سردار بخشعلی کامرانی صالح از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک با لفافه در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و همکاری کارکنان انتظامی شهرستان فامنین خبر داد و گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک باند قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان می‌کردند شناسایی شدند.
کد خبر: ۸۴۰۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۲ 18 April 2020
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۹۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با لفافه در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و کارکنان انتظامی چهار محال و بختیاری خبر داد.

به گزارش مهر، سردار کامرانی صالح از کشف ۹۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با لفافه در عملیات مشترک مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و کارکنان انتظامی چهار محال و بختیاری خبر داد.

وی عنوان کرد: در عملیات اول با تلاش‌های اطلاعاتی چند ماهه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی یک باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد این باند اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان‌های غربی کشور می‌کند.

سردار کامرانی صالح افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در یک عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان چهار محال و بختیاری، خودروی متهمان در ورودی این استان شناسایی و در بازرسی از آن ۹۲ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم دستگیر و یک دستگاه خودرو سواری توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان همچنین از کشف ۶۰ کیلو گرم تریاک با لفافه در عملیات مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان و همکاری کارکنان انتظامی شهرستان فامنین خبر داد و گفت: با تلاش‌های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان یک باند قاچاقچیان مواد مخدر تریاک که اقدام به انتقال مواد مخدر از استان‌های جنوبی به استان همدان می‌کردند شناسایی شدند.

سردار کامرانی صالح افزود: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده با همکاری کارکنان انتظامی شهرستان فامنین در یک اقدام عملیاتی و به موقع در بازرسی از خودرو متهمان در ورودی این شهرستان، ۶۰ کیلوگرم تریاک با لفافه کشف و ۲ متهم در این رابطه دستگیر و یک دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان گفت: اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر با روحیه جهادی و پرسنل انتظامی باعث شده قاچاقچیان مواد مخدر نتوانند به راحتی به اهداف شوم و پلید خود برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار