تیم کاراته باشگاه فرهنگی ورزشی عماد نظام شهرستان فردوس در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا خوش درخشید.
کد خبر: ۸۳۱۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳ 26 August 2015

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی اداره ورزش و جوانان شهرستان فردوس، ابوذر مهروان فر ،مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی عماد نظام این شهرستان با اعلام این خبر گفت: روز کاراته عماد نظام شهرستان فردوس متشکل از 7 نفر به مربیگری مهدی عرب به مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اعزام شد. مهروان فر اظهار داشت: کاراته کاهای شهرستان فردوس با درخشش خود و کسب 1 مدال نقره و 2 مدال برنز در این رقابتها برای این شهرستان افتخار آفریدند.
وی افزود: مصطفی جهانفر کاراته کای نونهال وزن 26- کیلوگرم تیم فردوس موفق به دریافت نشان نقره این مسابقات شد و آقایان امین شرعی و احسان شریفی به ترتیب در وزنهای 67- بزرگسالان و 68- جوانان دیگر اعضای این تیم بودند که مدال برنز این دوره رقابتها را به گردن آویختند.
مهروان فر تصریح کرد: دراین دوره مسابقات حدود 700 نفر شرکت کننده در قالب 25 تیم از سراسر کشور و 5 تیم از کشورهای عراق، کویت، ژاپن، فیلیپین و افغانستان در حضور هیرویوشی اوکازاکی رئیس جهانی شوتوکان کاراته iskf در سالن دانشگاه آزاد نجف آباد اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
به گفته وی محمود سلیمانی، علیرضا میربرون، سهیل جهانفر و امیرحسین درگاهی دیگر اعضای تیم کاراته عمادنظام این شهرستان بودند که در این مسابقات حضور داشتند.
گفتنی است عصر دیروز مراسم استقبال از این تیم غرور آفرین با حضور اسماعیلی معاون فرماندار، مهران پور رئیس اداره ورزش و جوانان، مهروان فر مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی عمادنظام، اعضای هیأت کاراته شهرستان فردوس و خانواده های ورزشکاران اعزامی در هتل عمادنظام شهرستان فردوس برگزار شد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار