معاون فنی اداره کل شیلات استان کرمانشاه پیش بینی کرد: امسال در مجموع دو میلیون و 500 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی در این استان تولید شود.
کد خبر: ۸۳۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴ 26 August 2015
ساسان شاه محمودی با بیان اینکه سال گذشته یازده هزار و 793 تن انواع محصولات شیلاتی در استان کرمانشاه تولید شد، گفت: پیش بینی می‌شود این رقم در سال جاری به بیش از 18 هزار تن برسد.

 شاه محمودی افزود: سال گذشته 2513 تن انواع ماهیان گرمابی در استان کرمانشاه تولید شد و پیش بینی می شود این رقم در سال جاری به 2552 تن برسد.

معاون فنی اداره کل شیلات استان کرمانشاه مجموع تولیدات ماهیان سردآبی استان در سال گذشته را نیز 8075 تن دانست و گفت: براساس پیش بینی های انجام شده این رقم در سال جاری به 12 هزار و 900 تن خواهد رسید که این افزایش با توجه به اجرایی شدن طرح ساماندهی ریجاب قابل تحقق خواهد بود.

 شاه محمودی میزان تولیدات شیلاتی استان در آب های طبیعی و نیمه طبیعی استان طی سال گذشته را نیز 1196 تن دانست و گفت: پیش بینی می شود میزان تولیدات شیلاتی استان در این بخش در سال جاری به 2618 تن برسد.

 شاه محمودی در ادامه با بیان اینکه در سطح استان کرمانشاه 12 مرکز تکثیر ماهیان زینتی فعالیت دارند، گفت: سال گذشته دو میلیون و 300 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی به صورت زنده زا و تخم گذار در این مراکز تولید شد و پیش بینی می شود امسال در مجموع دو میلیون و 500 هزار قطعه انواع ماهیان زینتی در استان تولید شود.

شاه محمودی در ادامه با بیان اینکه سال گذشته 4.6 تن انواع ماهیان خاویاری و 4.5 تن میگوی آب شیرین در استان کرمانشاه تولید شد، گفت: امسال برای تولید 15 تن از هریک از این محصولات شیلاتی در سطح استان هدف گذاری شده است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار