معاون استاندار ایلام:
معاون امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بخش های مختلف شهرستان بدره مطلوب است.
کد خبر: ۸۳۷۹۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲ 11 April 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ حیدر نعمتی در ادامه سلسله بازدیدهای میدانی از روند اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی شهرستان بدره، با ابراز رضایت از روند برنامه‌ها و اقدامات انجام شده در قالب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برای قطع و کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا، بر اجرای کامل و دقیق این طرح تا زمان پایان تاکید کرد.

معاون استاندار ایلام همچنین ضمن بررسی آخرین وضعیت تولید الکل و مواد ضدعفونی کننده در کارخانه بدره، از پیگیری‌ها جهت رفع مشکلات و موانع این واحد تولیدی خبر داد.

معاون امور اقتصادی استاندار ایلام در ادامه از واحدهای نانوایی شهرستان بازدید کرده و بر رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی تاکید کرد.

وی در ادامه با حضور در مبادی ورودی و خروجی شهرستان از گشت‌های ایست بازرسی مستقر بازدید کرده و ضمن تقدیر از پرسنل انتظامی و پلیس راه، بر ادامه دقیق اجرای طرح تاکید کرد.

نعمتی همچنین در حاشیه این برنامه، از واحدهای تولیدی شهرستان از جمله طرح گلخانه و دیگر طرح‌های شهرستان بازدید کرده و ضمن بررسی روند پیشرفت این دو پروژه، از رایزنی با مدیران استانی و ملی برای اعطای تسهیلات به این واحدهای تولیدی در سال رونق تولید خبر داد./ح

 

مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار