقداماتی انجام می دهند و باید مورد تایید وزارت بهداشت قرار بگیرد چون کالای سلامت محور است.

سیجانی عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود دو واحد تولید ماسک در استان که در حال تولید به صورت آزمایشی فعالیت می کنند، ماسک های پارچه ای و یک بار مصرف تولید و به بازار عرضه کنند.

وی تصریح کرد: به برخی از اتحادیه ها فراخوان دادیم تا در زمینه تولید ماسک پارچه ای ورود پیدا کنند، همچنین هیئت امنای وزارت بهداشت به صورت متمرکز اقدام به واردات ماسک کرده است که باید ضمن مطالبه گری دریافت کنیم.

رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان قم خاطرنشان کرد: به تازگی محموله ماسک از اصفهان دریافت کردیم که توزیع آن توسط دانشگاه علوم پزشکی انجام می شود.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار