معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: همه قهرمانان، ورزشکاران و جامعه ورزش استان برای ترغیب مردم به ورزش کردن در خانه پای کار آمده‌اند.
کد خبر: ۸۴۰۳۹۵
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۰ 19 April 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا،جلال عزیزی ، بااشاره به تعطیلی دو ماهه سالن‌ها و باشگاه های ورزشی در پی شیوع کرونا، اظهار کرد: در این مدت به منظور ترغیب و تشویق مردم به ورزش کردن در خانه برنامه‌های مختلفی را در بستر فضای مجازی اجرا کردیم.

وی بابیان اینکه برای اجرای این برنامه‌ها قهرمانان، ورزشکاران و جامعه ورزش استان پای کار آمده اند، عنوان کرد: در این برنامه‌ها با تولید و انتشار محتوای آموزشی مردم را به انجام حرکات و فعالیت‌های ورزشی تشویق می‌کنیم.

معاون ورزش و جوانان استان تصریح کرد: راه اندازی پویش هایی مانند "در خانه ورزش می‌کنیم" با مشارکت ورزشکاران مطرح استان از جمله این برنامه‌ها است.

وی اضافه کرد: همچنین هیات ورزش همگانی استان نیز در راستای ایجاد تحرک و فعالیت بدنی در دوران قرنطینه مسابقه مجازی "سلامتی و نشاط در خانه" را برگزار کرد که در آن از مردم خواسته شد کلیپ های 5 تا 10 دقیقه خود را در حال ورزش کردن ارسال کنند که خوشبختانه با استقبال خوبی هم از سوی مردم مواجه شد.

عزیزی با اشاره به بکارگیری ظرفیت رسانه‌ها بویژه شبکه زاگرس برای تحقق بیشتر این هدف، عنوان کرد: کارشناسان پایگاه قهرمانی استان هر روز صبح در شبکه زاگرس در خصوص فعالیت‌های صحیح ورزشی برنامه اجرا می‌کنند.

وی در ادامه به تعطیلی تمامی رویدادهای ورزشی تا پایان اردیبهشت اشاره کرد و گفت: با اتمام تعطیلات نوروزی برخی از باشگاه های استان اقدام به بازگشایی کردند که به آنها تذکر دادیم و تعدادی از آنها را هم پلمب کردیم.

معاون ورزش و جوانان استان اضافه کرد: در این مدت ۶۲ باشگاه استان به دلیل تخلف و بی توجهی به اطلاعیه های ستاد ملی مقابله با کرونا در وررش پلمب شدند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار