معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار بوشهر گفت: با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال خط انتقال آبرسانی به شش روستای شهرستان دشتی به طول ۱۸ کیلومتر افتتاح شد.
کد خبر: ۸۳۰۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۷ 25 August 2015
سعید زرین‌فر ظهرامروز در آیین افتتاح خط انتقال آبرسانی به روستاهای مجتمع طسوج دشتی ضمن گرامیداشت مقام والای شهیدان رجایی و باهنر و شهدای دولت و تبریک ایام الله دهه کرامت اظهار داشت: زیرساخت‌های توسعه ارتباطی و اینترنت پرسرعت دهستان تامین می‌شود.

وی ضمن تاکید براینکه افتتاح این پروژه در راستای هدف دولت و راه شهیدان رجایی و باهنر است که همان خدمات رسانی به محرومان و روستاییان است افزود: آب به عنوان آینه توسعه و پیشرفت روستاها علاوه بر اینکه منشاء خیر و برکت است از جمله زیر ساخت‌هایی است که از مهاجرت روستاییان به شهرها جلوگیری می‌کند.

زرین‌فر با بیان اینکه تامین زیر ساخت‌ها علاوه بر افزایش امید به زندگی و کیفیت سطح زندگی در روستاها سبب جلوگیری از مهاجرت روستاها به شهر می‌شود تصریح کرد: دولت خود را ملزم به تامین زیرساخت‌های آب و برق و ارتباطات نوین و افزایش سطح بهداشت و درمان در روستاها می‌داند.

معاون استانداراز تعریض جاده دسترسی به روستاهای دشتی خبرداد و اظهار داشت: با توجه به حادثه خیز بودن مسیر دسترسی این روستا به شهر خورموج، جاده دسترسی نیزدر آینده تعریض می‌شود.

زرین‌فر با اشاره به اینکه خط انتقال آبرسانی به روستاهای مجتمع طسوج دشتی به اعتبار 10 میلیارد ریال اجرا شده تصریح کرد: این خط انتقال به طول 18 کیلومتر و یک کیلومتر شبکه توزیع است که تعداد 6 روستا با جمعیت 782 نفر و 185 خانوار را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی با بیان اینکه طرح خط انتقال و آبرسانی به روستاها دشتی در حال اجرا است بیان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر 4 میلیارد و 800 میلیون ریال اجرا شده که در آینده نزدیک به بهره برداری می‌رسد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار